dinsdag 17 juli 2012

Vakantie...Jeuhhhh??

Tjoe, tjoe, wat een BUDweer!!!

Het lijkt wel herfstvakantie instead of the grote Zomervakantie...

Maar dat klopt eigenlijk ook niet, want zelfs tijdens de herstvakantie, hebben we vaak mooier weer dan nu...

Enfin, we trekken maar van alles uit de kast om het toch nog wat zonnig en gezellig te maken voor de kids..

Dus afgelopen zondag toen het ineens een zonnige droge dag bleek te zijn, hebben we maar snel de BBQ aangemaakt. Gelukkig hadden we nog een goedkoop pakket bbq-vlees (L.iddl....en ook lekker ook) in de vriezer. De oudste had broodjes gemaakt...en hoppa, gezellig buiten eten.

En even een dag de kachel op plusminus 30 graden, bikini's aan, zonnebril op je toet, de felste lamp schijnend op je bolletje en het kinderzwembadje in de woonkamer, doet ook wonderen (zorg wel dat er een hele grote stapel handdoeken voorradig zijn haha)....

Ik kan niet wachten tot manlief eindelijk ook vakantie heeft! En hij kan vast en zeker ook niet wachten :P...
De supergoedkope kaartjes voor Ponypark Slagharen liggen klaar....ook de gratis entreebewijzen voor museums...gratis lunchkadobonnen voor vier personen -iemand wilde er vanaf..dus ja, dan zeg ik geen nee-en ook de seizoenskaarten voor de apenheul wachten met smart.

Tevens hebben we er sinds kort een mini-huisgenootje bij genaamd Odin. Gelukkig kan Bella...onze andere poes...goed met hem onderweg....gelukkig maar, want we deden het speciaal voor haar, zodat ze een soortgenootje zou hebben om mee te spelen.



Met mij gaat het nu gelukkig goed nadat mijn baarmoeder op 8 juni is verwijderd. Uiteraard ging dit weer niet zonder slag of stoot -ze waren wat vergeten te verwijderen na de operatie....heb ik weer....een MEGA rol Gaasverband...het heeft er een week!! te lang ingezeten....de huisarts heeft het er toen uit moeten halen, omdat ik heel snel zo ontzettend ziek werd. Ik had volgens de huisarts niet nog een weekend moeten wachten, want dan had ik het geeneens gered. Een zware antibioticakuur heeft gelukkig zijn werk goed gedaan -waardoor ik weer een infectie kreeg en vervolgens weer aan een kuur moest-...maar enfin...een Klacht is ingediend en er wordt aan gewerkt....Dus wordt vervolgd.....

Have a Nice day :)

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat het -op een heel groot slordigheidje na dan- toch goed met je gaat!

    Odin is liev zeg :) Heel fijne vakantie, augustus en september zouden zomerser worden in elk geval!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :)

      En oohhh, dan kan ik niet wachten tot het augustus is haha...T'is nu ook wel gezellig hoor met de vakantie in dit prutweer...en de jongste gaat sowieso wel naar buiten -weer of geen weer-, maar de oudste van 13 is een beetje van suiker geloof ik haha...maar wat meer zonneschijn is van harte welkom!

      En Odin is zeker een lieverd! Een echte kerel dus haha...manlief is er wel blij mee, met al die andere vrouwen in huis :)
      Hebben jullie ook al vakantie?

      Verwijderen
  2. Hééé Corine, wat was dat weer zeg, met die operatie. Gelukkig is het nog goed afgelopen!!
    Wat een leuke naam, Odin... Hij ligt daar zo heerlijk te genieten :-)
    Tja, ik denk dat iedereen aan het wachten is op dat beetje meer zon! Wel een tof idee van jou, om de huiskamer om te toveren tot een zomers tafereel!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om nog eens van je te horen! Rot dat je weer zo'n nare ziekenhuiservaring hebt gehad! Maar gelukkig is het achter de rug nu. En de zon gaat ook weer schijnen!Geniet! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen