woensdag 4 september 2013

WoensdagseWeekWeetjes...WWW.


Hier word ik boos om...
 
Vandaag maak ik mij boos om onze gemeente die weer hard bezig is om hun imago te verslechteren in plaats van te verbeteren. Van voorzieningen voor de jeugd blijf je gewoon af! Geluidsoverlast! Pfffttt, wat een onzin! Ik doe mee met de actie...desnoods bind ik mijzelf met rollator/rolstoel/scootmobiel vast aan de skatebaan. Laat de kids/jeugd lekker vrij bewegen nu ze het nog kunnen! Voor je het weet gebeurd er iets in je leven waardoor het allemaal niet meer kan...
 
 
 
Hier word ik hebberig van...
 
 
 
Gisteren kreeg ik een mailtje binnen betreffende een persbericht over Quoins.
Quoins is een verzamelsysteem waarbij je je eigen ketting samenstelt. Je hebt de keuze uit munten, disks en cabochon, dus de ketting kan altijd aangepast worden op jouw stijl, mood en kleding.
 
Jij kiest de munten, disks en cabochon (bolvormige 3-dimensionale disks) die perfect passen bij jouw stijl, mood en kleding, aldus de site....
 
Nu ben ik werkelijk dol op sieraden en met name kettingen. Maar of deze kettingen nu werkelijk zo uniek en schitterend zijn, dat kan ik (nog?) niet beamen. Maar als je de prijs ziet, mag je dat wel hopen en verwachten! Een ketting kost zo ongeveer 30 euro (en dan heb je 1 van de goedkoopste), dan moet je er uiteraard nog een hanger bij hebben...plusminus 40 euro. En wil je het dus iedere keer kunnen aanpassen aan je stijl en mood van die dag....tsja, dan heb je er meerdere nodig om te kunnen variëren. Maar goed...
 
Eerst Zien dan Geloven!
 
Nu was er een kans om mijn nieuwsgierigheid de rust te geven door een kijkje te gaan nemen op de Najaarsbeurs Jewels & Watches te Utrecht die plaatsvond van 1 t/m 3 september........wat jammer dat ik gisteren de mail pas kreeg......
copyright www.quoins.eu
 
 
Hier raak ik ontroerd van...
 
Een filmpje over het tot stand komen van het schrijven van een liedje door de 96 jarige Fred Stobaugh voor zijn overleden geliefde vrouw Lorraine. Het filmpje is al meer dan een miljoen keer bekeken. Prachtig, ontroerend en hartverscheurend -engels gesproken-
 
Hier krijg ik trek van...
 
Choco, choco, chocoláááááde!!!
Mjammmmmie :) Daar kun je mij dag en nacht voor wakker maken hoor! In alle soorten, vormen en maten...ik lust ze rauw. Ook met koken kunnen er verrassend smakelijke lekkernijen uit voortkomen. Wil je meer inspiratie? Ga dan in het echie eens langs bij Hotel Chocolat te Amsterdam, Heiligeweg 7 of bestel online via Hotel Chocolat...Klikkerdeklik...
Vooral de White Chocolate Horseradish lijkt mij waanzinnig lekker :)
Hier word ik vrolijk van....
 
Wie het bijzonderste hoedje op Prinsjesdag dit jaar draagt, weten we nu al. Voor het eerst draagt een Kamerlid een 3D-geprint hoofddeksel. Anne-Wil Lucas (VVD) wil daarmee aandacht vragen voor de gevolgen van 3D-printen voor de Nederlandse maakindustrie.
 
 
 
Hier word ik ontspannen van...
 
Tijdens ons KampeerweekendjeWeg tikte ik dit boek op kop. En ik ben er heel blij mee! Nee, ik ga er niets over vertellen. Je moet het boek gewoon zelf maar lezen :)
 
 
 
Have a Nice day :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen