zaterdag 21 september 2013

Faburazzi Fashion Event 2013

Vandaag laat ik me zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen, helemaal onderdompelen in nieuwe geuren en kleuren. En vanavond fungeer ik dus als barvrouw :) Fijn live muziek luisteren, free drinks en kletsen met de andere aanwezigen -jaja, ook al loop ik met een wandelstok of achter mijn rollator...ik doe het gewoon! En lang leve de bar waar ik aan kan hangen haha-...
 
Ik heb er zin in ;)
 
Maar weet je waar ik ook heel veel zin in heb? In volgende week zaterdag! En daar kan jij ook bij zijn :)
CopyRight Faburazzi
CopeRight Faburazzi
 
28 September 2013 is het namelijk  tijd voor het Fashion Event of the Year as I may say.
Een Event wat je eigenlijk niet kan en mag missen als je op de hoogte wilt blijven van upcoming talent op het gebied van modellen, ontwerpers, visagisten en haarstylisten. Bovendien is het dé perfecte manier om te netwerken. En na de spectaculaire modeshow is daar genoeg tijd voor :)
 
Het Event zal plaatsvinden in Rotterdam met als locatie The Thalia Lounge. En dat is nog niet alles! Na de modeshow en de netwerkborrel barst er een heus concert (22.30 uur) los met onder andere Orpheus (X-factor),  Uri Eugenio (So You Think You Can Dance),  Gregg Wolff en vele anderen..
 
En hierna is het nog niet klaar. Want om 23.30 worden de deuren opengegooid voor een wervelende Afterparty in Faburazzi Fashion Style --> DressCode Glamorous Chique .

Zie ik je daar?

Kaarten zijn beschikbaar via Ticket Service
Voor meer informatie omtrent het Faburazzi Fashion Event; http://faburazzi.nl/
Een prachtig artikel over het Faburazzi Fashion Event kun je vinden in The Daily Herald http://bit.ly/19lw18q


Have a Nice day :

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen