woensdag 18 september 2013

Friis & Company, mijn favo tas atm

Friis & Company Mijn favo tas atm

Tassen are a Girls best Friend :)

Oké, oké, eigenlijk horen dat diamanten te zijn, maar aangezien mijn budget daarvoor niet al te toereikend is, houd ik het bij Tassen!
 
Ik ben er namelijk dól op :)
 
Ik kom ze dagelijks tegen in allerlei soorten, vormen, maten en kleurstellingen en ik moet bekennen…daar word ik héél hebberig van! Vaak is het “liefde op het eerste gezicht” en daar moet je geen gras over laten groeien…wat goed voelt, moet je gewoon doen, zeggen ze toch?! -jaja, ik weet het, ik ben een ster in het verzinnen van smoesjes voor mezelf en voor MijnLief, om mijn aankoop te verdedigen-…maar hé, ik gelukkig met mijn tas = een gelukkige vrouw voor MijnLief en dat is toch prima dacht ik zo ;p
Het liefst sleep ik de ene na de andere tas mijn huis binnen…maar ja, af en toe moet ik even een pauze inlassen -die gelukkig nooit lang duurt-.
 
Digital Image
 
Op het moment ben ik Dolgelukkig met mijn schouder/handtas van Friis & Company Klikkerdeklik hier voor meer info… . In een maagdelijke witte kleur -oeijoei, die kleur pakt meestal niet zo goed uit bij mij…ik veroorzaak altijd en eeuwig vlekken, maar tot nu toe gaat het redelijk goed! De schouderriem kun je eraf halen en dan heb je een handtas..superhandig!
 
Digital Image
 
Binnenin uiteraard netjes gevoerd. Een ritszakje voor mijn busje haarlak, deo en handzeep van de Hema en dan nog 2 zakjes waar allerlei onverklaarbare rommel in belandt. Uiteraard zit mijn portomonnaie erin en een etui met paspoort, kladblokje, pennetje, nagelvijl, naald en draad -niet dat ik dat ooit gebruik, maar ach-, clipjes, elastiekjes en kauwgum..
Wat is jullie favoriete tas van het moment?

Have a Nice day :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen