vrijdag 2 december 2011

Wat een Week, wat een FEEST..Post, Post, Post ) Dankjewel!!

Ik weet gewoon niet waar en hoe ik moet beginnen!! It is to much information en mijn hersenpannetje kan het allemaal niet meer bevatten! :)

Wat een Week....wat een Feest...boordevol Verrassingen, Kadootjes, Sint en Piet, Pijnaanvallen, Tegenwerkende Darmpjes.....Grote Downs, maar afgewisseld door Enorme Grote Ups......Ik kan het niet meer aan haha...Mijn Gevoelens en Emoties zwiepen Op en Neer en Heen en Weer....Nu ja, het houdt me dus eigenlijk wel perfect in Balans hihi...

Zo stopte gisteren het busje van de post voor mijn deur en zag ik dat de kleine postbezorger 2
e-n-o-r-m-e dozen uit zijn busje tevoorschijn toverde...en allemaal voor hier in bestemd!
 Owh gosh...wat wordt een mens daar springerig en hebberig van!!
Ik sleepte de dozen -das nog zwaar ook zeg- de woonkamer in en begon toen als een WildeMan alles los te scheuren! -nee joh, tuurlijk niet...alhoewel ik dat wel het liefste wilde doen!-..

De ene doos was van onze HulpSint --> Stoffieleut Klikkerdeklik voor blog...en de andere doos was van Mijn AdventSwapMaatje Daniëlle Klikkerdeklik blog.......en toen...toen moest ik wachten tot beide meisjes thuis waren -en dat duurde lang hóór!-

Adventkadootje nummer 1

Na úúúren te hebben gewacht -voor mijn gevoel dan he?! het was hooguit een dik uur- waren ze thuis en konden we gaan beginnen....Eerst was de AdventSwapDoos aan de beurt....al de 24 pakjes eruit en numero uno --> openmaken maar!!! Owh....bedankt Daniëlle!!!! 2 pakjes met wierookstokjes :)...ben ik dól op!!! Thank you So Much! X- Corine...het ruikt hier nu héérlijk in huis :)

En toen het SchoentjeZettenKado van Stoffieleut........En erin zat geen schoenkadootje....maarrrr...de complete zak van Sinterklaas!!! Wáááhhh...de meisjes en ik werden bijna gek :)...-het was eerst van mij de bedoeling om de pakjes te bewaren tot pakjesavond, maar TSJOE, wat ben ik toch snel over te halen zeg...dat schiet weer niet op ;p-..De kado's werden onderling verdeeld en Jongstedochterlief mocht als eerste een kadootje uitpakken en so on...and...so on.. En toen begon de werkelijk Hysterie....

Het gekrijs, gejoel en gelach, de óóóhhh's en de ááááhhh's vielen met bakken uit het plafond -jaja, weer eens een andere opzet dan "de regen viel met bakken uit de hemel"-..Onze monden vielen steeds verder open en onze ogen gingen steeds wijder open staan...en dan die glunderende gezichtjes van Mijn meisjes he?! Zóó geweldig om te zien!! We voelen ons Biezonder, Gelukkig, Speciaal en Enorm Verwend :) Voor de rest zijn er eigenlijk geen woorden voor!!
Onze dank is Enorm GROOT!!!
Lieve Lieve HulpSint aka Stoffieleut SuperBedankt voor deze onvergetelijke pakjesmiddag!!...
van de kado's zal gretig gebruik gemaakt worden en liefdevol worden gekoesterd....de meisjes hadden ze netjes uitgestald op de twee banken om ze showen aan iedereen die het maar wilde zien, zodat wij nergens konden zitten haha....

Ik laat jullie alvast een paar prachtige dingen zien die ik heb gekregen -en dat is nog maar een klein gedeelte-...let wel..het is met mijn eigen simpele fototoestelletje gedaan en de kleuren komen niet tot zijn recht op deze foto's...bovendien moet ik altijd -tig foto's maken omdat mijn handen altijd zo erg trillen...maar ik probeer het gewoon.....zodra mijnlief thuis is...pikker ik snel zijn fototoestel in...De meiden willen graag morgen een speciale FotoSerie Zelluf maken in StoffieleutDesign...dus daar plaats ik dan nog geen foto's van....maar wel natuurlijk -als het lukt, want ik krijg het superdruk- van het weekend of op maandag...sorry


Een Prachtige Rok!! En hij past precies :) hoe Geweldig!!!

Mijn Nieuwe GROTE liefde :)

Mijn Tweede Grote Liefde :)...zóó knappppp!!

Yeuhhhhhhh...mijn eigen naam in stempelvorm :)

En dan kreeg ik vandaag nog MEER post........ik krijg er gewoon een soort schaamtegevoel van......wat een verwennerij........alweer.............nog even........en ik ga naast mijn schoenen lopen!....het is een pakje van Iris --> Olapa..Klikkerdeklik blog......speciaal voor mijn verjaardag.........en een pakje van Sil --> Met Hart en Ziel van Sil..Klikkerdeklik Blog ook voor mijn verjaardag :) ....Ik laat de pakjes nog even met rust en open het morgen of pas echt op mijn verjaardag en dat is natuurlijk maandag al....Wat ben en word ik gruwlijk verwend!! dankjulliewel!!!!!!!!!!!!! Zo ontzettend lief :) Als ik nu zou kunnen springen, dan sprong ik een gat in de lucht!! of huppelen......dan zou ik heel mijn huis rondhuppelen van blijdschap........welnu, dat kan ik dus niet meer echt.........maar jullie geven me het gevoel van wel :)

Have a Nice day :)

9 opmerkingen:

  1. ooo wat geweldig die kadootjes, wat fijn zeg ,daar word een mens wel blij van he, geniet er maar van.

    een fijn weekend
    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo,wat zijn jullie verwend, heerlijk zeg en dan moet de beste Sint nog komen,ik ben benieuwd naar de foto-reportage van de dames,fijn weekend groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whahaha ik zou net hetzelfde reageren denk ik :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwwwwww, wat een kadootjes zeg ....geniet er maar goed van ...
    En nog heel erg bednakt voor je lieve berichtjes....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kan jij toch leuk en gezellig schrijven!!
    Lees je berichtjes met plezier en lig dan helemaal in een deuk, geweldig:)
    Je(jullie) mogen toch ook wel eens een xtje in de watten gelegd worden???
    En dan is het ook nog eens heel leuk, dat jij, dochter 1 en dochter 2 er helemaal blij van worden, top!!
    Ik wacht met spanning de foto's af, lijkt me errug leuk om dat te zien.
    Ik zal morgen even reageren op het door je jonste dochter geschreven mailtje, hoe leuk is dat geschreven!!!
    Zo schattig, om op te eten:)
    Het is nu al een beetje laat, vandaar!!
    Ik hoop dat het nog steeds een beetje beter met je gaat, xxstoffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is jou-jullie meer dan van harte gegund-geniet er maar lekker van-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke presentjes je bent goed verwend ik vind het ook helemaal super die swap ik krijg van lia ook allemaal te leuke kadeautjes groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!:)
    EEN GEZELLIGE DAG TOEGEWENST< MET HEEL VEEL CADEAUTJES:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verwennerij! Je bent het waard.

    BeantwoordenVerwijderen