woensdag 7 december 2011

De bijna Woordeloze Woensdag....

Toch even netjes reageren hoor....tsjoe, tsjoe...de kadootjes en felicitaties zijn binnen en ik post gelijk niks meer (je zou er bijna wat van denken gheghe)...Maar niets is minder waar hoor!!! Ik heb eigenlijk dit h-e-l-e weekend genoten....sinterklaaskadootjes maken/inpakken, sinterklaas vieren thuis, mijn verjaardag, visite, felicitaties lezen en koesteren, kadootjes openmaken, herinneringen ophalen, sinterklaas op school en nu.....nu ben ik even he-le-maal OP. Ik heb onwijs veel spulletjes gehad om fijn mee te creakneuteren, maar ik kan er alleen maar naar kijken (is ook leuk hoor haha) en voor de rest heb ik even nergens geen fut voor...

Ik laat het maar even zo....want ik moet toch hoognodig weer opladen, want de kerst staat alweer voor de deur te springen (alhoewel ze flinke storm voorspellen, dus mss waait het "versieren" nog even over)....Dus heel even rustig aan en daarna weer lekker blogs lezen en reageren, foto's uploaden en uitzoeken en tuurlijk nog plaatsen, internet afspeuren, kerstdozen opzoeken (en mezelf afvragen na de herinrichting van onze woonkamer waar ik nou die kerstboom toch neer moet zetten?!)...

En ondertussen?....Ondertussen hang ik op de bank in mijn mooie nieuwe rok en prachtige driehoeksjaal
--> StoffieleutDesign...klikkerdeklik gewoon een beetje mooi te wezen!!!!

Tot latersssss

Have a Nice day :)

5 opmerkingen:

  1. Ben blij dat je er van genoten hebt! Je kan nog even bijkomen tot de volgende feestdagen er aan komen. Lig nu nog maar even verder mooi te wezen op de bank ;-)
    Veel liefs en dikke knuffel,
    Mieke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga jij maar lekker rustig aan doen!!
    Je hebt nu genoeg over je heen gehad, sinterklaas, je eigen verjaardag (kreeg tranen in mijn ogen bij de foto's die je plaatste),soms is het leven oneerlijk verdeeld!!
    En de kerst versiering wacht maar eventjes, het is toch ook prutweer vandaag!
    Je mag ook wel is een xtje heerlijk op de bank hoor:)
    En dan doe je pas weer wat als je bent bijgekomen van al die drukte en emoties!!

    Liefs van mij.die rust heb je gewoon verdiend:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fijn dat je zo hebt genoten,maar ik denk dat jij niet lang stil zit,jou kennende in blogland,er komt zo weer een blog aan van jou met allemaal leuke ideetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom je snel terug? (ik smul van de verhalen en je geeft mij zoveel energie)

    BeantwoordenVerwijderen