vrijdag 25 november 2011

Supertrots op....presentje...en Sneakpeek Kaartje



En gisteren kwam oudstedochterlief met haar rapport thuis. Wat een PrachtRapport...ik kan niet anders zeggen!! Mooie cijfers staan erop (en als er geen mooie cijfers op zouden staan, dan wéét ik dat ze wel haar best heeft gedaan, dus dan had ik dat tuurlijk helemaal niet erg gevonden!)...Tot nu toe heeft ze wel zoveel zelfdiscipline...zonder wat te hoeven vragen, maakt ze haar huiswerk...zelfs als ze ziek is...Wat een Topper is ze toch..


En om al haar goede gedrag te belonen (haha), mag ze van ons naar de tienerkerstparty...woeshhhh...zóó leuk! (althans...I think....ik ben zelf nooit naar de tienerkerstparty geweest, wel naar de GroteMensen -whoehaa- kerstparty). De dames in prachtige feestjurken en de mannen strak in 't pak (en alweer Whoeháá)...De tienerkerstparty is Superfrissssssss....dit betekend dat er géén alcohol geschonken zal worden en dat er strenge controle is...Mooi!! Wij hebben ons huis maar opengesteld voor al de vriendinnetjes die ook naar de Kerstparty willen en een slaapadresje zoeken...wel zo handig, vinden wij...kom maar op dus...Gezéllig!!



Gepikkerd van LeukeLintjes website

Vandaag ontving ik nog een envelopje met een kleine maar leuke inhoud....Ik had meegedaan met de #WeggeefWoensdag van de blog Leuke Lintjes..Klikkerdeklik...en vanochtend kreeg ik ze dus binnen...Thanks!! :)

Dé doos gevuld met!!

Het AdventSwapPakket (georganiseerd door "Het Keetje van Lien"...Klikkerdeklik is ook onderweg naar Noods oftewel Daniëlle van de blog Scherven en Pindakaas..Klikkerdeklik..ik ben wel zóó benieuwd wat ze ervan vindt!! Een mens zou er stikzenuwwachtig van worden...Ik heb het pakket in ieder geval wel aangetekend verstuurd, dan weet ik tenminste zeker dat het in ieder geval aankomt (je zou er toch niet aan moeten denken?!)...en het scheelde toch niet veel met de "normale" prijs van een pakket....6, 95 voor verzenden pakket en 8,05 euro voor aangetekend verzenden....

Peek Kaartje
Gisteravond ben ik begonnen met het ontwerpen (zóó, dat klinkt!) van de ansichtkaarten....wat een superleuk werk eigenlijk....ieniemini tekenen voor mij....ik ben Grote papieren gewend ;)..maar het ging als een jé.....ik heb er een nieuwe hobby bij, geloof ik...De kaart is nog niet helemaal af...en ik moet nog even kijken hoe en wat met afdrukken (het moet er natuurlijk wel nét echt uitzien he?!), maar hier alvast een verbouwde SneakPeek..

Peek2 kaartje
ps; Vergeet je je niet aan te melden voor de -alweer haha- geweldige GiveAway boordevol met applicaties, hanger en de kaarten....Hierzo...Klikkerdeklik

Have a Nice day :)

5 opmerkingen:

  1. oooh wat goed van je dochter! je mag er super trots op zijn !
    En een tienerfeestje klinkt als een gezellige boel !
    groetjes iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is dat fijn dat ze met zo'n mooi rapport thuis komen ...en daar hoort een leuke tienerparty bij ......!!!!!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goed rapport, daar wordt heel het gezin blij van hé. Zal ze leuk vinden, naar een echte kerstparty gaan! Gefeliciteerd aan je dochter!
    Leuke sneak peeks trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed dat dichterlief zo'n mooi rapport heeft! En jij de adventswap klaar, spannend!!!! ben zo benieuwd naar je ansichtkaarten, heel leuk idee! Fijn weekend x

    BeantwoordenVerwijderen