dinsdag 22 november 2011

Póst!!! Swapperdeswap...wat een verwennerij! :)

En vandaag was er POST!!!
 Zo leuk :) en altijd zo gezellig he?! --> pakjes openmaken. Een poosje geleden zag ik bij haar Judith van de superleuke blog Jokidoki...Klikkerdeklik deze lieve schattekes



En ik was op slag verliefd :)...op de kaboutertjes wel te verstaan :)....Ik gaf een reactie, zij mailde terug. Het voorstel--> een Swap!!....Owh zóóó leuk.....maarrrr ook zo spannend! Het zou een swap worden met alleen maar zelfgemaakte dingetjes........en zij maakt ontzettend leuke spulletjes zelf....echt supermooi en geweldig afgewerkt. En dan kom ik natuurlijk om de bocht. Dat werd nog hard nadenken zeg....ik kan wel wat, maar eigenlijk ben ik niet zo supernetjes in het afwerken, geloof ik. Bij haar ziet het eruit alsof je het zo in een winkeltje kan kopen...en dat heeft ze dan ook...een webwinkeltje Joki-Doki...Klikkerdeklik. En bij mij ziet er eruit....alsof het zelfgemaakt is ja :)....

Wat ik voor haar in elkaar geknutseld heb, dat laat ik niet zien...GnaGna.....Want....Gisteren zouden we het op de post doen (en ja...dat heb ik ook gedaan), maar ik weet niet of zij mijn pakketje al binnen heeft. Haar pakketje heb ik al wel binnen en zo zag en ziet het eruit....
Kijk maar even mee :)



Oehhhh....leuk verpakt he?! In van die vrolijke, gezellige kleurtjes :).....dat is al een feestje op zich! (ik ben zelluf helemaal niet zo goed in verpakken...oei oei)

En dit zat er allemaal in;


Wat een vrolijk kleurenpalet! Wat vindt je van de Scrabble-tiles?! leuk toch?! Aan deze heeft ze hangertjes en een speldje vastgemaakt. Twee heb ik er even achterovergedrukt...de hangertjes dusss...Even een mooi kettinkje erdoorheen en Hóppa....ik heb er weer twee bijzondere schoenkadootjes voor de meisjes bij!! :)


Mooie hangerssss :)



En een prachtig gemaakt zakje :) :)


En niet te vergeten; deze vier lieverds....vindt je ze niet superschattig?! Zoniet...nevermind....ik vind ze geweldig haha....

Kijk, er wacht al een huisje op ze



We krijgen hier een echt JokiDoki-huis haha....de hartjesslinger die ik een hele poos geleden won met een GiveAway bij haar, pronkt sinds die tijd aan de muur in de woonkamer. Het tasje/zakje hang ik aan de vitrinekast en de mooie vrolijke hangers, maak ik vast aan de deuren van de computerkast....

JokiDoki --> Bedankt he!! :)

Have a Nice day :)

9 opmerkingen:

  1. Ga lekker door met genieten, wat een reuzeleuke post!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuke pakketjes,ik ben erg benieuwd wat je voor haar hebt gemaakt hoor, zal vast ook erg leuk zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke poppetjes! En ook de andere spulletjes zijn enig. Leuke swap! Ben benieuwd wat jij hebt gemaakt. Haha, wat je schrijft is zo herkenbaar: ik ben ook helemaal niet goed in afwerken. Ik wil wel, maar ik kan niet.... En petra, waarmee ik de adventswap doe is volgens mij heel handig! Dus ik hoop dat ze mijn zelfgemaakte pakjes niet van te dichtbij bekijkt, haha. Doei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk! Die kaboutertjes zijn helemaal... ZO SCHATTIG!!! Erg leuk ingepakt ook en wat kan ze mooie spulletjes maken.
    Ben ook benieuwd wat jij had gemaakt :-D
    Veel plezier er mee!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke spullentjes veel plezier ermee ...... maar dat zal vast wel lukken :)

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig pakket:)
    Heb natuurlijk even gecheckt, haha.
    En uhh, tja jokidoki weet het wel hoor!!
    Zodat er geen dubbele dingen aan jou gegeven worden!!
    Maar dit is gelukkig niet het geval,pfff.
    Ben heel druk bezig voor jullie hoor, oow ik hoop zo dat jullie het leuk vinden:):)
    En volgens mij ben ik ongeveer eind van deze week klaar, eindelijk dan hè!!
    Nog heel eventjes geduld, en dan gaan we sjeezen naar (tenminste ik, hihi) naar het postkantoor!!
    Wat is het toch leuk om iets weg te geven:)

    BeantwoordenVerwijderen