zondag 5 februari 2012

Kiekeboe, wie is daar?!

Jaja, dat is weer een poos geleden!
Maar ik ben er nog hoor :)
 Lekker druk bezig met van alles en nog niks.

Zo ben ik de afgelopen tijd bezig geweest met het uitzoeken en verzamelen van allerlei spulletjes.
 Een Nieuw jaar dus tijd voor Nieuwe Projekten waar ik plezier aan beleef. In het verleden, heb ik ooit al eens een webwinkeltje gehad. Hartstikke leuk om te doen! En ik vond het dus tijd om daar maar weer eens mee te beginnen. Je weet wel; een gratis uitvoering van een webwinkel...het moet wel leuk blijven natuurlijk. En ik verwacht niet dat ik multimiljonair ervan wordt, dus klein is fijn, zullen we maar zeggen :)

Allerlei spulletjes zullen erin geplaatst worden. Spulletjes waar ikzelf blij van wordt in ieder geval. Zoals Sieraden, Sjaaltjes, Tasjes en etc.

Kijk hier maar eens;


Hello Kitty Armband, RiemModel

Hello Kitty horloge

Mooie Old Vintage-Look Uil Ketting

RingHorloge Minnie Mouse


BedelArmband horloge

Wil je ook een kijkje nemen in het winkeltje? Kijk dan maar eens HIER, Klikkerdeklik....

En dan nu maar aan het eten beginnen! Beide meisjes zijn gezellig aan het schaatsen met PapaLief ;)...dus dan is het wel zo fijn, als er straks wat heerlijk warms klaarstaat als ze zometeen thuiskomen!

Zijn jullie ook al wezen schaatsen? Of hou je er niet zo van? Ik vond het vroeger altijd fantastisch om te schaatsen. Helaas kan ik het nu niet meer.....maarrrrr....om zo nu en dan mee te gaan en te kijken hoeveel plezier iedereen heeft, maakt veel goed hoor!!!! Alleen is het zitten en kijken, vaak zo KKKKkkkkkoudddd hahaha.....maar als er dan een Koek & Zopie is met Warme Chocomelk of Glühwein, dan hoor je me ook niet zo snel klagen hoor ;)

Have a Nice day :)

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk, een eigen webwinkeltje :-)
    Hier ligt er ook redelijk wat sneeuw en kan je op de vijvers lopen en schaatsen, maar ik hou het maar bij schaatsen in de overdekte ijsbaan (is al super lang geleden wel...) en wandelen in de besneeuwde boslandschappen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, dank voor je bezoekje. Helaas-ik ben niet van het schaatsen. Manlief en dochter wel. Zo erg dat manlief al jaren loopt met een ribblessure. Het is heerlijk om met de hond nu buiten te lopen-wandelen in een sprookje. Succes met je webwinkeltje-goed plan. Mooie maandag en week toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je gemist! Maar daar ben je weer. Behoorlijk druk geweest ook, zie ik. Wat een leuk winkeltje. Nog zo 1 met een hoog hebberigheids-gehalte! De kinderen hebben vandaag ook geschaatst. Ik zit dan op de slee naast het ijs. Mij niet gezien op ijzers.... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je winkel!!!! Wat een leuke spulletjes! Veel Kitty. :-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoihoi,

    Thanks allemaal :)

    @Mieke; dat is inderdaad ook fijn schaatsen in de overdekte ijsbaan en wandelen in de besneeuwde boslandschappen is natuurlijk ook prachtig...net alsof je in een sprookje wandelt :)

    @maarnietvangrijs; dankje :)..en ja je kunt wel zien dat wij hier thuis helemaal fan zijn van Hello Kitty haha

    BeantwoordenVerwijderen