maandag 12 december 2011

Back in Bussiness met gelakte nagels, de kerstman in mini-formaat en leesplezier

En daar was ik weer...Voor mijn doen heeft het best lang geduurd die pauze, maar ach dan kan ik er weer met volle moed en zin tegenaan :). Ik heb van de week eigenlijk alleen maar zitten luieren en hangen (is natuurlijk ook wel eens lekker, maar niet als je dan eigenlijk niet goed van jezelf wordt..van die hangerigheid enzo haha).
En niet omdat ik daar nu z'on zin in had om nix te doen, maar meer omdat mijn ledematen er geen zin meer in hadden om nog wat te doen...ze hingen er bij en that's that...

Maar ach, ik ben nu weer zo goed als fris en fruitig. Ik heb heel wat maskertjes erdoorheen gejaagd van de week...dus eigenlijk zou ik er nu z'on 10 jaar jonger en met een superstralende en egale rozige huid bij moeten lopen.....maar nope.........NIETS van dat alles........maar zacht is tie wel!


Mijn dochters mochten zich van het weekend uitleven op mijn nagels --> ze hadden namelijk op YouTube allerlei filmpjes gezien over nagels lakken op allerlei manieren.... en ik dacht "owh, dat vind ik vast wel leuk dus dat doen we even!"....Nou....laat dat "even" maar weg..........zet daarvoor maar "Úren" in de plaats....mijn arme achterwerk!! Ik was in de overtuiging dat we best goedzittende eetstoelen hadden, maar OEI-JOEI dat valt dan nog best tegen....en mijn arme ManLief 't ventje -ja nu wel ja...even ventje- viel haast flauw door de bedwelming van de overheersende nagellakgeur en nagellakremover-eau-de-cologne haha....tja, hij houdt daar niet zo van....Gek he?!





Voor de rest ben ik bezig met het haken van een sjaal....geinspireerd door de online haakcursus die ik volg bij By Miekk..Klikkerdeklik..... En hoe het gaat?! Nou ehhh....op zich gaat het wel, maar ik snap werkelijk niet hoe mijn andere klasgenootjes zo snel een sjaal in elkaar kunnen flansen....ik bedoel maar.....ik ben nu ook al een paar dagen bezig en het eind is nog.......LÁÁÁÁNGGG niet in zicht.....Misschien had ik beter met een peutersjaaltje kunnen beginnen??......ooit zal die sjaal heus wel af komen (in de zomer ofzo)...


Van het weekend hebben we ook een begin gemaakt met het naar beneden halen van de kerstspullen.....een hele verhuizing lijkt het wel! Dozen, dozen en nog eens dozen....Waar moeten we toch beginnen?! Bij de kerstboom? Welnee....de vensterbank is ingericht in kerstsfeer....het dressoir ook. De kerstboom (kunst) staat.........jawel........maarrrr...er zitten alleen nog maar lampjes in haha...........Kale bedoening zo!
Pfffttt...en dan moeten de ballen er dus nog in....Terwijl iedereen losging met de lampjes...zag jongstedochterlief een KerstmanPak liggen en jawellll.........daar moet wat mee gedaan worden natuurlijk! Kijk maar eens..........


Deze DIY voor je eigen KerstKijkDoos...Klikkerdeklik vind ik wel zo leuk dat ik zeer zeker van plan ben om die nog te maken.....Er staan natuurlijk nog veel meer leuke tips en artikelen en recepten op dit Online Magazine. Echt ideaal om zo even tussendoor te lezen. Het enige wat je hoeft te doen is jezelf aanmelden via de website  Klikkerdeklik hier..en hopsakee...leesplezier is voorhanden...

Gepikkerd site Moodkids

Wat ik ook een leuke site vind om door te lezen (online) is deze....Whoopsiedaisy...Klikkerdeklik
Een site boordevol tips over boeken, films, adresjes etc, leuke prijsvragen, recepten, colums en nog meer...Interesse?! Klik dan maar eens hier....

Gepikkerd site WhoopsieDaisy

En deze site is ook zeer zeker een aanrader -->Fashion Bloggers.....

Gepikkerd Facebook Fashion Bloggers

* "Het gaat niet alleen over kleding, de kern ligt op het delen van de laatste nieuwtjes op het gebied van fashion en lifestyle, maar zeker ook op beauty, wellness, kunst en reizen. Onze bloggers schrijven vanuit hun persoonlijke beleving of interesses. Wat ze echter wel gemeen hebben, is een passie voor datgene wat ze doen. De bloggers hebben uiteenlopende achtergronden en elk een eigen lezersnetwerk."

En thans is er echt een superleuke en onwijs gave aktie op de site van Fashion Bloggers...Klikkerdeklik... Namelijk; Je kunt kans maken op 1 van de 100 zeer goed gevulde GoodieBags die zij met kerst gaan verloten. Op twitter zie ik allerlei sponsoren en items voorbij komen, waar je "U" tegen zegt! Initiatiefneemster van deze schitterende aktie is Rejhan Putz. Zij heeft het voor elkaar gekregen om samen met haar enthousiaste sponsoren een Super Goodiebag samen te stellen..Eigenlijk wil ik niet weten wat er precies in zit, want OWH, OWH, wat word ik dan al bij voorbaat jaloers als je weet waar je eventueel kans op maakt haha. Toch zou het super zijn om er eentje te winnen! Dan hoop ik dat er heel wat van de spullen in de GiveAway/GoodieBag-LeftoverMand voor beide dochterlieffies kan, zodat ze fijn mogen uitzoeken :).
Een leuke kettingreactie geeft het op Twitter in ieder geval wel; de reacties en RT's vliegen je om de oren (of in dit geval om de ogen)...iedereen wil natuurlijk kans maken op deze superprijs....en degene met de meeste RT'S  worden ook beloond....welnu, dan kan ik het wel shaken, want zo snel ben ik niet gheghe.....

Ben je nieuwsgierig geworden naar wat er zoal inzit en wat je moet doen om kans te maken op deze goodiebag.....of wil je gewoon de inhoud van deze leuke site Fashion Bloggers lezen.......Klikkerdeklik dan hier.

* overgenomen van de site Homepage Fashion Bloggers


PS; je kan nog steeds meedoen met dit superleuke GiveAwaypakketje --> Klik maar hier...
Have a Nice day :)

7 opmerkingen:

  1. heerlijk toch om even lekker te luieren, ik wou dat ik dat een weekje kon doen,ben ik wel aan toe eigenlijk,en leuk die nagels,dat kunnen je dochters goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, op deze manier klinkt het wel aanlokkelijk he, een weekje luieren en hangen....maar op deze manier wil jij het echt niet hoor hihi, dat zou ik je niet aandoen...dan wens ik je toch wel een fijnere week toe gewoon omdat het kan en niet omdat het moet....

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee, daar ben je weer! Tjonge wat een gave nagels! Hihi!
    Enne die kijkdoos heb ik gelijk gedownload. Die wil Marijn vast wel maken!:-)
    Je sjaal komt heus wel voor de zomer af! Probeer elke keer 1 toer te haken en heb je meer tijd doe je er nog 1 of 2 of 3 haha! Vreselijk, mijn man zag me alleen maar haken aan mijn sjaal. Vraagt ie ook nog droog: is het leuk haken?!?
    Daar gaat het niet om! Hij moet af! Haha!
    Succes deze week, hopelijk gaat het beter dan de vorige:-) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou je dochter is goed bezig geweest met de nagellak hahaha kan me voorstellen dat manlief bijna flauwvalt, mijn dochter lakt ook dagelijks(op haar kamer) haar nagels en dat is af en toe niet te harden(dan zullen we het maar niet over de vlekken in haar beddengoed hebben, leuk hoor nagellak hihi)
    En die boooooooooommmm *zucht* ben de hele middag al bezig en boom 1 staat, oh wie kwam er op het idee om een tweede aan te schaffen(grijns). Nou nog even moed verzamelen voor de tweede en dan de kamer opruimen, want die lijkt wel ontploft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben ik blij dat je je weer beter voelt!
    Wat hebben je dochters zich lekker uitgeleefd op je nagels. En ocharme dat ventje van jou, haha ;-)
    Ik heb sinds zaterdag de kerstboom staan. Gezellig! En die sjaal komt wel in orde. Liefst voor de zomer. En anders heb je natuurlijk een nieuwe voor als het nadien terug kouder wordt hé.
    Die kijkdoosfiguurtjes zijn wel leuk!
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou nou, jij bent weer druk geweest hier zeg!!
    Leuke foto's, vooral de kerstman bij de voordeur:)
    Genoeg te lezen weer hier, doe ik nu nog niet hoor!
    Ben bezig een paar berichtjes op mijn blog te plaatsen, maar whAAAAAA wat is blogger allemaal aan het doen, slaat echt helemaal nergens op, krijg mislukte berichten niet weg, en kan geen bijschrift meer bij de foto's toevoegen!!
    Heb jij daar ook last van?? Of zou het aan mij liggen, ben al de hele ochtend bezig, en vindt het nog steeds moeilijk.
    Advies is welkom:)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat leuke tips! (nu nog zien uit te vogelen hoe ik nooit meer hoef te slapen)

    BeantwoordenVerwijderen