donderdag 29 december 2011

Een little updatetje

En weer even snel voor tussendoor -midden in de nacht.....owh, wat zeg ik!? gewoon vroeg in de morgen..tsja, mijn dag- en nachtritme ligt effies uit zijn doen haha-...een petite blogpostje neerzetten.

Maar het is hier dus oerrrrrgezellig en druk en op de dagen dat we niets in de planning hebben -is zeldzaam- lig ik heerlijk voor pampus in bed of al hakend of breiend op de bank -langleve de d.iclofenac!!....daardoor kan ik dus geen druppel alcohol drinken van al die flessen die ik de afgelopen tijd 'gehamsterd' heb snikkerdesnik, maar ik ben wel iedere dag katervrij en Übernuchter na de feestjes en logeerpartijen en bovendien heb ik weinig pijn zodat ik redelijk normaal functioneer....over een dikke week zal ik wel volledig instorten, maar dat geeft niet...dan gaat iedereen weer naar school of werk en staat EIN-DE-LIJK mijn scootmobiel hier, zodat ik als een lappenpopje alsnog erop kan zitten en ik vervoerd kan worden gheghe-....

En you know what?
De Sjaal is af!!!! en zij -jaja, een "ZIJ", daar deze sjaal zo Prachtig, Elegant, Slank maar toch Robuust met een Sierlijk Randje is- is werkelijk een prachtexemplaar geworden!! Althans vind ik zelf he, omdat ik zóó trots op mijn eerste gehaakte sjaal ben :)..

Hier even snel een plaatje(s) van mijn Trots :)

Het paars is in het "echie" wat feller van kleur ;)

Tja, als het even kan, wil ik overal franjes op en aan....

Vanavond zijn we gezellig en als verrassing mee "uit eten" getrakteerd door MijnLief....naar een Chinees/Japans Restaurant met het concept "All you can Eat!" voor een heel redelijk bedrag (dus niet teveel consumpties dan he?!)..Nou, laat ik zeggen en vaststellen en dus beamen...we can All Eat A Lot!!!. Onze meiden vonden het fantastisch en zelfs onze jongstedochterlief die meer het type is van "wat de boerin niet kent, dat (vr)eet ze niet" ging helemaal los!!

Morgenmiddag duiken we met het hele gezin de kroeg in om te luisteren naar een kennissen van ons die aldaar gaan optreden met hun band...en wij slepen als het even kan, de meiden overal mee naartoe...wij feest....zij ook feest, iedereen blij en gezellig dat het is!! -tenzij ze er absoluut niet naartoe willen, dan regelen we uiteraard wat anders, maar dat komt zelden voor :( gheghe-. Ik heb er in ieder geval zin in!!

Voor de rest is er uiteraard nog veel meer gebeurd (lekker eten, verrassingen, lekker eten, logeren, lekker eten, etc), maar dat vertel ik nog wel eens een keer uitgebreider....net als allerlei beloofde foto's die ik nog moet plaatsen en al de antwoorden die ik nog moet geven op de tientallen ongelezen blogjes van jullie....-aáárrrgghhh-....maarr...komt goed...of zoals ze hier zeggen "oalles op zun tied".

*zennnnnnnnnnnnn*

Hopelijk gaat het bij jullie allemaal ook helemaal goed en verloopt alles naar wens :)

Have a Nice day :)

7 opmerkingen:

  1. Hééééé, wat leuk dat ik nog eens iets van jou kan lezen! Ik vond al dat het lang duurde voor we nog eens iets van je hoorden ;-) Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad en dat er nog leuke dingen staan te gebeuren!
    Wat heb je die sjaal super leuk gedaan zeg! Ziet er een lekker warme uit.
    Veel plezier nog en alvast een fijne jaarwisseling!
    Liefs, Mieke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig,en wat knap dat je sjaal af hebt,hij is echt heel mooi geworden,daar mag je zeker trots op zijn.

    fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie sjaal is het geworden!
    Daar mag je terecht trots op zijn!
    Fijn dat je zo een leuke tijd had en hebt.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige post !
    Ik had net een heel verhaal over dat ik volger ben geworden maar dat was ik al hahahahahaha. Eind van het jaar..... ik ben niet meer zo scherp pfffffft.
    Ik vind je sjaal geweldig ! Ja ja vooral die franjes :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt erg gezellie allemaal, geniet er maar lekker van,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn nog eens een post van je te lezen... Sjaal is prachtig geworden!!! Fijne oudejaars!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen