maandag 5 december 2011

Fijne Verjaardag voor Mij...dankjulliewel!!!








deze even gepikkerd van stoffieleut...die voor mij is bijna hetzelfde
maar dan net even anders haha...maar omdat het vandaag zo donker is
kan ik geen fatsoenlijke foto daarvan maken...vandaar!
Even snel en gewis
voordat de dag weer om is
Vandaag is de bijzondere dag
dat ik mezelf 36 jaar noemen mag

Veel kaartjes en kadootjes heb ik gehad
en vanavond eten we als verjaarsmenu fijn patat
met vette mayo en een dikke fricadel
jaja, dat lust die Corine wel!!

Een slinger is aan de spiegel geraakt
Deze is door Stoffieleut voor mij gemaakt
Een pakje van Iris kwam er ook nog door de bus
met prachtige spulletjes erin, allemaal voor mij dus!!

Lieflijke zelfgemaakte armbandjes en oorbellen
die versieren dus nu mijn polsen en oorlellen
Ook een prachtige boekje uit Thailand
met een olifant die prijkt op de voorkant

En van Jokidoki kreeg ik ook een heerlijke kaart
ja, heerlijk!! de afbeelding was namelijk een taart!
Die lieve Mieke had er ook weer werk van gemaakt
Een héél lief kaartje wat mij in mijn hartje raakt :)

En echt waar...er was nog meer!!
mijn hartje ging als een razende tekeer
Een surprisepakketje van onze Sil :)
het pakje ging open en ik slaakte een gil

Schitterende speldjes en een grote hippe ring,
in de mooie kleur groen, dat is echt mijn ding!!
Van mijn gezinnetje was er koffie, taart en een dikke zoen
En toen ging een ieder zijn eigen ding even doen..

Maar vanmiddag gaan we verder met het feest
En geven de meisjes mij waar ze gisteren mee bezig zijn geweest
Ze zaten onder de verf, lijm en kleurtjes en menig gil werd geslaakt
ben wel superbenieuwd naar wat ze voor mij hebben gemaakt...

Speciaal voor mij, die leuke en lieve gebaren,
nu voelt het toch wel bijzonder om te verjaren
Ik zag er natuurlijk nogal als een berg tegenop
maar anderen en jullie zeiden "meisje, kop op"
Waar je vriendin ook is, ze is bij je en.ze denkt ook aan jou
En ik aan haar..altijd...voor eeuwig...omdat ik haar zo ontzettend mis
en zielsveel van haar hou...

*Dit is een heel speciale fotoreportage voor mij...Kerstparty 2006
Daarna begon de strijd...wat was deze avond bijzonder...we wisten nog niet psies
wat ons en haar te wachten stond, maar dat het niet goed zat, dat wisten we al wel...
Ondanks dat het héél druk was, hebben we alleen maar met zijn viertjes bij elkaar gezeten;
Gepraat, Gelachen, Gedanst, Gedronken en Gehuild en Genoten van Elkaar

Haarlief en ik..



Mijnlief en ik



Bedankt allemaal!!!!

Neem gerust wat te drinken en een stukje gebak ;)

18 opmerkingen:

  1. GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN EEN HELE FIJNE DAG VANDAAG.

    GR YVONNE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en een fijne middag/avond, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. met heel veel plezier gegeven ! geniet er van groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd!!
    geniet van deze dag!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is kippevel van boven tot onder-van harte meid. Je hebt een mooi gedicht voor ons gemaakt. Waarvoor mijn dank-geniet met je familie en vriendin op je schouder-lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hieperdepiep?!!! HOERA!!Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat heb je een leuk gedicht geschreven! Geniet er lekker van vandaag, laat het lekker o
    ver je heen komen!!
    X Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele fijne verjaardag...geniet er nog maar goed van ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!!!! Een lach en een traan dus, maar laat het vooral een lach zijn vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super gedicht heb je gemaakt en geniet heerlijk van JOU dag,van harte gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ♥Allereerst Van Harte Gefeliciteerd!!♥
    ☼ Heb nog een Heerlijke Avond ☼

    Wat een Ontzettend Leuke Blog!!
    En wat ben je Heerlijk Verwend!!
    Geniet ervan!!

    Feestelijke Groeten vanuit het Knuter Huuske!!
    Ivonne

    *leuk een gezicht bij je te hebben nu ;)*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé Corine, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mooi gedicht heb je gemaakt!! Hopelijk heb je een fijne dag gehad en ga je nog een leuke avond tegemoet. Met je vriendin in gedachte, zodat ze deze dag dicht bij je is om mee te vieren.
    Dikke verjaardagsknuffel, Mieke XXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Corine,
    Ik wilde je vanochtend al gauw komen feliciteren, maar op mijn werk kwam ik niet in jouw blog, helaas... Maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Fijn dat je toch ff je verdriet kon vergeten en je ook echt een beetje jarig voelde!
    Nog een fijne avond! veel liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. proficiat ouw doos ;o) (niet dat ik veel moet zeggen want ik ben enkele weken geleden 35 geworden maar soit lol)
    Nog een fijne avond gewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd!
    Wat een prachtig gedicht. Ik kan me voorstellen de fotoreportage bijzonder is voor je!
    Fijne avond nog,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!Hoop dat je een super dag heb gehad.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog (ik ben schaamteloos te laat) van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen