donderdag 24 november 2011

Olé en weer een GIVEAWAY ism ...,doe je mee?!

De ene GiveAway is de deur nog niet uit of de volgende komt er al weer aan!!
Ach ja, het is toch de periode voor kadootjes...en zeg me eens eerlijk, wie wordt daar nu niet blij van?!

Toen ik via Youtube op het idee kwam om bottlecap-sieraden en sleutelhangers te gaan maken (en ik erachter kwam dat ik niet genoeg kracht in mijn armen/handen om zelf metalen kroonkurkjes van flesjes neer te meppen), moest ik dus op zoek naar een alternatief. Kant- en klare bottlecaps....en het liefst voor een redelijke prijs..

Ik heb gezocht.....en gevonden! Jaja...bij het webwinkeltje Koekiedoo...Klikkerdeklik...
Hele leuke spulletjes verkopen ze daar en zo kwam ik dus in contact met Danielle. Wat een ontzettend aardig mens :). Zij heeft trouwens ook sinds kort een blog...Klikkerdeklik....
Door het mailcontact kwam ik erachter dat ze nog meer webwinkels heeft, waaronder een winkeltje vol met Badges- en Applicaties...Klikkerdeklik en pas heeft ze nog een webwinkeltje geopend voor de verkoop van eigen vervaardigde sieraden,  kindersieraden, tashangers, sleutelhangers e.d. geïnspireerd door de Duitse souveniers uit lang vervlogen tijden onder de toepasselijke naam "Schwarzwalder-Kitsch"....Klikkerdeklik

En dan nu de samengestelde GiveAway

Wat kun je zoal winnen?!


1

2

3

4

5

6
Een ontzettend leuk setje met applicaties dus; te weten

1;  Leuk uiltje geborduurd op een roze satijnen ondergrond en bruin omlijnd. Afm 12 x 9,5 cm.
2; Leuke opstrijktransfer van een liggend hertje.. Leuk om je kleding en spullen mee op te vrolijken.
Afm. ca 7x9 cm, makkelijk aan te brengen en machine wasbaar op 30-40 graden.
Gebruiksaanwijzing en materiaal wordt meegeleverd.
3; Hertje Hawai ovaal  ca. 6x7,5 cm. Makkelijk aan te brengen en machine wasbaar op 30-40 graden. Voor op katoen...
4; Lieve nostalgische mini badge met leuke Oud Hollandsche afbeelding. Badge is vervaardigd van opstrijktransfers in combinatie met een geborduurde rand. heel eenvoudig op te stikken of te naaien.
Afmeting: 4,5 x 3 cm

En nog een heel leuk setje namelijk;

5; Leuke setting/hanger in barok stijl, het vlak waar je een afbeelding of foto kunt plaatsen is 30x40 mm dus prima geschikt voor de acrylstickers ovaal van 30x40 mm. De ovale acrylsticker krijg je erbij. Zelf een afbeelding maken/uitzoeken en je kan helemaal losgaan!

En dan natuurlijk nog een beetje van mezelf erbij;

6; Twee zelf ontworpen getekende met oostindische inkt en ingekleurd met pastel ansichtkaarten!! Uniek, al zeg ik het zelf, want ik moet ze nog ontwerpen haha. Een beetje in de trant van onderstaande door mij getekende gezichten gecombineerd met retroplaatjes en afgedrukt op glanzend stevig kaartpapier...


Een indruk

een tweede indruk haha

Wat kan/mag je doen;
- Volger worden van mij en van Daniëlle, dat vinden wij ontzettend gezellig :)
- Een linkje plaatsen van deze GiveAway vind ik ook heel erg fijn
*hoe meer zielen hoe meer vreugd*
- Geef hieronder je reactie dat je ook een kansje wilt wagen.

- En leuk om te weten; stuur jij eigenlijk nog wel ansichtkaarten of gaat alles via de mail..of vergeet jij het gewoon? -voor mij geldt meestal het laatste, maar ik heb sinds kort een programma wat me eraan herinnert haha...en dan stuur ik het liefst een ansichtkaart...-

NB; ook mijn volgers van Twitter kunnen natuurlijk meedoen. Just Follow en Stuur me gewoon een berichtje/DM . RT-en is lief!!!!!!!

Sluitingsdatum;

Aangezien het een drukke tijd wordt (oftewel al is) kun je meedoen tot en met donderdag 15 december (dan ben ik ondertussen ook al weer een jaartje wijzer, dus gaat vast goedkomen dan!)

Have a Nice day :)

23 opmerkingen:

  1. I'm in-I,m in-love it. Ga zo gelijk linken-Thanks-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat leuk ! Ik doe ook graag nog eens mee
    Groetjes iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh deze is leuk :-) Ik doe graag mee hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe niet mee, met deze leuke give away!!
    Ga wel even op de blog van Daniëlle kijken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaaaa-t leuuuk!!! Ik doe mee :-D
    En ja, ik ben er "een van de kaarten" dus ik stuur ansichtkaarten, vooral als ik op vakantie ben. En anders zijn het zelfgemaakte kaartjes ;-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Count me in!!! Geweldig leuke combi give-away. Ik zal volger worden bij Danielle en een linkje plaatsen. En oh ja, ik stuur heel veel ansichtkaarten, vooral via Postcrossing maar ook gewoon. Geen verjaardag zonder kaartje!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik wil ook meedoen!! wil je me wel even helpen met een link plaatsen zoals die van hiernaast ---> ik weet niet hoe dat moet :(

    liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super ik wil ook heel graag meedoen ik zal hem op mijn blog zetten............... en een ansichtkaart nou om eerlijk te zijn vergeet ik het eigenlijk altijd of ik stuur hem te laat jah sorry maar erg vergeetachtig ben ik wel wat dat betreft hahahaha.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke reacties!! Top :)

    En Noods/Daniëlle..túúrlijk wil ik je helpen met de link...reactie heb ik even gemaild, want er is ook AdventSwapperdeSwapNieuws...Yihaaa hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat doe ik weer graag mee .....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hooiiii :D :D

    Ja, ik is er weer ;)

    Pfff.... De rust lijkt wat terug te keren ♥ ....
    Wat een vervelende start op school zeg....
    Volgende week zal het de 1e volle week worden....
    Ben heel benieuwd....
    Hmm, bij jullie gaat het dan ook over school?
    *als je keer je verhaal kwijt wil.... je mag me wel mailen ik ben helaas jou mail adres kwijt ... zit ook veel op hyves ....* ....
    Vraagt wel veel energie dit soort dingen vooral geestelijk wat dan weer door werkt op het lichamelijke gesteldheid....
    Met jou.... Gaat het allemaal een beetje?

    Zie ik hier je give away! Wat een Gave zeg en wat veel linkjes!
    Ik zal zo eens kijken....
    Als het goed is ben ik al wel volger van jou blog ;) ....
    Linkje plaats ik in mijn linker menu in mijn give away blokje :D ....
    *oohhh vind net je mail adres hier op je blog ;) :D *

    Vind je kaarten Mooi!... Hou wel van jou Creaties!....
    Wat kaarten sturen betreft....
    Toen ik nog thuis woonde was ik er heel stipt in.... Maar gaande weg de jaren is het erg lastig om te onthouden dat ik een kaart wil sturen :D :D ....
    Soms denk ik er wel aan koop ik netjes een kaart.... Maar dan vergeet ik het op het moment dat ik hem dan ook moet versturen....
    *er liggen hier nu ook nog twee vergeten kaarten... gelukkig nog wel ongeschreven kan ze wel blijven gebruiken ;) *

    bottlecap-sieraden heb ik ook eens voorbij zien komen... gaaf hè :D ....
    Pffff, ik zie weer heel veel leuks nu ik weer wat meer in blog land ben hahahaha....
    Dat is dan wel weer lastig soms....
    Dan ga ik verdwalen en dan blijft er weer geen tijd over om daadwerkelijk iets te freubelen....

    Goed....
    Gezellig dat je even op mijn blogje was!

    Wens je nog een Mooie Avond....
    Ga zelf met oudste dochterlief de voice kijken....

    Lieve Groet, Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Ivonne; Ik heb je berichtje en je mail :) gelezen hóór...het is nu al laat en van het weekend altijd druk, maar ik ga je zeker terugmailen hoor! Groetjes van mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goeie tip die webwinkel! Ik doe heel graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OH wat erg, ik was nog niet officieel volger!! Nu wel dus. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. allé, ik doe ook maar eens mee :o) vind het allemaal superschattig!!!
    Ik ben ook volger geworden (hoezo, ik was dat nog niet??? snap het niet hoor want ik lees je al maaaaaaaaaaaaaaanden)
    Ik zet een linkje op mijn give-away pagina!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey hey, jij deed laatst mee met mij en nu waag ik een gokje bij jouw! Moet zeggen, superleuke give away! Bedankt daarvoor in iedergeval.
    Groetjes Manon
    Linkje komt er aan en volgen doe ik jou allang!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hee Hallo! Ik was me vergeten op te geven (domdomdom) Bij deze meld ik mij als officieel deelnemer aan je Give Away! Het is een leuk pakketje! Ik maak een link... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee met je give-away. Wat een leuke spulletjes!
    Ik kom hier via het blog van Keetje van Lien. doe ook mee met de adventsswap...
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie spulletjes allemaal. Ik doe graag mee met de give away. Heb al een linkje op mijn blog gezet.

    Over je vraagje. Ik verstuur nog regelmatig kaarten. Vind ik veel leuker dan een mailtje sturen.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om je te gaan volgen en mee te doen aan die superleuke give away. Staat op m'n blog, neem gerust een kijkje ('k heb ook een give away)

    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee voor het hertje Grtjs Hellen
    hellensenden at hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh wat leuk allemaal zeg en wat een boel, gaaf hoor, de verassing maakt me wel heel nieuwsgierig! Ik zou er heel graag een gokje voor willen wagen, dus heb een linkje op mijn blog gezet, dan zien vanzelf nog veeeeeel meer mensen het, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik vind die webwinkeltjes ook zo leuk, dus ik waag graag een kansje ;)

    BeantwoordenVerwijderen