dinsdag 8 november 2011

Gemaakt; Klein maar fijn :) Recycl'All-project

En weer wat in elkaar geknutseld. Als het zo doorgaat, kan ik ook wel een eigen webwinkeltje beginnen hihi. Dat heb ik in het verleden wel eens vaker gedaan. Was best leuk om te doen, totdat ik er geen zin meer in had -komt dit verhaal je niet bekend voor over mij haha-.
 Manlief vindt het wel gezellig zo...hij achter zijn pc-tje...
en ik vlak achter hem aan de eettafel....een geweldige eettafel trouwens,
want als ik héél veel ruimte nodig heb, dan kan ik de 4-persoonstafel,
makkelijk "openklappen" tot een 8-persoonstafel, wat dus heel vaak voorkomt, aangezien ik er ontzettend goed in ben, om een rommeltje te maken :)..

Dit keer is het niet volledig met de hand genaaid, maar heb ik er ook mijn naaimachine (ja, echt waar...de naaimachine mocht bij mij aan tafel!!) bijgepakt. En dat was
eigenlijk maar goed, bij dit kleine project, want het handwerk wat overbleef, daar was ik toch wel even zoet mee.....een gepriegel, maar ja, dan heb je ook wat haha.. Wederom heb ik weer een oude winteraccesoire gebruikt, alleen dit keer geen roze, maar kanarieknalgeel....Dus ook al is het klein van formaat...je kan em zo terugvinden...en het past overal in...hoe klein je tas of broekzak ook is...En doordat de stof zo flexibibel is, kan je het er makkelijk instoppen of wat eerder gebeurdt, I think, eruithalen :)...

Hier komt tie dan;

Ieniminie-Portomonneetje ( 8 bij 5 cm)

-maar er past genoeg in hóór!)

Voor jezelf, de kleine meid of een pop :)







Have a Nice day :)

PS; Je kan nog steeds meedoen met mijn GiveAway.....Klikkerdeklik hierzo...

PS2; Er is ook nog een "schoentje zetten" project.......Klikkerdeklik meer info...

PS3; Heb jij iets met muurschilderingen? Klkkerdeklik dan hier.....

6 opmerkingen:

  1. Goed gelukt hoor en dat nog wel met de naaimachine ook Haha, komt wel goed met jou en je machine, eerst vriendjes met hem worden dan werkt hij vanzelf mee HiHi!!
    En dankjewel voor je felicitatie, tja gaat vanzelf,haha.
    En wat de schoentjes betreft komt het goed, ik kan me er nu op gaan storten.
    Dus dat ga ik dan nu ook doen:)
    Je hoort weer van mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig! Weeral erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een lief klein portomoneetje leuk!!
    Je bent goed bezig :)

    BeantwoordenVerwijderen