zondag 8 september 2013

Lekkere Luie Zondag...

Een lekkere luie zondag....
Héérlijk vind ik dat!
Gewoon genieten...door niks te doen....afgezien van toch een beetje stiekem opruimen en afwassen -want vaatwasser de deur uit aangezien "duiken in het sop beter voor het milieu is dan alles in de vaatwasser mikken...voor meer info hierover Kassa Groen...Klikkerdeklik.. 
 
Maar vandaag had ik dus zeeën van tijd over om uitgebreid mijn schatten te bewonderen die ik gisteren op de Jaarmarkt hier in ons dorp heb kunnen bemachtigen.
En dat zijn er heel wat!
Bieden tijdens de veiling, neuzen tussen de rommeltafels...
Ik ging helemaal losssss!!
Zálig! --> mijn lief vond het heel wat minder zalig haha...
 
Hier alvast een kleine greep van mijn aanwinsten.
Sommige om zo te houden, sommige om te pimpen, sommige voor opgepimpte doorverkoop....
 
Gewoon Gezellig voor op de tafel
 
Mooi voor in de keukenkast...
 
Ik ben dol op koken en boeken lezen...een combi daarvan is dus helemaal ideaal!
 
Gewoon mooi....
 
Handig koffertje...oerlelijk, maar gaat prachtig gepimpt worden!
 
Iets russish ofzo?? Voor aan de wand te hangen..Iemand een idee waar het voor dient?
 
Geurkaarsjes!!!! Love it!
 
Gewoon grappig
 
Oud huishoudschoollesboekje..Wellicht leer ik er nog wat van haha
 
Vanavond - 20.30 Ned1.- ga ik het weer eens proberen....
Kijken naar "Boer zoekt Vrouw"...
Ooit heb ik eens een paar afleveringen gezien, omdat ik toch wel wilde weten, waarom het programma zo populair was. Welnu...ik ben er nooit achtergekomen,
want ik vond het programma echt drie keer niets.
Maarrrr...vanavond gaat Boer zoekt Vrouw een andere richting uit, namelijk Internationaal...en ik ben dus wel benieuwd. Nu nog een andere presentatrice of presentator en het kan waarschijnlijk helemaal niet meer stuk! Gratis Online tv-krant...Klikkerdeklik
 
Morgenavond als brave ouder naar een informatie avond op school.
Ik wil natuurlijk wel weten waar dochterlief zich het grootste deel van de dag mee bezighoudt. Pfffttt...9 jaar en dan al in groep 7...gaat veel ste snel!
 
Have a Nice day :)

4 opmerkingen:

  1. Ja zeg, nu voel ik me hier super schuldig omdat mijn vaatwasmachine staat te draaien! Normaal wast mijn vriend gewoon af, dus de vaatwasser staat bijna nooit op. Dus dat valt nog mee he...
    Leuke spulletjes heb je gekocht. Dat Russisch-achtig dingetje lijkt op een mini-wijwatervaatje :-D
    Veel plezier op de ouderavond, die van ons is over een grote week.
    En momenteel volg ik de Belgische "Boer zkt Vrouw" omdat er iemand in meedoet die wij kennen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha Mieke ☺ voel je niet schuldig hoor...wij hebben ook gewoon jarenlang een vaatwasser gehad en dat was best handig. Maar toen ging de vaatwasser kapot en daarna hebben we ervoor gekozen om er geen meer aan te schaffen aangezien hier twee vaatwassertjes rondlopen --> beide dochters hihi....

      En echt waar joh?! Is er ook nog een belgische "boer zoekt vrouw" hihi...en dat is dan natuurlijk stiekem wel errug leuk als er iemand in meedoet die je nog kent ook haha... Veel kijkplezier!

      Verwijderen
  2. Hoi hoi;-)

    Dat zijn zeker schatten om te bewonderen. Leuk altijd om te doen en vooral om ook het creatieve naar boven te laten komen.

    Kan het zijn dat de ze daar vroeger het zout in deden? Ik heb zoiets gehad maar dan echt Hollands, denk ik want er stond zout op. Het was om tegen de muur aan te maken met een houten klepje erboven.

    Leuke blog ik ga even rond neuzen.
    Jij ook een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Debby,

    Leuk dat je ook even een kijkje bij mij komt nemen..gezellig :)

    Inderdaad ontzettend leuk om te doen...kijken en ook kopen haha bij rommel/jaarmarkten ☺

    Dat zou best wel eens kunnen je idee over zoutpot. Er staat wel iets geschreven op de achterkant..maar lijkt wel russisch...en ik ben net zo goed in russisch als in chinees haha...

    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen