maandag 7 november 2011

Gemaakt; Uiltjesportomoneetje..Recycl'all-project..Oehoe

Vorige week was het weer eens de hoogste tijd om onze mand met mutsen, handschoenen en sjaals uit te mesten...uit te mesten ja..sjonge, sjonge, wat men al niet aan winteraccesoires kan verzamelen!

Naast andere accessoires waarvan ik weet dat we ze waarschijnlijk niet meer zullen dragen, omdat ze enigszins kapot zijn, of omdat de hoofdjes gewoon gegroeid zijn,  vond ik ook nog een klein fleece kleutersjaaltje. Hartstikke leuk en schattig, maar niet meer "compatible" om rond de nek van mijn dametjes gedrapeerd te worden.

Weggooien daar hou ik natuurlijk niet zo van, dus terwijl het op tafel voor mijn neus lag, kwam ik op het volgende idee --> we maken er van, een PORTOMONNEE :)....

Met de hand genaaid.

En dit is het resultaat;


handige druksluiting

dubbelop sluiting


Close-up...say "Cheese"


11 bij 8 cm

En er kunnen nog meer portomonneetjes uit genaaid worden...applicaties heb ik zat :)..

Gisteravond ben ik begonnen met het maken van een ieniminie Knalgeel losgeldportomonneetje(8 bij 5 cm)..te schattig gewoon...morgen is tie wss af...dus dan zet ik weer wat neer (en dan nu nog wat geld om al die portomonneetjes te vullen haha)

Psssttt; Je kan nog steeds meedoen met mijn GiveAway Een beetje van mezelf en een beetje van DreamkeyDesign...Klikkerdeklik
Have a Nice day :)

12 opmerkingen:

  1. Weer zo een geweldig goed project! ik ben ook neit van het weggooien, dat kan altijd later nog, als dat nodig is.. maarruhe, had je niet pas geleden een naaimachine gekocht? lol
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt leuk gedaan! Zo schattig!
    Jij kan er wel wat van :-)

    (Tussen haakjes wat mijn jurk betreft: na hem 2X te wassen met veel Vanish er bij + 1X met extra ossengalzeep (jaja, ossengal-zeep) zijn de vlekken er uit! Jéééh!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Ik kan ook nooit iets wegdoen. Ben je al met je naaimachine bezig of staat 'ie nog steeds te pronken? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk ook aan het resycle geslagen heerlijk is dat he............?Zeker als er een leuk resultaat uit komt!!!!

    Gr en een fijne week toegewenst en heerlijk he die poesjes die terug praten(hihihihihi)?
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook leuk!!
    En uhhh die wildwaterbaan ben ik ook afgeweest:)

    BeantwoordenVerwijderen