zondag 6 november 2011

Oehhh...wat een Bjoetie!! Komt dat zien!! :)

Poe hé, ik ben er gewoon moe van....moe maar voldaan! Sjonge, wat heb ik een leuke dag gehad met mijn dametjes. Ik heb me een hoedje gelachen en gegild...jaja...tot ik er zelf doof van werd..en dat is niet zo goed he?! Gisteren was het zover....onze Bjoetiedag :). Herinneren jullie je mijn oudstedochterlief haar uitnodiging nog?


Nadat de dametjes met zijn tweetjes heel wat "afgesmoesd" hadden en om een paar bjoetieboodschapjes waren geweest --> waaronder dé Rode Biet, werd ik door jongstedochterlief naar de gang geleid en op een stoel neergezet alwaar zij mij voordroeg uit een eerder opgezette brief om mij om zo en zo laat en het liefst geheel gekleed in het roze (hêllup, zoveel roze heb ik niet!) en met een make-uploos (nu ja wat moet dat moet) gezicht naar boven te begeven..

Van mijnlief had ik nog een doos overheerlijke bonbons gekregen om boven samen met de meisjes op te eten..lief he?! -maar waarschijnlijk dacht hij ook "Kaasie!! Die zijn wel een middag zoet en met die doos bonbons helemaal, dus heb ik beneden fijn het rijk helemaal voor mezelf!!"....welnu...ik kan hem geen ongelijk geven haha :)

Nou nou, ze hadden er wel werk van gemaakt hoor...kijk maar eens mee...een pracht van een "gevelbord" en lekkere hapjes..



Eerst werd er begonnen met het opsmeren van het "peeloff-masker"....zo gezegd zo gedaan...en onder het genot van een film "Two Weeks notice" kon het maskertje zijn werk doen. Oeijoei, wat voelt dat strak zeg, smeer dat gewoon iedere dag op je gezicht, laat het zitten en who needs Botox anymore? I dont!! 



Na het "offpeelen" van het maskertje, wat overigens een uiterst goor werkje eigenlijk is en ik tot de conclusie kwam dat ik mijn wenkbrauwen voor de eerstkomende periode niet meer hoef te epileren -dat hadden ze wel even op de tube mogen zetten, iets in de trant van "all-in-one skin and hair peeler" ofzo-...gingen we verder met wat gymoefeneningen voor het gezicht...De aaahhh's en de ooohhhhh's en iiiiihhhh's vlogen door de lucht. Jaja...zou het helpen...I really dont know...maar oma is er in ieder geval dol op...kijk maar -->hier dus..Klikkerdeklik...jong geleerd, oud gedaan, toch?! Daarna kregen we nog een heerlijke massage van jongstedochterlief :)..owh...how I just love her!! :)


Dat is dus mijn gezicht inclusief wenkbrauw wat daar ligt...

En daarna was het tijd voor het geven van mijn littlelest workshopje ever aan de meiden...De Bietenblush en lippgloss!!! Woessshhhhhhhhhhh....wat leuk!!! En wat een kliederzooi....niet alleen schijnen je wangetjes en mondje er rood van te worden, maar je handen ook! Oeps, vergeten...welnu, volgende keer handschoentjes aan :). Men neme ene biet, snijdt em doordemidden, haalt de schil ervan af en hakt de halve biet in mootjes...Zo dus..


Men flatst de stukjes biet, plus 2 theelepels olijfolie en 1 theelepel honing in een food processor/staafmixer en hakselen maar!!! Daarna scheidt (ai, ook al z'on vies woord!) men de vloeistof van de bietensmurrie en giet de vloeistof in een potje...volgens bron 4 wkn houdbaar in koelkast en 2 mnd in vriezer.....nouhhhh....dat weet ik zo net nog niet hoor...ik zou zeggen "Sniff and see"..



Daarna pak je een klein make-upkwastje of in ons geval een waterverfpenseeltje haha.

eentje voor den lipjes

 en eentje voor den wangetjes

en smeren maar


dat deed ik dus ook en het voelde best interessant om eens een biet op je gezicht te smeren! :) Ja, zeg nu zelf, dat doe je toch ook niet iedere dag?!
 En Tádáááá, het eindresultaat! Zie ik er niet bloeiend en vurig - en voor aap jáááá -uit!!


Owh owh, wat een hilarische fotoserie zo! Wat ben ik toch goed in het voor paal zetten van mezelf....nu ja, ik hoop maar dat ik iemand aan het lachen heb gemaakt, dan heb ik het er graag voor over gehad haha.

Daarna moesten we nog onze nageltjes lakken. Het resultaat daarvan vind ik zelf best wel verbluffend....ik weet nu; daarvoor hoef ik dus niet persé naar een nagelstylist....ik kan het lekker zellufff!! En ik heb zelf wel z'on portomonneetje gemaakt :) al zeg ik het zelf...Maar daarover later meer....ik vind het wel even goed zo :)

Nou, nog een paar gezellige fotootjes dan! haha

Roze, roze...wat een lol :)

Nog eens roze...oeh, wat een zacht huidje :)

de bietensap steeg mij naar het hoofd I think
tijdens het nemen van deze foto haha

Fijne Zondag!!

Je kan je nog steeds opgeven voor mijn GiveAway :) "Een beetje van mezelf en een beetje van Dreamkey Design"...Klikkerdeklik hier

Zin in een schoentjezetten-project of voor hulpsinterklaas spelen......Klikkerdeklik hier....

En hou jij ook zo van muurschilderingen? En heb je wel zin in een eventuele aktie......Klikkerdeklik hier....

10 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige middag! Hahaha! Nou het ziet er gekleurd uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie genoten!
    het ziet er fantastisch uit allemaal :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat jullie zo genoten hebben!!! Erg leuke foto's ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een heerlijke middag, echt super dat je meiden dat georganiseerd hebben!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een gezellige middag hoor, kan je de meiden niet een keertje bij mij langssturen, ik kan ook wel wat kleur op mijn wangen gebruiken hahaha,
    Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het klinkt super gezellig en lachwekkend!!
    groetjes Judith (ik ga nog even neuzen op je blog voor onze swap:-)Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks voor jullie reacties..we hebben inderdaad genoten :)

    En Roos; we hebben nog een halve rode biet over...dus....kleur genoeg hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha.. wat een geweldig verhaal toch! en die foto's! helemaal top! ben blij dat jij en je meiden zo een leuke dag hebben gehad..dit zijn van die kostbare momenten, die moet je koesteren!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen