dinsdag 1 november 2011

Voordelig tussen de aapjes en andere dieren, walnootbroodjes en goodiebag ;)

Zó, dat is weer geregeld.We zijn weer onder de pannen :).......Voor volgend seizoen en dan met name denk ik in vakanties en de zomer hebben we een nieuw onderkomen gevonden. Tussen de aapjes :).

Gisteren kwam ik er op het nippertje (helaas, anders had ik het hier wel eerder neergeknald) achter dat er voor de liefhebbers van de Apenheul...Klikkerdeklik..een superaktie gedurende de hele maand oktober voor seizoenskaarten gaande was. 50% korting of iets meer als je mindervalide bent (en dat geluk heb ik dan weer). Het park is jetzt gesloten, maar vanaf volgend seizoen 28 maart 2012 t/m 28 oktober 2012 kunnen we als we willen iedere dag een bezoekje brengen. In totaal was ik 60 eurie kwijt...dus je snapt wel waar wij ons tentje gaan opslaan haha...Er is vanaf nu nog een korting voor seizoenkaarten bezig Klikkerdeklik... maar het is niet zo voordelig als voor de gehele maand oktober gold.

Wat ook een goede manier is om een keer gratis of met korting in allerlei parken te komen is lid worden van de WNF Rangerclub...Klikkerdeklik. Voor 2,50 Euro in de maand wordt je kind lid en krijgt dan 10 keer per jaar het Clubblad TamTam...Klikkerdeklik. Mijn jongstedochterlief is er in ieder geval heel blij mee, want ze is dol op alles wat met dieren en natuur te maken heeft. En als we eens een dagje naar het park willen dan komt het WNF Rangerpaspoort...Klikkerdeklik overzicht parken soms wel heel goed van pas!

Gisteren kwam ik weer met een lading walnoten thuis. Het lijkt inmiddels wel een "invasie der Walnoten" hier in huis. De walnoten staan overal (in potten en schalen) en ze vliegen je letterlijk om de oren als beide dochterlieffies de walnoten proberen open te breken...Vandaag ga ik dus maar eens aan de slag om een zooi walnootbroodjes te bakken. Superlekker en ook nog eens snel te maken. Het recept heb ik destijds HIER....Klikkerdeklik gevonden en het staat er gelukkig nog steeds op! (ik heb het wel overgeschreven in mijn bakschrift, maar dit scheelt weer typen haha)..Voor de rest gebruiken wij hier de walnoten in gebak en koekjes en gewoon "los uit het handje" (of is het los IN het handje?!)...Enfin, mocht er iemand wezen die ook een andere bakidee met walnoten heeft, ik hoor het graag :)

De aktie van de PinkRibbon Goodiebag...Klikkerdeklik is voorbij. In totaal kon er een bedrag van 40 euro worden overgemaakt aan PinkRibbon Klikkerdeklik uitslag...Mooi toch!!

Mocht je nu helemaal in de ban zijn van Goodiebags en vindt je het tevens een mooi idee om niet alleen jezelf maar ook een goed doel te helpen, dan heeft Veronica Magazine in samenwerking met Menzis Zorgverzekeraar weer een prachtige goodiebag samengesteld Klikkerdeklik voor goodiebag. Je bepaalt zelf wat je wilt besteden aan deze goodiebag -maar laten we niet al te krenterig doen, het gaat natuurlijk om een heel goed doel!!-. En alles wat je doneert wordt direct geschonken aan het KWF. De verzendkosten van 4,95 komen natuurlijk nog bovenop je geschonken bedrag.


En je bent van harte uitgenodigd om mee te doen met mijn GiveAway..Klikkerdeklik

8 opmerkingen:

  1. Wij vinden de apenheul ook heel erg leuk, ik ga gauw eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zo'n actie! Let wel op dat ze je er niet houden :-)
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corinne,
    Jaaa... het is november... ik mag weer! Ga me straks aanmelden voor je give-away :-)
    En ik vind het ontzettend leuk om een keertje met je te swappen. Misschien iets voor die saaie, druilerige januari of februarimaand? Gaan we wat vrolijkheid brengen!

    Dochterlief is ook al jaren lid van het WNF, eerst Pipa panda en nu de Rangerclub, erg leuk! En super dat je een jaarabonnement hebt in Apenheul, dara krijg je toch nooit genoeg van die aapjes?

    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig zag je die actie van apenheul nog net op tijd! Ben net eens gaan kijken op de site, lijkt mij heel leuk. Maar voor ons veel te ver!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk een abonement op de apenheul ............maar helaas voor ons is het gewoon te ver jammer genoeg.
    En wat een heerlijkheid walnoten vind mijn dochter ook zo lekker en je maakt er ook nog koekjes van?Ik ga zo even op de site kijken ben benieuwd.
    Fijne week nog gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooo super joh apenheul,jammer dat ik de actie niet heb gezien, geniet er maar van.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Corine,

    dank je wel voor je leuke reactie..Ik hoop echt dat jullie het leuk zullen vinden..
    Ik vind inderdaad ook dat zoonlief een ander gezicht heeft gekregen, hij begint nu steeds meer op zijn vader te lijken hahaha..en hij heeft er wel veel last van gehad, gelukkig niet 's nachts want dan slaap ie lekker door :P

    Het vele werken is niet zo'n groot probleem, het zijn gewoon de dingen er om heen die me de das omdoen. Ik hoop dat het snel voorbij is. Gelukkig geniet ik inderdaad nog wel van de mooie momentjes al mogen het er wel meer zijn maar dat geldt denk ik wel voor iedereen...
    Ik hoop dat alles goed gaat met jou?

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoihoi allemaal :)

    Ja, ik ben ook errug in mijn nopjes met dit supervoordeel voor de apenheul. Het is nog goedkoper dan dat je voor 1 dagje met zijn viertjes ernaartoegaat!!

    En ja wel enigszins balen dat ik het pas op de allerlaatse dag s'avondslaat hoorde anders had ik het eerder op mijn blog gezet, zodat er meer mensen van konden profiteren..

    BeantwoordenVerwijderen