woensdag 2 november 2011

Onze Hoedenparade Part One :) zijn we niet schitterend! haha

Beide dochters en ik zijn dol op hoedjes :) In alle soorten en maten...en in alle vormen en kleuren. Groenjaloers kon ik vroegah altijd worden op mijn ene klasgenootje wie beschikte over een echt "hoedengezicht". Bij mij moet de hoed/hoofddeksel/pet per toeval gewoon "goed""staan. Voor vele hoedjes heb ik gewoon (of alleen in mijn ogen, dat kan natuurlijk ook) niet het geschikte gezicht.

 Zoniet bij mijn beide bloedjes van kinderen. Zij staan er met iedere hoed altijd leuk op -of mss is er hier sprake van de bekende waas voor moeders ogen haha-. Ook wel grappig om te zien dat er bij ons in huis wel verschil in smaak van hoedjes zit. Zo gaat oudstedochterlief vaak voor de lieflijke en schattige hoofddeksels, ik voor de meer bijzondere hoofddeksels en jongstedochterlief gaat voor de meer stoerdere exemplaren. Manlief houdt het meer op de zgn Beanies....

Have a look;








 
 

jaja het begon al vroeg met de hoofddeksels ;)

Dus heeft er iemand nog hoeden/petten over of in de maak en wil je er vanaf dmv bijvoorbeeld een swap? Je weet waar je me kan vinden --> appeltjeseitjeapestaartjegmaildotcom of kijk rechts in de balk..

PS;  je kan je nog fijn aanmelden voor mijn GiveAway Klikkerdeklik HIER....

NB; Snikkerdesnik...onze schoentjes zijn nog steeds leeg...Klikkerdeklik

UPDATE; We hebben een geweldige hulpsint Stoffieleut...klikkerklik voor site

6 opmerkingen:

  1. De familie hoofddeksel haha, leuke foto's hoor!
    Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat leuk! Grappig dat de smaken zo verdeeld zijn. Maar dan kunnen jullie gerust zijn dat er niemand met de andere zijn hoedjes gaat lopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's! Een echte hoeden/mutsenfamilie :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, aan hoofddeksels precies ook geen gebrek. Wel eens leuk om te zien! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke hoedenshow!! en hij staat jou geweldig hoor!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen