vrijdag 23 augustus 2013

Still hip & happening

Nou ja zeg, das toevallig! Ik krijg de kriebels om weer eens te gaan bloggen en dan zie ik dat het precies een jaar geleden is dat ik voor het laatst heb geblogd.

We zitten hier nog steeds in de ZomerVakantieModus en dat voelt best prettig kan ik je vertellen. Wij hadden als laatste regio vakantie en toen vond ik dat best sneu, maar voor nu vindt ik het helemaal prima!

Een jaar geleden...pfoe zeg...is er nog wat gebeurd dan? Nah, gewoon zijn gangetje eigenlijk met de gebruikelijke uitschieterssss....*never a dull moment with us* ....We hebben gezinsuitbreiding gekregen in de vorm van een dottige cavia genaamd Fluffy en een gehaaide hamster genaamd Nommi -de meiden wilden die o zo graag op hun slaapkamer stationeren....want ja, "dat kunnen we wel hoor mamsie!!!"....mooi niet dus.....na het circa een maand volgehouden te hebben, bivakkeren de 2 huisdiertjes nu in de huiskamer.... En ja, de 2 huispoezen Odin en Bella lopen ook nog steeds gezellig rond :)

Ik heb het afgelopen jaar ook een geweldig online Beauty & LifeStyle Magazine ontdekt....namelijk Poppypink...klikkerdeklik boordevol leuke weetjes, ideetjes en prijsvragen/akties etc via de site, facebook en twitter. Via twitter heb ik afgelopen jaar meegedaan met een ReTweetaktie en toen was ik de gelukkige winnares van een waanzinnige goodiebagpakket twv 500 euro -ik voelde me net de prinses op de goodiebagErwt-. Sabina....mocht je dit lezen....ik geniet nog steeds volop van de produkten...thankssssssss!

Mocht je nu denken....zo hé, dat gaat lekker bij jou.........welnu...voor niets gaat de zon op. Ook bij ons staat er als altijd een kruisje op ons huisje. Ik zal het kort houden, want ik ben er al te lang mee bezig geweest en ik weiger me nog langer erdoor -angstig- te laten beïnvloeden, maar op 26 februari 2013...3 dgn na zijn 37ste verjaardag, kreeg MijnGroteLief een hartinfarct. Sjééz, hoe verzinnen ze het! Op je 37ste een hartinfarct....Gelukkig is alles goed afgelopen, maar schrikken was het zeker zeg! En kantjeboord is zoiets uiteraard altijd. Maar we gaan weer met goede moed en een berg medicijnen verder.

O ja, weer een fijne goedkopere tip...morgen gaan wij kamperen....gratis -bijna dan- bij de Roompot -dat is dan weer het voordeel van zo laat vakantie hebben-....een weekendje, maar das psies genoeg ivm de huisdiertjes. De aktie van de Roompot is voorbij.....maar bij vakantiepark Oostappen kunnen ze er ook wat van...Klik maar een hier.....klikkerdeklik...

Voor nu plaats ik enkel wat fotootjes, anders wordt het leesgedeelte weer zo lang haha.

ik met oudstedochterlief

ik met jongstedochterlief

ik op een verkleedpartijtje

onze cavia Fluffy

Laatste diy project meeneembbq -uitleg volgt nog-

onze Odin tijdens de warmte

Me again :)

Mijn tekenprojekt

Mijn breikussenprojekt
 
 



Have a Nice day :)

4 opmerkingen:

  1. Jeeeejjj meid wat zal dat schrikken zijn geweest!! Fijn da het nu weer beter met je mannetje gaat... Wat een leuke beestjes hebben jullie zeg! Hier komt er niets harigs binnen, ik had de zomervakantie 2 cavia's maar ik was blij dat die beestjes weer weg gingen, ik houd het liever bij mijn slangen ;-) enne wat een leuke foto's, je ziet er echt poepie jong op uit, ik zou niet zeggen dat jij dat was.. Hahaha... Leuk dat je weer een blog schrijft, das al weer zooooo lang geleden! Ga je weer wat vaker bloggen?
    Voor nu, fijne avond, en geniet nog maar even van je vakantie!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heey Kimmie,

      Ja, dat was zeker schrikken en we hopen het ook nooit meer mee te maken...In het begin hebben schrik en angst wel de overhand en ben je heel erg ongerust, maar daar komen na verloop van tijd ook weer irritaties van, maar gelukkig is alles nu naar de achtergrond verdreven, hebben we de draad weer opgepakt en gaan we er weer voor...

      Slangen?! Nahhh, doe mij dan maar die cavia's haha...mijn man vindt slangen wel werkelijk prachtig, maar ik ben er een beetje benauwd voor en dat is geen goed begin voor een langdurige slangenrelatie, lijkt mij gheghe..

      En tja, wat betreft de fotootjes...ik weet wel welke ik uitkies eej..tussen de honderden mislukte, zit altijd wel 1 beetje goede en die pik ik er dan uit haha.

      Leuk om ook weer van jou te horen en ik ga snel eens bij je bijlezen :)

      Liefs van mij

      Verwijderen
  2. Zoooooo dat is lang geleden!
    En wat moet dat schrikken geweest zijn zeg, met je man!! Ik hoop dat alles terug helemaal in orde is/komt!
    Wij hebben vroeger ook cavia's gehad: Suske, Joke en één van hun kindjes Beatle'tje ;-)
    Leuke foto's, blij je nog eens te zien :-D
    Jaja, ik ben ondertussen de uitdaging aangegaan om een heel jaar lang elke donderdag een kerstkaart te plaatsen. Soms moeilijk vol te houden, maar ik blijf proberen!
    En héééé je hebt het gelezen! Ja ik ga trouwen in juli volgend jaar! Lijkt nog heel ver weg, maar naar 't schijnt gaat die dag er snel zijn. Eerst zien en dan geloven, want er zit een volledig schooljaar tussen, hihi.
    Tot blogs!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mieke!

      Was idd heel erg schrikken! Maar mijn mannetje is nu gelukkig weer zo goed als nieuw hoor....hij heeft er een berg aan medicijnen bij, want alles kwam door erfelijkheid -bleek achteraf- en daar valt niet tegenop gezond te eten of te bewegen. Alleen medicijnen kunnen helpen en ze helpen ook gelukkig..

      Jáááááá..tuurlijk zag ik HET Grote nieuws!! Hoe leuk! en idd..eerst zien/meemaken en dan geloven hihi...maar gaat vast helemaal goedkomen en je hebt nu genoeg de tijd om alles voor te bereiden :)

      Liefs van Corine

      Verwijderen