donderdag 15 december 2011

Naar de SchoonheidsSalon, goodiebag, kerstlabels en chocowierook

Gisteravond ben ik er samen met oudstedochterlief nog even op "uit" geweest.
Naar een schoonheidssalon alwaar ze een "X-mas Beautynight-jaja. dat klinkt!- hadden georganiseerd. Een avondje vol tips en trucs en presentaties, hapje en een drankje en last but not least --> een goodiebag :)...aanmelden was niet nodig en deelname geheel kosteloos!!
Kijk, daar wil ik de kou wel even voor trotseren....nééj, dáár doe ik dan niet moeilijk over hoor! -áááárrggghhhh, wat was dat KOUD! C'est ne pas normal!, ik bevroor haast en dat alleen door het kleine stukje naar de auto te lopen ...het is wat!-

Maaarrrr...we hebben ons prima vermaakt met zijn tweetjes...we hebben elkaar helemaal ondergesmeerd met allerlei cremetjes...dus Papalief werd alweer bijna niet goed toen wij (wellicht overdreven?) geurend de auto weer indenderen na afloop haha.. Ik was nog nooit in een schoonheidssalon geweest (durfde niet en het is ook altijd wel duur, vind ik zelf), maar dan is z'on avondje wel de ultieme gelegenheid om even binnen te wandelen. De goodiebag na afloop was helemaal top! Twee nagellakjes van het merk O.P.I zaten erin, een geurkussentje, twee wierookpakjes - met een chocoladegeur!! Hoe verzinnen ze het toch weer?! nu ja, het klinkt in ieder geval errug lekker :) -, proefmonstertjes en wat foldertjes.....en dat voor nop. I Like! :)


Wij kunnen dus weer met een gerust hart verder "kleuren" aan onze nageltjes :)..alhoewel "we"?, dochterlief eigenlijk, want de nagellakjes werden uiteraard gelijk in beslag genomen door haar haha. En nu kreeg ik gisteren bericht via twitter dat ik ergens anders ( bij PINC Sale ) ook een goodiebag kon ophalen bij een winkel ipv laten opsturen...leuk en aardig dat ze aan iederen die Retweet uitdelen, maar het is in Rotterdam...tja, niet superver buiten de deur, maar om nu alleen voor een goodiebag (inhoud onbekend) naar Rotterdam te gaan, is wel een beetje overdreven en duur...iemand die nog naar Rotterdam moet/gaat van het weekend?

website Bora
Over kleurtjes en kadootjes gesproken...deze lieve winter-kerst-labeltjes ontworpen door de illustrator Bora (Deborah van de Leijgraaf) kwam ik nog tegen op het wereldwijde web. Hartstikke leuk om aan een kadootje te hangen...of in de kerstboom...of als mobiel....you name it ;p...Wil je ze ook graag uitprinten? Klik dan HIER...

website Bora

En terwijl Manlief vandaag ziekkies (door het harde buitenwerken in weer en wind...of door onze nagellakgeurtjes en cremegeurtjes van deze week...who knows?!) in bed ligt, ga ik maar weer eens verder haken aan de sjaal (want ik wil em strakkies wel aan als het gaat vriezen) en ik wil deze schaal die ik van papiermaché heb gemaakt nog omtoveren in een kerstkom om strakjes op de "kersttafel" neer te zetten..

Rara, hoe wordt tie?! --> geen idee nog dus..
En na nog even een fotostukje van onze kerstsfeer thuis hier neergezet te hebben, pak ik er zo eerst een bakje koffie bij en ga me dan voorbereiden op het "zware" werk........doeg, doeg! :)

Wat een Ouwe Snoeperd!
O, ja, vandaag de laatste kans en dag dat je mee kan doen met de GiveAway!

Have a Nice day :)

9 opmerkingen:

  1. Leuk dat het een Fijn uitstapje was :D
    En wierookmet chocoladegeur?? Heb je het al uitgeprobeerd? .... Grappig.... Ik heb gisteren net zeep ontvangen (nou ja had het besteld natuurlijk) met chocolade geur.... Eigenlijk ging het me niet om de geur maar de kleur....
    Dochterlief die de 9e dec 12 geworden is krijgt een haar dinnetjes op bezoek en had bedacht dat het misschien leuk was een zeepketting te maken... Maar onze jongens willen misschien ook wel wat maken bedacht ik me.... En zo voor hun dan maar wat zeep stukken gekocht waar we figuurtjes uit kunnen steken.....


    Die labels zijn echt wel Schattig!
    Leuk ♥ ....

    Ooohh en die kerstman.... Sweet, toch!

    Fijne Dag Vandag....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, tjonge wat kan toch leuk schrijven en eh vooral ook heel veel, niet te snel gaan hoor anders hou ik je niet meer bij, haha!!
    Kijk eventjes op mijn blog als je weer wat tijd hebt, ik moest het bijltje doorgeven, aan 5 andere bloggers, en ook jij zit daar o.a. bij:-)
    Hoop dat je mee wilt doen, ach is voor jou zo gepiept???!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Het Knuter Huuske; Echt joh?! zeep met chocoladegeur :)...het moet allemaal niet gekker worden haha..ik ben zóó dol op chocola dat ik straks allerlei dingen ga opeten wat dus eigenlijk niet kan --> chocowierook, chocozeep haha..

    Wil ik toch ook nog eens gaan doen, een zeepketting maken, lijkt me heel leuk...en geurig :)...groetjes :)

    @Stoffieleut; ja...ik ga af en toe best snel he?! haha...maarrrr....ik kom eraan hoor! (op jouw blog dus..ben benieuwd!)..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaaaaa leuk zo'n goodiebag, altijd welkom! Ik bestel hier ook altijd van alles wat maar gratis is, manlief moet iedere keer weer lachen als de post weer is geweest, leuk toch!
    En vertroetel manlief maar extra vandaag, misschien met een lekker maskertje? lol

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n goodiebag! Fijn dat het zo leuk was samen met je dochter! En je arme man... Weer helemaal bedwelmd onder de geurtjes en kleurtjes, hihi. Ik had nog geen weet van wierook met chocoladegeur. Hopelijk ruikt die dan echt zo en niet naar chemische chocolade! Benieuwd naar je ondervindingen!
    Dat schaaltje zal ook wel tof worden. Misschien kan je hem helemaal wit of verven en dan afwerken met glitters. Je laat het resultaat toch zien op je blog hé.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig zo n avond met dochterlief naar een X-mas Beautynight (klinkt inderdaad heel erg duur hahaha)
    En altijd welkom zo n leuke goodiebag heerlijk!!!!
    Ja het is de afgelopen dagen erg winderig en vreselijk koud brrr.
    Als mannen ziek zijn zijn ze wel heel erg zielig vind je niet?Vertoetel hem maar lekker en nog een fijne week en weekend gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ik heb de kerstlabeltjes al uitgeprint!!
    Beterschap voor manlief xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat leuk die goodiebag! die chocoladewierook lijkt me wel slecht voor de lijn haha!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schrijf jij leuk! En wat een verwennerij voor ons (the gifttags)

    BeantwoordenVerwijderen