maandag 21 november 2011

Uitslag GiveAway, Ditjes en Datjes en meer kadootjes??

En het was weer Maandag....

Wat vliegen de weekenden toch altijd snel voorbij!
Vooral de laatste tijd, met een Sinterklaasje hier en een feestje daar.
Afgelopen zaterdag vierden we de verjaardag van ons nichtjelief Nova-Lou.
1 jaar werd ze alweer (gesproken over "time flies"!). Nova-Lou is de dochter van mijn broertje..... en schoonzusjelief uiteraard. Zuslief en zwagerlief en beide kids van 3 en 4 waren ook van de partij. Een dolle boel dus, waarbij heerlijk werd gegeten, gelachen, geklets en gespeeld.
 Gedronken werd er door mij wat minder, want ik had -alweer- pijn in mijn harses (sinds de injecties voor mijn migraine van een ander merk zijn, heb ik wel vaker last zeg en gaat het ook niet zo 1,2,3 over, ik heb nu nog steeds flinke hoofdpijn en slik me suf aan pilletjes...ik kijk het nog even aan en anders wordt het maar weer bellen)...

En we zijn weer een stoel rijker....en wat voor één! Een kennis van ons riep vrijdagavond "wie heeft er nog interesse in een stoffen chesterfieldmodel-stoel?!"....ehmmmmm, ik?!, denk ik wel. Sinds de verbouwing hier in de woonkamer, hebben we gedag gezegd tegen 2 stoelen en hadden we net zoals altijd, nog wel 2 banken staan. Maaarrrr...dat was niet handig (lees; te weinig haha)...ik kan namelijk nooit stilzitten en met het met zijn allen op de bank zitten en bijvoorbeeld gezellig een filmpje kijken, kreeg iedereen het "heen en weer" van mij haha......en ik werd niet goed van hen :)....maar dat is nu opgelost, we hebben er nu een stoel bij....Héérlijk!

SneakPeak voor ??
Voor de rest nog snel wat gefrübeld, want vandaag gaat er een pakketje op de post naar haar. En als manlief van de week een keer vroeg thuis is, dan kan er een grote doos gepost worden voor de AdventSwap en die gaat weer naar haar van Scherven en Pindakaas.... en dan ben ik nog bezig met het SchoentjeZettenProjekt, en die gaat weer naar deze Hulpsint.. Wel druk, maar hartstikke leuk om te doen allemaal.........en Spánnend!!
SneakPeak voor ??
En dan nu de uitslag van de GiveAway--> Nadat ik mijn eigen reacties had uitgesloten van deelname haha, kwam ik via Random.org uit op nummer 14 en dat is Iris....(mooie naam trouwens, zo heet jongstedochterlief ook :)...van de blog Olapa...klikkerdeklik!!! Van harte gefeliciteerd :)...stuur je mij een mailtje met je adresgegevens?

En jaja, van de week gooi ik er weer een GiveAway tegenaan!! En deze GiveAway heeft van alles te maken met Deze Dame van het Blog "Handmade"...Klikkerdeklik....Ze is nog maar net begonnen met bloggen en kan nog wel wat volgers gebruiken :).....Via de superleuke webwinkels die ze heeft, ben ik met haar in contact gekomen (daar haal ik o.a.  mijn bottlecaps vandaan!). Ze is echt superaardig en enorm creatief en ze zit boordevol energie...een bezig bijtje dusss.... haha.....

Haar 3 winkeltjes te weten;



en haar onlangs geopende sieradenwinkeltje




En om meer info te geven omtrend de prachtige muurschilderingen en wellicht een leuke aktie voor de liefhebber...Klikkerdeklik ben ik ook niet vergeten hoor!

Hou dit blog dus in de gaten....dan doe ik het zelf namelijk ook gheghe...

Have a Nice day :)

5 opmerkingen:

  1. ja een drukke tijd he, hier is ook zo weer wat en de jongsten zijn helemaal hieper

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooh ik heb gewonnen wat leuk :D
    Nu voel ik me echt wel in ' de zevende hemel' .
    Kan al niet wachten tot het paketje komt.
    Bedankt ! ik heb je een mailtje gestuurd.
    groetjes iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Iris, veel plezier er mee :-D
    Leuke webshopjes die je hier hebt gepromoot!
    Drukke tijdens inderdaad met Sint en Kerst, maar die zal je wel overleven dankzij je nieuwe stoel waardoor jullie allemaal super relaxt zijn ;-)
    Ik ben vandaag op school begonnen met het thema Sinterklaas, ze zijn al helemaal in de ban!
    Leuk hoor, heel de dag sinterklaasliedjes aanhoren, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat aan de winnaar!!! en merci voor de schone linkskes :o) gaan we zeker eens van kortbij bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf het een heerlijke huiselijke tijd vinden.

    BeantwoordenVerwijderen