maandag 14 november 2011

Bomvol Weekend met Sint/feest en geknutsel

Zo...we zijn er weer :)

Althans, ik ben er weer....de kids zijn weer naar school en mijnlief is naar zijn werk. Pfew...afgelopen weekend was druk, druk, druk, maar wel weer gezellig...
Eerst naar Sinterklaas kijken op tv...klikkerdeklik ...ondertussen de boel een beetje aan kant maken...en daarna vliegensvlug door naar de Sinterklaasintocht in het dorp.


De anderen op de fiets en ik op mijn scootmobiel.....túút, túút daar gingen we...in optocht...Mijn "doop" met de scootmobiel heb ik er dus al opzitten. Dit jaar was het maar karig gesteld met het Sinterklaasfeest....een paar liedjes....een vreselijke meneer die alleen maar onzin uitkraamt, een Sinterklaas die daarintegen helemaal Niets zei  en zwarte pieten die niks wilden uitdelen... Geen pepernoten meer bakken door de kinderen en geen eierkoeken versieren of foto's die gemaakt konden worden....Tuurlijk hoef je niet alles te hebben of te krijgen, maar geef dat voortaan even door aan of in de media...dan kun je daar de kids alvast op voorbereiden....en een teleurgestelde jongstedochterlief die na een uur nog geen zakje pepernoot had bemachtigd....Dat moeten we niet hebben natuurlijk! Dat vraagt om aktie! En dat deed Papalief :)

Welnu, jongstedochterlief weer blij dus wij ook! Daar moet even koffie op gedronken worden bij het naastgelegen knusse terrasje met een overheerlijk taartje erbij :)...Ik had nog twee tegoedbonnen in mijn portomonneetje voor koffie en wat lekkers die ik destijds heb gewonnen bij de rommelmarkt....kwam dat even goed uit nu!! :)


Nog even snel een kadootje kopen voor de jarigen (oma dus en zwagertjelief) en hups naar huis.....mijn hoofd barstte ondertussen al bijna uit elkaar...maar gelukkig hebben we daar spuitjes voor...dus weer hup, hup, prik, prik....even snel in laten werken....proberen uit alle macht om niet gelijk in slaap te vallen (ik val na z'on injectie acuut in slaap, maar ja...daar hadden we nu geen tijd voor) even op de bank dus voor pampus liggen...daarna spullen inladen...en op naar Oma's.....Feest, feest, feest.... Gelukkig bleven we daar slapen en zwagerlief en schoonzussielief ook....De dag erna bestond uit bijkomen, koffie drinken, taart eten en spelletjes doen en hoofdpijn zachtjes aanwezig op de achtergrond (jaja, dat heb je ervan, als je het spul niet rustig zijn werk laat doen)...

S'avonds waren we weer thuis...snel de meiden onder de douche en hun bedje in (althans jongstedochterlief...de oudste mag wat later). Daarna heb ik nog even verder gewerkt aan mijn AdventSwap met Noods ...bijna klaar....vandaag nog even wegen.....het mag niet zwaarder zijn 10 kilo namelijk...nu ja, mag wel natuurlijk, maar dan wordt het wel een beetje duur....En dan kan de doos van de week op de post! Ben zo benieuwd wat ze ervan vindt!!

Een doos met 24 kadootjes!! Hoe leuk is dat?!

En ik heb zoiets leuks gevonden wat ik goed kon gebruiken voor mijn geknutsel...ze zijn al af en dochters zijn zo enthousiast dat ze er ook al een paar gereserveerd hebben...nee, nee, ik zeg nog niet wat...dan is de verrassing eraf....maar daardoor kon ik wel fijn  even aan een andere Swap werken --> hopelijk vindt JokiDoki het leuk...Ik had namelijk bij haar deze leuke kaboutertjes Klikkerdeklik.. gezien en die zouden niet misstaan op mijn vensterbankje en toen stelde zij een Swapje voor......Leuk!! :) en ik heb nog een beetje verdergewerkt  aan het schoentjezettenprojekt voor onze Geweldige Hulpsint Stoffieleut.....ook al zo benieuwd wat ze van het eindresultaat vindt.... Alles is nu bijna klaar.....Hartstikke leuk die swaps, maar eigenlijk niet goed voor de zenuwen haha...stel je voor dat ze het niks vinden :p...welnu....het is met Liefde gemaakt...dus dan kan het eigenlijk toch nooit tegenvallen he?!


De meiden mochten gisteravond hun schoen zetten en kijk nu toch eens wat voor leuks erin zat.....note to myself  "vergeet volgende keer niet, om je eigen schoen ook neer te zetten :)"...


Nu ga ik maar even wat pijnstillertjes achterover gooien (de hoofdpijn wil maar niet weggaan...jaja, eigen schuld dikke bult), want er moet nog wat gedaan worden en ik ga even een lijstje maken, waar en wanneer de meiden hun schoen kunnen/mogen zetten --> thuis, school en supermarkten :)

AH--> Schoentje zetten en ander Sintleuks
C1000; Pietendiploma halen en gratis kaartje Sintuitje
Jumbo; kleurplaat uitprinten/inkleuren/inleveren en ontvang een kadootje
en maak kans op een Sint Goodiebag...
Liddl; In de winkel zelf kun je een schoentjekleur/knipplaat halen en vervolgens weer inleveren

Online;
De Winkelkrant; Schoentje zetten en win mss een Ipad2
Omoda; Volg, plaats en win...
Expert; Zet je schoentje Klikkerdeklik hier...
Eurocamp; Je verlanglijstje opstellen kan hier Klikkerdeklik
Have a Nice day :)

ps; je kan nog steeds meedoen met mijn GiveAway; fijn kadootje voor in je schoen haha...Klikkerdeklik hier...

Meer weten over het SchoentjeZetten-Project? Klikkerdeklik dan hier...

2 opmerkingen:

  1. Zo jij bent toe aan rust na zo'n druk weekend en super dat je gelijk met je brommerd op pad bent gegaan heb je dat ook maar weer gehad,je bent ook wel een taaie om ondanks je hoofdpijn rustig door te gaan maar ja dat wisten we onderhand wel van je,ik hoop dat je een rustig maar creatief weekje hebt want ja al die swaps en projecten moeten natuurlijk wel af,hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke swap!!! Ben je ook zo nieuwsgierig...???
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen