dinsdag 29 november 2011

Kouder dan koudst en Mixed Emotions..

Sjeezzz, wat was dat koud gisteren!! Wellicht ook buiten, maar vooral hier binnen! 15 graden ofzo....dus een slecht begin van de week :(....Gisteren werd namelijk de CV vervangen -waarom doen ze zoiets nooit met zomerse temperaturen?! --> beats me!...De voordeur die continue open moest staan, vanwege binnenvallende medecollega's die de collega op zolder een handje moesten helpen....de woonkamerdeur die gebarricadeerd moest worden wegens tegenhouden poes.....ik deed niks eigenlijk, maar het was bijzonder vermoeiend allemaal haha...De  twee kilo stoofperen waren net geschild (jaja, dat zou ik zondag doen, maar ik doe helaas bijna nooit iets volgens plan...er kwam weer eens wat tussen)....maar gisteren dacht ik "kom op, dat doen we even!"......dus niet......ik wilde ze gaan wassen en toen kwam meneer binnen en sloot het water plus gas af.......grrrrrrrrrrr

En het was toen tegen twaalven...

Enfin, tegen half vijf s'middags kon ik ze ein-de-lijk wassen en koken........nadat ik eerst mijn bevroren vingertjes en overige ledematen enigszins ontdooid had....We aten dus láát.....weer mijn hele dagplanning naar de knoppen...........maarrrrr.......ze waren verrukkulijk :)...En dan niet te vergeten de Rabarbermoes die ik in juli had gemaakt en daarna in de vriezer heb gezet en het gisteren heb verorberd -neenee, niet alles natuurlijk!-..záálig...wie wat bewaard die heeft wat :)

Gisteren was ik dus dubbelzoblij met mijn eigenhandig omgetoverde beenwarmers DIY Klikkerdeklik, maar baalde als een stekkertje dat ik de muts DIY de Muts der Mutsen..Klikkerdeklik nog niet had gemaakt....en dan wil ik nog steeds van die Moffen hebben!! -het schiet allemaal wel, maar weer niet op haha-...

* Voor de rest hou ik me bezig met het feit dat ik binnenkort jarig ben.....- ik heb het al eens eerder vermeld- maarrr ik heb er z'on dubbelgevoel over....verscheidene medeblogsters kwamen erachter dat ik 5 dec. jarig ben en willen een verrassing voor me maken!! Hoe leuk, lief en aardig is dat!!! :)...ze weten denk ik half niet, hoeveel dat met me doet.....ik bedoel.....uiteraard ben ik wel blij dat ik weer een jaar ouder mag worden.......maar het is het getal 36....en de -hopelijk- nog volgende getallen daarna die me enigszins dwarszitten.....want waarom ik wel en waarom mocht mijn BesteVriendinLief  waarikermaar1vanhad geen 36 worden?? Ik was altijd degene die wat mankeerde, maar toen ineens niet meer en ging zij dood.....een week voor haar 36ste verjaardag....en dat wilde ze zóó graag nog halen! Het hele feest was al voorbereid, maar in plaats daarvan, mocht ik afscheid van haar nemen, terwijl ze nog in levende lijve voor me zat en ik wist dat dit ons allerlaatste face to face gesprek was en ik haar nooit meer terug zou zien...............Ik was er werkelijk kapot van en vond het wel zo verdomd (excusez le mot) onéérlijk....

Zou het een onbewust schuldgevoel wezen? Ik weet het niet precies....feit is wel, dat ik na haar overlijden niet echt meer een feestje voor mezelf vier...of de moeite er voor neem....ik vind het wel goed uitkomen, dat in de drukte van Sinterklaas en Kerst mijn verjaardag in het "nauw" komt te staan en er eigenlijk geen tijd voor is om het fatsoenlijk te vieren, zelfs de meiden vergeten mijn verjaardag omdat ze het feest van Sinterklaas leuker vinden en ik wakker dat graag aan om ook te doen alsof dat natuurlijk ook véél belangrijker is... (of pak ik dat gegeven te snel als excuus vast?)....maar nu....door jullie enthousiaste opmerkingen, merk ik dat ik toch weer -net als vroeger- weer een beetje kriebels in mijn buik krijg, denkende aan mijn aanstaande verjaardag....weet je wel?...net als "het kleine meisje dat ik ooit was" op de ochtend van mijn verjaardag....En ik mis het ook wel.....de hartelijke feestjes van weleer....maar het wordt nooit meer zoals toen........denk ik.........eigenlijk wel zeker te weten.....Verwarrend.....al die gevoelens....dat wel....

Have a Nice day :)

ps; de giveaway...Klikerdeklik

8 opmerkingen:

  1. ja dat is heel erg verwarrend,maar ga toch maar proberen te genieten van je verjaardag,jij hebt lekker een dubbel feestje, verjaardag en sinterklaas.
    succes met alles.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt het allemaal zo mooi verwoorden .....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he, getsie ik kan me voorstellen dat je je heel dubbel voelt! Wat erg voor je om je beste vriendin te verliezen op zo'n jonge leeftijd! Zou zij het leuk hebben gevonden als je je verjaardag ging vieren? Dat je je laat verwennen kadootjes en felicitatie-kaartjes? Vast! Hopelijk kun je er wat van genieten en laat de kriebels er maar lekker zijn:-) Maandag krijg je post!
    Enne, mijn sjaal die ik net gemaakt hebt, had jij gisteren prima kunne gebruiken:-)Brrr, lastig he, die werklui. Ze klossen ook altijd zo op de trap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh ik vind het zo erg, krijg kippenvel van je bericht. Ik hoop dat je ondanks alles toch kunt genieten van je verjaardag, zou je vriendin ook graag willen!
    Dikke knuf, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt allemaal voor de ontzettend lieve reacties! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve schat-had vanmorgen een heel verhaal getypt maar google ging heel gek doen. Mijn verhaal kwam hierop neer: ik snap je mixed emotions en ik snap jullie vriendschap maar ook jij moet verder. Het is belangrijk om een nieuw levensjaar te vieren. En zij zit vast op je schoudertje en kijkt mee. Dus Corine-ga ervoor!!! Er zijn mensen die met je meeleven en da's een goed gevoel. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vieren! Vier het leven als het maar ter nagedachtenis aan haar.

    BeantwoordenVerwijderen