maandag 28 november 2011

Nieuwe week, nieuwe kansen; Projekt Schoentjezetten, gewonnen :), Betty Boop en...

Nieuwe week, nieuwe kansen :)

Wat zal ik van de week eens gaan doen? Welnu als het aan mij ligt....keine fluit..., maar ja, voor niets gaat de zon op, dus hup Corientje...werk aan de winkel!

SchoentjezettenProject
Aanstaande woensdag gaat mijn undercoverwerk als  "HulpSint" Klikkerdeklik...van start en gooi ik niet via de schoorsteen maar via de PostService een kadootje in Stoffieleut...Klikkerdeklik.. haar schoen....en Stoffieleut fungeert die dag ook als HulpSint en gooit wat in onze schoentjes....hoe spannend!!! Ik zal extra mijn best doen om met mijn zoetgevooisde stem een pracht van een Sintliedje voor je te zingen hoor :)


Voor de rest moet ik nog achter een paar kadootjes aan.....ik heb bijna alles in huis voor onze SinterklaasViering (Redelijk Low Budget wilde ik het dit jaar doen, want het lijkt wel of  ieder jaar de uitgaven steeds meer wordt, maar ons budget steeds kleiner...maar ik heb leuke dingen op de kop kunnen tikken...lang leve Twitter -zo kwam ik achter een winkeltje dat een Huge Sale hield-, GiveAways en Swaps, hierover later meer, want aangezien de meisjes ook af en toe meelezen, moet ik er natuurlijk voor zorgen dat de verrassing erin blijft!) Maar ik moet nog wat L.ego voor jongstedochterlief zien op te snorren......Even rondneuzen dus of er nog ergens een voordeeltje te halen valt....volgens mij kan ik wat airmiles inwisselen bij een bepaalde winkel voor korting op L.ego of misschien is er op M.arktplaats wel wat te halen...of wellicht heeft iemand van jullie l.ego over om over te nemen voor een redelijke prijs (alhoewel je dat volgens mij voor altijd bewaard voor evt. laterrrr)..

Gepikkerd Koopavond Online
Of misschien valt er vanavond wel wat te halen bij de Koopavond Online...Klikkerdeklik...shoppen met leuke kortingen en/of aanbiedingen....Je weet maar nooit, toch?!

Gepikkerd VixenMade

En ik wil van de week aan de slag met het "overschot" aan verknipte vesten....Ik ben al bezig met het maken van een rok (wat easier said than done is) èn van haar van "MaarNietVanGrijs...Klik kreeg ik deze Tip...Klikkerdeklik --> een muts maken :)...hoe geweldig is dat! Helemaal mijn ding...mutsen....Thanks!

Gepikkerd Petite Louise
En tot mijn Grote Vreugde, viel ik gisteravond laat nog in de prijzen ook! Op Twitter wel te verstaan...ik followde en RT-de van een onwijs leuk winkeltje "Petite Louise" Klikkerdeklik...met spulletjes waar je errug hebberig van wordt en ........ik won!!! Zóó leuk :)...ik mocht kiezen uit 1 van deze ontzettende lieflijke Sticky Notes Setjes......

Gepikkerd Petite Louise



NB; ik zie dat ze ook een blog heeft en wel Hier..Klikkerdeklik

En...een nieuw sieraad heb ik er van het weekend ook weer bijgemaakt....

Totally "into" Betty....


En nu genoeg gekletst; ik moet echt wat gaan doen
(gaat toch eerst maar weer koffie zetten :P)

Have a Nice day :)

PS; vergeten jullie deze leuke GiveAway niet...een setje met verschillende applicaties (te leuk), hanger, postkaarten en etc...Klikkerdeklik maar hier :)

7 opmerkingen:

  1. ooo die muts is helemaal leuk, ik heb net nog oude truien weg gedaan, he wat jammer, mijn dochter is gek op die mutsen,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey proficiat met je leuke stickers! En op naar donderdag, nog meer cadeautjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh die muts wat leuk !
    En goed dat je gewonnen hebt !
    En hulp sint spelen wat een leuk idee !
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb gelukkig ook vrijwel alles in huis voor Sinterklaas, en de surprises voor school zijn gelukkig af. Een hele opluchting.

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, je hebt echt wat leuks gewonnen!! Zo heerlijk nostalgisch!!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je hem echt gaat maken, de muts, ben zo benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen