woensdag 23 november 2011

Vakantieman...gezellig he?!

Het wordt vandaag een gezellige dag!

De meisjes zijn allebei vroeg uit van school dus dat wordt thuiseten!! Altijd leuk op de woensdag. Ze gaan (althans oudste nu niet meer uiteraard) naar de Daltonschool. En dat is hier een streekschool. Dus van heinde en ver komen ze hier naar school. Daardoor is de regel; dat alle leerlingen op school eten. Lekker makkelijk voor de kids...-en voor ons haha...daarna nog buiten spelen op het schoolplein en vroeger dan andere scholen uit. Geen geren en gevlieg dus tussen de middag ;)..


Je hebt dus bijna een hele dag voor jezelf.....Ik vind het een geweldige uitkomst -toen ik in mijn vorige dorp woonde, ging dochterlief naar een andere school en kwam ze -ik moest ze ophalen beter gezegd- tussen de middag thuis om te eten....nou, ik persoonlijk, vond het een drama, was ik net thuis...en dan kon ik wéér (jaja, oké, dan moet ik ook niet zo lang kletsen op het schoolplein haha) :P-....

Maaarrrrr....dit betekend wel dat ik er altijd een feestje van maak als ze op woensdagtussendemiddag thuis komen eten.....Vaak pakt het goed uit en soms wat minder......-net als die keer, dat ik een hele stapel pannekoeken had gebakken, en toen ik beide dochterlieffies ging ophalen uit school, gingen ze met een ander mee om daar te eten en te spelen haha...zat ik daar alleen met een enorme berg-..Maar oudstedochterlief neemt vandaag haar beste vriendinnetjelief mee en  vriendinnetjelief eet dan tussendemiddag en met het avondeten mee :)...Súperrrr...Zometeen dus snel maar even broodjesbakken ....en een toetje voor vanavond maken....ik denk Rijstepap uit de oven met appeltjes........Mjum!!


En voor de rest?! Vind ik het maar barkoud! Bah, bah, bah...jaja, we kunnen de kachel opschroeven, maar daar hou ik niet zo van en mijn portomonnee trouwens ook niet....Gelukkig heb ik vele plaids op de bank en in mijn kast hangen genoeg vesten en poncho's...Maar het duurt altijd even voordat ik de juiste combi van truitjes over elkaar heen heb getrokken haha...Deze poncho vind ik zelf helemaal super.....


De kleuren zijn helemaal knal en hij is ook al erruggggg oud. Ik kocht em ooit tijdens een modeshow op een rommelmarkt met tiendehandskleding. Ik weet eigenlijk geeneens of ik em nu echt mooi of gewoon mooi van lelijkheid vindt hihi....maar ik draag em vaak en met liefde....De kids en manlief zeggen "Ja, dat is echt jou, mam" --> clownesk...............

En bedankt he?!



Verder zit ik nog te dubben of ik dit ga bestellen;

 2dayslook verkoopt leuke hippe kleding voor vaak niet zo veel geld. Een paar weken geleden hadden we een "foutje bedankt" verrassingstas besteld. Daarin zaten kledingstukken met een foutje. In ons geval zat er een draadje los.,.,.nou als dat alles is! Twee leuke kledingitems voor 6,95 euro incl. verzenden...Er zat voor dochterlief een leuke top in en een coole jurk. En voor mij zat er een vest (dunnetje) in en een leuk shirt met lange mouwen..helemaal super dus....En nu hebben ze dus dit Klikkerdeklik hier voor Site... Moeilijk, moeilijk af en toe...

en o, ja, bij JokiDoki...Klikkerdeklik..kun je nu zien wat ik voor haar heb gemaakt voor de Swap...

Have a Nice day :)

4 opmerkingen:

  1. Gezellig hoor, zo met de meiden aan tafel!
    Ik vind die poncho van jou helemaal het einde!!
    Wat een heerlijke kleuren, daar hou ik wel van. En rijstepap uit de oven met appeltjes klinkt ook niet verkeerd!! Smaakt vast naar meer......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Corinne,
    Hier hebben ze tussen de middag nog vrij, maar dan komt de oppas, dus ik maak er op mijn vrije dagen, woensdag en vrijdag, ook altijd iets extra's van met verse broodjes, spek en ei of whatever...Maar zo'n continurooster is veel fijner inderdaad!
    Ik vind de poncho heel mooi, clownesk of niet :-)
    En die goodiebag... oh word ik hebberig van! Wat doe je??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Corine, ik kan wel zingen!! Wat ontzettend leuk dat je volger bent geworden van mijn blog! Dank je wel!! Ik voel me helemaal vereerd. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik vind jouw blog ook enig dus vanaf nu heb jij er ook weer een nieuwe volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hier komen ze gewoon thuis hoor tussen de middag, en ik vind het wel fijn, ik kan mij ehelmaal niet voorstellen dat ze niet thuis komen,maar zal ook best wel weer lekker zijn eigenlijk(daar zit ik nu zo aan te denken)

    BeantwoordenVerwijderen