maandag 2 januari 2012

Een liefdevol 2012!

Ons Oud&Nieuw was weer knus!

We waren fijn alleen en enkel met zijn viertjes...ook wel eens een verademing ;).
De middag begon eerst met wat eigen zwaar knetterend vuurwerk in privesfeer (tsja, meningsverschilletje?!.....niet gek eigenlijk, met al die feestdagen, dan lopen de gemoederen wel eens hoog op haha), maar nadat dat vuurtje geblust was en de oliebollen en appelbeignets waren gebakken...waren wij er klaar voor. We aten gewoon lekker boerenkost als voorafje....ook wel weer een verademing zo tussendoor...en s'avonds hadden we dus -tig oliebollen, appelbeignets, broodstukken met een smeersel (all handmade)....en niet handmade --> een fles J.illz voor Lief en mij -eindelijk kon ik een slokje nemen- en een fles kinderchampagne van 70 eurocent voor de meiden.


De duurste aankoop van die avond was ons vuurwerk....en dat was dan nog eens een kinderpakketje...jeweetwel, met knalerwtjes, lots of sterretjes en etc.....maakt niet uit, ik vind het hoe dan ook ENG.....ik durf geen knalerwt te gooien of een sterretje vast te houden..en als iemand zijn peuk weggooit, dan gil ik het uit, omdat ik denk dat het een rotje is....maar toch vind ik het ietssje saver voor de kids (en dan hoor je ineens tussendoor doodleuk van je jongstedochterlief dat ze er niks aan vindt en liever 'rotjes" laat knallen, want dat had ze s'middags ook al gedaan met vriendjes en vriendinnetjes!)
Ehhhh...u zei?!

Enfin, met ons glaasje J.illz en de schaal oliebollen en flappen buiten, klonken we op het nieuwe jaar....

En nu dus vanaf hier (binnen) wensen wij jou en de jouwen een liefdevol 2012 toe!!!!


Have a Nice day :)

9 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een heel liefdevol,gelukkig 2012

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wens jou ook veel liefde, geluk en gezondheid voor dit nieuwe jaar!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof dat jullie het gezellig hebben gehad. En met zoveel zelfgemaakt lekkers, hmmmm! Wij zijn ook lekker onder ons thuis gebleven. Wijntje, lekkers (wel gekocht lekkers ;-) ) en twee filmpjes. Wij konden veel vuurwerk zien vanuit ons raam, dus moesten we er niet zelf voor zorgen, haha. Ik heb het ook niet zo voor die dingen. Hoewel ze wel heel mooi zijn.
    Liefs, Mieke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou en je gezin ook de beste wensen voor 2012 en dat alle dromen uit mogen komen.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie ook een mooi en liefdevol 2012 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog de allerbeste wensen voor 2012-maak er wat moois van. Veel gezondheid en creativiteit. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen