woensdag 22 februari 2012

Recycl'All-Project Smallicious Shopping Bag nr 2 en Voorpret!

Yeuhhhhhhh....vakantie!!
Héérlijk uitslapen ;).....althans dat dacht ik.
Maandagmorgen mocht ik er vroeg uit om de deur open te kunnen doen, zodat men de onderdelen voor de traplift in huis kon zetten en vanmorgen mocht ik er vroeg uit om de traplift te laten monteren. Maar.....het stáát! Zoef, zoef, daar ga ik....het lijkt wel een mini-achtbaan met al die bochtjes...en ik had ook niet langer moeten zijn dan mijn 1.73 cm, want dan stoot je toch echt wel je harses tegen het plafonnetje haha....dus jammerrrrrrrrr.......MijnLief met zijn 2.05 mtr kan geeneens een proefritje doen gheghe...Ik ben dus sinds weken zonder gevaar voor eigen leven weer eens boven geweest! Even rondneuzen....om vervolgens maar weer snel naar beneden te gaan....wat een rommel is het daar!!! Bah :P

Ik ben ondertussen ook weer bezig geweest met mijn Recycl'All-projekt. Er ging weer een Big Shopper kapot, dus hoppa tijd om er een nieuwe tas van te maken..

Dit is em geworden. Best schattig al zeg ik het -alweer haha- zelf..

De schouderRiem heb ik gehaakt en vervolgens vastgenaaid

De bedeltjes komen van een kapotte ketting en het roze lint uit een oude PyamaBroek

De versierseltjes had ik nog liggen of als kadootje voor mijn verjaardag gehad

De zak heb ik van een oude KinderBroek afgeknipt en op de tas genaaid. De buttons komen van de Action..Héérlijke winkel met goedkope spulletjes

JongsteDochterLief is vanaf gisteravond fijn aan het logeren bij OmaLief en OudsteDochterLief gaat strakjes gezellig op bezoek bij mijn SchoneZuster Nouschka en LiefNichtje Nova-Lou....Dusssss --> ik ben straks lekker even helemaal vrij!

Dat wordt dus blogs bijlezen, koffie drinken en wellicht een beetje proberen om in de vakantiesferen te geraken. Is het niet voor deze vakantie dan wel de Grote Vakantie.

* Alvast wat Franse foto's maken via deze site --> Laphotocabine.com....Hier waan je je in een Parijs fotohokje. Het enige wat je nodig hebt is een webcam en dan Klikkerdeklik...

* Of een gratis vakantie zien te scoren via deze site...Klikkerdeklik. Oehhh, misschien wordt het dan wel een heerlijke vakantie in Sri Lanka, New York of indonesië. Je kunt je huis op deze site aanbieden en vervolgens met een ander gezin van huis ruilen. Iedereen blij en dat allemaal voor nop!

* Maar misschien pak ik het nog wel grootser aan en gaan we gewoon een hele wereldreis maken en dan overnachten we ook voor nop bij mensen over heel de wereld thuis via deze site CouchSurfing.org. Geen hotel meer nodig! Gezellig logeren bij locals die waarschijnlijk ook de leukste ins en outs over het plaatsje weten (of ik het durf is natuurlijk een tweede haha)

Fijne dag!!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas! Heb je hem met de naaimachine gemaakt? Lukt dat een beetje? Die van mij staat nog steeds stof te vangen :-)
    Super dat je de traplift hebt!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Corine. Al weer een tijdje geleden dat we iets van jou konden lezen... Alles in orde daar?
    XXX Mieke

    BeantwoordenVerwijderen