donderdag 1 december 2011

Verrassing!, Verstopping :( en Verbergen :)


Nou moe, het helemaal losgaan met stoepkrijt, zoals ik gisteren zei....dat werd em niet! En ik had me er zo op verheugd...alle stoepkrijtjes die ik maar kon vinden, opgezocht en ik moest nog
 even de "laatste hand" leggen aan het SchoentjeZettenkado..Klikkerdeklik van Stoffieleut (Pssst...ze heeft nu een ontzettende mooie GiveAway tm 5 december...Klikkerdeklik snel hier) en leuk verpakken....Maarrr....mijn lijfje had ergens anders zin in! Ineens lag ik zowat krom van de pijn in mijn buik op de vloer....tsjoe....ik werd raar in mijn hoofd (nu gebeurd dat wel vaker, dat ik raar in mijn hoofd ben, maar dat is wat anders gheghe)...kotsmisselijk, droger dan droge mond en etc....ik moest op een gegeven moment gewoon de dokter van mezelf bellen -en dat vind ik altijd zo erg-...ze kwam gelukkig gelijk :)...Een acute verstopping van mijn ongewillige darmpjes weer -ongelóóflijk, hoe is het mogelijk met die laxeermiddelen die ik per dag slik?!-...het advies; een stootkuur van die laxeerzooi en een hoeveelheid aan Diclo.Fenac...Enfin....ik ben weer een beetje "Boven Jan", maarrrr ik hoop het nooit meer mee te maken!!


Daar ging dus mijn dag -flushed down the toilet...net als de rest haha-....Geen stoeptekening en bijna geen geknutsel...Ik heb het schoenkadootje wel af langzaam af kunnen maken, maar of het nog op tijd op de post was, weet ik niet........Maar wel kreeg ik leuke post!! En wat voor een post.......Verrassingspost! Afzender nog geen idee....-oké, oké...ik kon me niet helemaal bedwingen en heb het gedicht welke erbij zat wel gelezen (ontzettend leuk trouwens!!-, maar  ik weet het nog steeds niet for sure...wel een medeblogster in ieder geval....wat geweldig toch :) - en ik maak -de rest dus van-  het pakje pas open als Sinterklaas zijn pakjes komt brengen....en dat is denk ik aanstaande zaterdag!! Dus nog even geduld :p..Yaó, wat spannend allemaal :)


En gisteren kregen we nog te horen dat Manlief en Dochterslief samen 85 Euro hadden opgehaald voor het goede doel --> MS-fonds....  *Applaus, Applaus!! Vind ik toch een heel nice bedrag en dat voor maar 1 straat! Als dank kregen ze/we nog een presentje :)...het presentje voor de kids bewaar ik voor Sint...of in de zak...of in de schoen :)..




Half in de avond kwam oudstedochterlief enthousiast thuis....ze was namelijk een middag en avondje bij Schoen....ehhh, ik blijf maar in die schoen hangen!...Schoonzussielief en Broertjelief plus Nichtjelief geweest en had het enorm naar haar zin gehad! Zóó leuk :)...en ze hadden nog speciaal voor ons koekjes gebakken! Gelukkig deden de pijnstillers een beetje hun werk inmiddels en de laxeerzooi ook, dus ik had best trek haha....kwam dat even mooi uit!



En het is wachten op de jongens of de meisjes van de TNT KnotsePost.....maandag is de AdventSwap...klikkerdeklik naar mij verstuurd en ik heb het NOG steeds niet (aangetekend nog wel!)...daar snap je dan toch de *balle*-gooien niet van!! Ik wil mijn eerste pakje openmaken :) en wat te denken van al het werk dat erin zit!! :(...hopelijk komt het vandaag....

Note; Yeahhhhhhhhhhh....het is zojuist bezorgd!!!

Inmiddels kan je vanaf vandaag de Serious Request-A-Box bestellen. Meer info over deze goodiebox vindt je hier HIER...Klikkerdeklik..


Mijn GiveAway ism Koekiedoo ea kun je HIERZO vinden..Klikkerdeklik


Have a Nice day :)

9 opmerkingen:

  1. Nou zeg,je kreeg het wel even te verduren! Wat ontzettend vervelend voor je, pijnlijk ook trouwens! Ben blij voor je dat je je weer wat beter voelt!! Hopelijk heb je daar voorlopig geen last meer van, met het Sinterklaasweekend voor de boeg. En wat die stoeptekening betreft, die houden we gewoon tegoed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat valt niet mee! Vervelend, dat je darmen soms roet in het eten gooien. (niet eens zo een gek idee, roet werkt ook laxerend...) Ik hoop dat je je beter voelt! Sterkte meid en veel sint-pret! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal ook wel even schrikken zijn zeg als je, je in eens zo voelt :S ....
    Wat vervelend allemaal....

    Verrassingspost is leuk!!
    Ben benieuwd wat er in zit :)
    Adventsswap klinkr ook leuk!

    Hoop dat het nu weer iets beter met je gaat.

    Het bedrag wat bij elkaar is gespaard is zeker een Mooi bedrag!
    Grappig te lezen... Dochterlief en klasgenootje kwamen deze week spontaan op het idee (okay beetje aanzetje gehad door het nieuws met het laten staan van de snor voor een goed doel), om geld op te halen voor Kika.... Daar kwamen ze gisteren mee thuis en meteen op pad gegaan met z'n tweetjes.... Het is een tweemansactie niet van de hele klas zeg maar.....
    Ze willen graag het bedrag wat ooit eens binnen gehaald is door een hele klas (ook gr.8) proberen te verbreken.... Ze zijn na gisteren al heel dichtbij!.... 't Zal me benieuwen.... Maar wel Lief hoor dit soort spontane akties....

    Lieve Groet vanuit het Knuter Huuske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héé wat erg voor je XXX Gelukkig was je vrij snel weer iets beter. Hopelijk moet je dat niet meer meemaken... Dan bedenk ik mij: Ik ben nietsvermoedend op mijn werk en ondertussen lig jij daar ver weg op de grond pijn te hebben. Aaah *weg vervelende gedachte*
    Wel ongelooflijk leuk, verrassingspost!
    En oh, wat is toch een mooi bedrag bij elkaar gekregen!
    Hopelijk ben je ondertussen volledig weer opgeknapt. Chapeau voor jouw blijvende positieve postjes hoor!
    XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ppfff wat naar joh,en wat jammer dat je middagje krijten is mislukt, gaat het nu weer beter met je?
    je kunt altijd heerlijke blogs schrijven, echt geweldig hoe jij het beschrijft, je hebt wel humor en daar kom je heel ver mee in het leven.
    veel succes met alles

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat balen dat je je zo slecht voelde! En dat ondanks al die laxeerdrank? Hopelijk krijg je dit in de toekomst niet meer!

    Ben benieuwd naar de onthulling van je Sinterklaaspakje!

    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je had het even naar te pakken, balen!!
    De 1e en laatste keer hopelijk!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat klinkt als een zware dag :( vandaag weer wat beter?

    Wat een goed idee, zo'n serious box. Als Leidse volgen wij hier de bouw van het glazen huis op de voet, en de stad gonst van de acties :)

    BeantwoordenVerwijderen