donderdag 19 april 2012

Wij hebben er zin in!



En van het weekend gaan we lekker knallen! De 23ste editie van het mooiste PopFestival van Flakkee zal dan namelijk gaan plaatsvinden :)....wij hier thuis hebben er ongelooflijk veel zin in! Manlief is achter de bar te vinden om iedereen van drinken te voorzien...en ik sta bij de kassa of bij de verkoop van muntjes...

Twee dagen feest, 21 bandjes waarvan minimaal 1 bandlid woonachtig moet zijn op Goeree-Overflakkee, of een overduidelijke roots met hebben hierzo, zullen de revue passeren met ieder hun eigen muziekstijl...en later op de zaterdagavond is er ook weer ruimte voor de DanceStage......Maar waar ik vooral naar uitkijk is het optreden van mijn SchoonZussieLief met haar band als Afsluiter van de zaterdagavond! :)

ManLief is al een hele week bezig om het terrein festivalklaar te maken en de tenten op te bouwen. En terwijl ik gisteren vier (!!) uur lang in het ziekenhuis rondhing, haalde hij Iris op van school, zodat ze gezellig mee kon helpen opbouwen....

Petje af hoor voor al die vrijwilligers, die door Weer en Wind de boel opbouwen. Want zeg nu zelf; echt lekker is het buiten niet.

Dit filmpje wilde ik van de opbouw van de tenten, wil ik jullie niet onthouden; hij is namelijk héél erg leuk!!!


Have a Nice day :)

2 opmerkingen:

  1. Haha, dat filmpje! Geweldig!
    Dan wens ik jullie alvast veel plezier!
    Vier uren lang in het ziekenhuis? Aiai :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop voor jullie dat het weer meezit! En dat je voorlopig even geen ziekenhuizen aan de binnenkant hoeft te aanschouwen??!!

    BeantwoordenVerwijderen