woensdag 21 december 2011

So Lucky! --> Goodiebag, Fashion Bloggers, Recepten



Woeshhhhhhhhh......I am sóóó lucky!

Schreef ik pasgeleden nog een Stukje..Klikkerdeklik over de leuke en informatieve site "Fashion Bloggers" waarin ik ook mededeelde dat zij een geweldige aktie in touw hadden gezet...namelijk het winnen van geweldige goodiebags!

-waarvoor ik mezelf weinig kans gaf omdat mijn aandeel zo very small was, maar dat gaf dan ook weer niet, daar er heul veul anderen sowieso gelukkig zouden worden gemaakt en dat is toch ook een heel fijn idee en wellicht wilde iemand van mijn lezers ook wel een kansje wagen :)-

Gepikkerd Site Fashion Bloggers.nl

 Maar zag ik gisteren ineens op de site dat ik toch 1 van de Übergelukkigen ben!!! Whoehaaaa.....mijn naam stond erop :) -ik heb wel -tig keer gecheckt of het toch wel echt mijn naam was..jaja, af en toe ben ik best kippig...komt vast doordat ik vaak door het leven ga als MoederGans haha, daar raakt een mens van in de war hoor...-

Ik heb nog niet precies gekeken wat er allemaal in de GoodieBag zit en ben dat eigenlijk ook niet van plan om te doen..........ik laat me verrassen! -wat een maand eigenlijk zeg!, was het hele jaar eigenlijk een beetje een "offyear" met als hoogste dieptepunt onze zomervakantie die ik in het ziekenhuis mocht doorbrengen en de 3 pijnlijke mndn plus de -tig extra diagnoses erbij....wordt het deze maand weer helemaal opgefleurd door allerlei verrassingen --> mijn verjaardag, de schare superlieve medeblogsters en lezerssssss, sinterklaas en dan moet de gezellige kerst nog komen-.....

Dus ook hier nog even; Dankjewel Rejhan Putz en alle anderen (medewerkers Fashion Bloggers..Klik en Sponsoren overzicht...Klik) voor het mogelijk maken van deze GoodiebagAktie 2011....en alvast lots of succes bij het verwerken van de stroom inkomende mailtjes hihi....maar je weet; koffie erbij werkt nog beter en het blijde nieuws maakt iedereen jaren jonger haha.....-if you need any help, you can call on me....ik ben enorm goed in het wegwerken van instromende mail, ben in een ver grijs verleden ooit directiesecretaresse geweest ....dus ja....in koffiezetten ben ik ook heel goed gheghe.........-


Wie ik ook nog even super wil bedanken is....Daniëlle aka Noods van de blog "Scherven en Pindakaas"...samen met haar had ik de AdventSwap georganiseerd door het Keetje van Lien........en wat voor 1!!! Daniëlle, Superbedankt voor al de enorm leuke spulletjes die wij van jou hebben mogen ontvangen.....de meisjes en ik zijn er dolblij mee!!!

Vanavond is de kerstavond van School van JongsteDochterLief....zij heeft er wel z'on zin in!! Hele dagen zingt ze het liedje wat vanavond op het Grote Toneel met de hele klas gezongen moet worden -en het liedje kan ik dus bijna wel dromen....wat zeg ik?! nachtmerries krijg ik er ondertussen van gheghe-. Dus dat wordt voor vanavond mooie kleertjes aan, lekker tutten, een paar kerstballen aan mijn oren hangen en een piek op mijn hoofd... en hoppa...genieten van een gezellige avond :) wij hebben er zin in!!

En dan is het nu tijd om de keuken in te duiken....allerlei hapjes en snackjes voor kerst  en de vakantie moeten er nog gemaakt worden voor al het binnenvallende bezoek en onze eigenste buikjes. Tja, ik kan ook alles kopen in de supermarkt, maar dat vind ik weggegooid geld aangezien je zowat alles zelf kan maken... Want wat kosten nu een paar eieren, bloem, suiker en boter...niet zo heel veel eigenlijk en ik kan er grote porties tegelijk van maken...Wat er zoal op de planning staat, is dit;

oudere foto van door mij gemaakte KokosBolus..mjammie!!
BoterCroissantjes.....Klikkerdeklik Recept
Donuts
Samoza's Hartig Gevuld
KokosBolussen....Klikkerdeklik Recept
Krentebollen
Taart met een Creme de Merenque-vulling
Berg Slagroomsoesjes....
AppelBeignets......
MarshMallowCakeRol

Oudere foto van door mij eerder gemaakte BoterCroissantjes :)
Als jullie ergens het recept van willen hebben, waar ik geen link bij heb gezet...just ask en ik zet het hier neer (dit moet ik dan even uittikken, dus vandaar)..

En....mijn sjaal is bijna klaar...........Finally!!! Als ik klaar ben met haken, moet ik de sjaal nog even decoreren en dan kan ik ein-de-lijk verder met een ander projekt......yesssssssssssss :)

Have a Nice day :)

4 opmerkingen:

  1. leuk kerstfeest op school,hier doen ze het alleen met de kids, mogen de ouders niet komen vind ik zo jammer, en heerlijk zeg die broodjes ziet er allemaal lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf die goodiebag, je hebt het verdiend, zo'n gezellige maand als aflsuiter van dit jaar!
    Enne.. je laat toch zeker ook nog wel zien wat er in die supersonische adventswap zat of niet?? We zijn nieuwsgierig!
    Heb je mijn kaartje nog gehad? Zal ook maar meteen ff onthullen dat ik achter de Sinterklaaspost zat :-) Je hebt er niet meer naar gevraagd, hahahha!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je de goodiebag hebt gewonnen! Hopelijk zitten er leuke spulletjes in, maar dat zal wel :-)
    Veel plezier op het kerstfeestje! En je zal het liedje zeker kunnen meezingen, haha.
    De foto's zien er lekker uit. Zijn jouw creaties even goed gelukt? :-D
    Benieuwd naar de sjaal!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen