donderdag 26 april 2012

Hoe het was...Superrrrr!!!!

En het weekend en al zit er alweer op!

Het was in 1 woord; Gewèldig!!!

Over het weer mochten we eigenlijk niet klagen, daar we het slechter verwacht hadden (oké, oké, behalve toen ik juist "hekdienst" had en het stortregende, dat was beduidend minder...)


Weer een recordaantal bezoekers en een supergezellige sfeer!


Mijn superzenuwachtige Schoonzusje die er samen met de band een geweldige show van maakten!!

MijnLief :)
De gezelligheid thuis met onze FlakkeeseDagenLogéés en niet te vergeten dat onze OudsteDochterLief het super naar haar zin heeft gehad....tijdens het optreden van haar lievelingstante mocht ze filmen op het podium :)...dichterbij kun je niet komen haha...

hieronder vind je de link naar een filmpje van de band van Schoonzus..gefilmd door dochterlief

En mijn haartjes zijn weer een stuk langer


Ik had nog een heleboel dreads liggen...even goed wassen en stomen...en daarna heeft manlief geprobeerd om het bij mij "intezetten"....pfew, wat een werk, maarrrrrrr ik vind het resultaat super! En het scheelt ook weer heel wat eurootjes!!

Have a Nice day :)

3 opmerkingen:

  1. Zal je altijd zien: stortregen op de meest ongewenste momenten ;-) Whaw, nice, jouw dreads in je haar! Knap dat jouw lief dat kan :-D Leuk filmpje, alleen jammer dat we de zangeres niet kunnen horen zingen :-) Zag er in elk geval allemaal heel tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je mooi die dreadlocks! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, ik kom doen wat ik eergisteren op mijn blog beloofd heb; bij alle volgers van mijn blog op visite. Dus ook bij jou. Je haren zien er goed uit joh! Fijn weekend!

      Verwijderen