woensdag 4 juli 2012

TIP!! : Vandaag SuperKorting voor Slagharen Attractiepark!!!

Even snel tussendoor, want deze wilde ik jullie niet onthouden!

Dit vond ik op internet...

Ik kan geen addertje onder het gras vinden, maar het is uiteraard op eigen risico...dus mocht er toch iets aan de hand zijn, dan kan en wil ik niet aansprakelijk worden gesteld haha..

Alleen vandaag -nog voor z'on 7 uurtjes- méér dan 50% korting op je entreekaartje voor Attractiepark Slagharen. Je betaald dan 9,95 per kaartje plus 3, 95 boekingskosten per boeking...

Het enige wat je hoeft te doen, is een account aanmaken en bestellen maar!

Via TravelBird...Klikkerdeklik kan je op de betreffende link terechtkomen

Dit is mooi voor ons, want op vakantieveiling had ik al 2 heel goedkope kaartjes voor Attractiepark Slagharen kunnen bemachtigen...en dan nu met deze kaartjes erbij, wordt het een fijn betaalbaar uitje...

Have a Nice day :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen