donderdag 12 januari 2012

Huh?!, alweer een jaar voorbij ofzo?

En de kop is eraf!
We zijn alweer ruim een week verder....wat zeg ik?! -werpt blik in agenda- bijna 2 weken zijn we alweer volop bezig in het jaar 2012....Het gaat weer snel zeg..wáár blijft de tijd! En ik had mezelf nog wel de belofte gedaan om alles relaxed te doen en overal rustig de tijd ervoor te nemen. Welnu dat schiet dus weer niet op als je zelf denkt dat het nog 2 januari is en ondertussen zitten we al op 12 januari.......of ik ben wel hééél relaxed geworden haha....dat kan natuurlijk ook :P

Maar enfin; wat is er allemaal gebeurd....niet veel eigenlijk.....of misschien juist wel heel veel, maar ben ik dat weer allemaal vergeten...Ik weet wel dat ein-de-lijk mijn scootmobiel is geleverd en dat ik er al een paar ritjes op heb gemaakt. Zo zijn we afgelopen vrijdag met een groep vrienden en tuurlijk onze kids wezen bowlen. Supergezellig was het en de kids hebben zich ook enorm vermaakt. De meiden en manlief gingen op de fiets en ik ging op mijn scootmobiel. Een goede "doop" ook op deze manier :)....De volgende dag ben ik samen met oudstedochterlief wezen winkelen --> want; Sale!! -en aangezien haar winterkleding toch echt wel aangevuld moest worden met wat shirts met lange mouwen ipv korte, was het de hoogste tijd en in Saletijd heb je echt meer waar voor je geld (mits je het "uitgeefbedrag" natuurlijk binnen de perken houdt)...Zij op de fiets en ik wederom op de Scoot. Relaxed is het zeker, maar man, man, wat voel je je zitten in z'on ding!

Afgelopen maandag was het dus weer "back to School tijd"...kwam eigenlijk wel goed uit, want dan kon ik een poging doen om wat orde in de huishoudelijke chaos te creeëren --> missie overigens mislukt-. S'middags kwam jongstedochterlief vermoeid uit school, klaagde een beetje over pijn in haar buik en hoofd...ging op de bank liggen....en viel acuut in slaap! Dinsdags en woensdags wilde ze persé naar school alhoewel ze wel af en toe meldde dat het niet helemaal lekker zat. Dinsdags voelde ik me acuut niet lekker --> last van buik en hoofd en verdere pijntjes. En vandaag is ze dus wel thuisgebleven en liggen we alletwee een beetje voor pampus...Schiet dus weer niet op zo gheghe....



Ik voel me nu ietsiepietsie beter dus duik maar weer eens het internet op. En wat zien ik?; De leuke webwinkel Dreamkey Design...Klikkerdeklik heeft weer een paar nieuwe aanvullingen en een nieuw blog. Uiteraard gelijk gekeken en het ziet er -vind ik althans- mooi en professioneel uit! Het blog is onderverdeeld in allerlei categorieën en vooral de categorie DIY wekt natuurlijk mijn interesse. Zo staat er een leuke diy op om je eigen winterdorpje te maken. Hoe cute is dat!?...Ook benieuwd? Neem dan HIER maar eens een kijkje :)



Ook bij het online Magazine Moodkids zag ik een leuke DIY. "Nieuwe" vetkrijtjes maken van je restjes vetkrijt (en restjes -jááha ook van vetkrijt- die hebben we hier wel)...Voor de volledige beschrijving klik je HIER.


Have a Nice day :)

4 opmerkingen:

  1. Hé, daar ben je weer! Ik wilde morgen een mail sturen als er dan nog niks nieuws op je blog was verschenen ;-)
    Neenee, de tijd vliegt gewoon voorbij! Is is alweer bijna Carnaval.
    Kan je al goed overweg met de scootmobiel? In het begin wat wennen hoe je hem moet besturen zou ik denken? Knap dat zo'n ding je overal naartoe kan brengen!
    Dat winterdorpje is echt wel leuk! Eens op de website gaan kijken zie.
    Nieuwe vetkrijtjes maken van ouder krijtjes kende ik al, maar heb het nog niet gedaan. Leuk he!
    Vee liefs, Mieke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi! Voel je je inmiddels al wat beter? Ik hoop het maar... Nog een heel mooi nieuwjaar gewenst!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaa daar ben je weer,jij ook nog een gelukkig nieuwjaar voor jou en je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen