zaterdag 26 november 2011

Gemaakt; tweede paar beenwarmers, kaartjes en stoofperen

Manlief en de meisjes zijn aan de wandel. Ze zijn namelijk aan het collecteren voor het Nationaal MS-fonds...Klikkerdeklik. Ze weten wat en hoe het is met deze ziekte te moeten leven, want ik ben degene die er "last" van heeft en dat heeft uiteraard invloed op het hele gezin. En daarom hebben wij ons opgegeven als collectant. Alleen is er 1 probleem...het was eigenlijk de bedoeling dat ik zelf zou gaan collecteren, maar in mijn rolstoel kan ik bijna bij geeneen voordeur komen, omdat de meeste voortuinen en paadjes niet rolstoelgeschikt zijn. Is dat dan wat?!

Gisteren nog een paar beenwarmers gemaakt. Echt superleuk om te doen, al zeg ik het zelf. Zoals ik al in een vorige post Klikkerdeklik vermeldde, is het ook nog eens real easy om te doen. Gewoon knipperdeknip de mouwen eraf...een randje aan het afgeknipte deel haken, om te voorkomen dat het verder rafelt...men steke den voet en het been erin en.......hoppa!!


Eerst mèt, maar nu zonder mouw

oehhh...lekker warm over mijn favo laarsen...Dokter Martensssss...

En vanmorgen werden we verblijdt met een pakketje!! Met een GiveAway bij Gwen...Klikkerdeklik had ik een ontzettend lief melkkannetje gewonnen. En het past precies bij de rest op ons dressoir......take a look;



Gwen; Bedankt!!! :)


Gisteren heb ik ook nog verder gewerkt aan mijn ansichtkaart.....en beetje bij beetje komen we er wel....de kleuren zijn in ieder geval lekker vrolijk.....helemaal klaar ben ik natuurlijk nog niet...maar is het wat of niet?..oftewel zou jij zoiets per post naar iemand sturen....of denk je "ja dááággg, ammenooitniet he?!" haha...



En de volgende is ook al in de maak, maar of tie ook blijft, dat is een tweede ;p



En dan nu maar snel aan het werk --> een heleboel stoofperen en komkommers moet ik nog wegwerken...dus...hup....snel aan de slag dan maar!!


PS; Vergeten jullie de GiveAway niet?! Het is echt een hele leuke!..Klikkerdeklik hier voor opgave :)

Have a Nice day :)

9 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je man en dochter zijn collecteren! En ik vind je kaart erg leuk worden!! Die zou ik zeker versturen hoor! Leuk dat je zo crea bezig bent en dna ook nog een give-away.. de hoeveelste voor jou...? hahahaha
    partner in crime

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee dat is ook niet niks, dat je MS hebt.... En wat erg dat je met een rolstoel bij geen enkele voordeur kan komen!! (zou hier ook niet kunnen bedenk ik meteen, we wonen drie hoog zonder lift....) De toon van je blog is altijd zo vrolijk en optimistisch, respect!
    Hé, ik zag dit, voor de rest van je trui (waar je de armen vanaf hebt gehaald): http://vixenmade.blogspot.com/2011/11/sweater-to-slouchy-hat-tutorial.html
    Kun je de trui helemaal 'op' gebruiken!
    Mooie kaarten maak je, knap hoor....!
    Goed weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben je weer lekker druk met beenwarmers, stoofperen en komkommers:) heel fijn dat man en dochter het collecteren voor hun rekening nemen.
    en je ansichtkaart vind ik erg leuk en vrolijk en zeker het versturen waard!!

    fijn weekend,
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh wat leuk !
    en wat goed dat ze gaan collectoneren of hoe je het ook schrijft !
    en je tekening/ ansichtkaart ziet er super uit !
    Groetjes iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het fijn om altijd te lezen hoe positief en vrolijk je bent ....en wat een schitterende beenwarmers...............

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat heerlijk die beenwarmers en wat goed dat je die zelf maakt. Ik heb ze ook voor mijn dochtertje maar die zijn toch echt gekocht hoor :)
    zelf maken geeft net even iets extra's eraan.

    Ook je kaart vind ik erg leuk.

    Nog een fijn weekend,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze kunnen jou toch moeilijk aan het collecteren zetten... Echt lief van papa en dochters dat zij dat voor je doen. Hopelijk brengt het ook wat op.
    Aaaahhh weer die beenwarmers, haha! Erg leuk zijn ze weer. Als je nu de trui-met-afgeknipte-mouwen nog draagt (al dan niet met een souspull er zonder) en dan de beenwarmers, dan ben je lekker assorti!
    Schattig dat melkkannetje!
    En wat een mooie kaart heb je gemaakt. Tuurlijk zou ik die via post willen versturen!
    Veel succes met de stoofperen en komkommers, laat het smaken :-D
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave Dorter Martens, zeg! Zilver kleur-naast zwart mijn favokleur. En helaas je hebt mijn give-away niet gewonnen. Maar......wil je aub je adres doormailen-stuur ik "wat"op voor je verjaardag?!
    Mooie zondag nog-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen