vrijdag 4 november 2011

Bezig zijn met, muurschilderingen, aktie en meer!!!

Gisteravond kwam jongstedochterlief gezellig naast me aan de eettafel zitten terwijl ik bezig was met het in elkaar zetten/naaien (en nog steeds met de hand haha ondanks de naaimachine die staat te pronken in een hoekje....ik vind het eigenlijk ook tot nu toe heerlijk ontspannend om met de hand te naaien) van een miniportomonneetje uit een oude fleecesjaal -mijn Recycl'All-project-...Toen mijn inspiratie een beetje flushed down the toilet was, ging ik maar verder met de invulling van een nieuwe grote sleutelhanger of broche (?). Het is (beide projecten trouwens haha) nog niet helemaal af, maar het begin is er..

Birdie, birdie

Mooi he, met die verschillende lichtval
 O, ja wat zei ik? Dochterlief kwam dus bij mij aan tafel zitten...pakte papier en stift...en ging hard aan de slag...de stift vloog over en weer....de ogen zeer geconcentreerd en het puntje van haar tong bungelde heftig op en neer...Maarrrr......het resultaat vind ik werkelijk schitterend!!


En sinds onze woonkamerverbouwing/herinrichting maanden geleden, ben ik nog steeds op zoek naar iets prachtigs voor aan de muur. Een echte "eye-catcher" moet het worden. Vele mogelijkheden zijn al besproken en afgewezen door mijnlief en ik. Maar tot nu toe kwamen we nog niet echt tot een eindbeslissing...maar ik geloof dat het denken wellicht voorbij is, want ik heb toch wel zo iets prachtigs gevonden op het WWW en Social Media...echt ons ding!! Prachtig gemaakt, af en toe met een tikje humor en bijzonder dat is het zeker!!...Kijk maar eens even mee naar een paar voorbeelden van deze hoog kwalitatieve muurschilderingen;


Prachtig uitzicht zo!!

Hoe leuk en mooi is dat!!


Wháááhhh..deze vind ik wel zo grappig!!!

Vind jij dit nu ook helemaal leuk  is dit helemaal jouw/jullie ding en zie je z'on prachtige muurschildering in jouw eigenste woning wel zitten ..hou mijn blog dan in de gaten!!
 Binnenkort volgt er meer info en bij meer interesse een superleuke AKTIE!!!!
Appeltje Eitje it is :)

*Je kan ook alvast je naam doorgeven als je geïnteresseerd ben, dan hou ik je via mail op de hoogte van dit supermoois :)

Reminder; Je kan nog steeds meedoen met Mijn GiveAway --> Een beetje van mezelf en een beetje van Dreamkey Design...Klikkerdeklik

Update; info betreffende mijn projektje Schoentje zetten...swapperdeswap...hulpsinten gevraagd! Klikkerdeklik..
Have a Nice day :)

5 opmerkingen:

  1. wat kan je dochter goed tekenen zeg.
    en ik hou je blog in de gaten hoor want ik wil wel mee doen met wat er aan komt.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die sleutelhanger/broche is weer super mooooi!!! En de tekening van je dochter ook, knap gedaan!
    Ik zal jouw blog eens in de gaten houden ;) Die muurschilderingen zijn COOL!
    xx

    En ehm... Jij, die altijd zo'n leuke weetjes hebt, jij een idee hoe ik een lakverfvlekje-op-oliebasis uit een jurk kan krijgen? Heb hem al 2X gewassen maar het gaat er niet uit. Snif

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je dochter kan goed tekenen!
    Hoeveel kaboutertjes willen er op jullie herfstvensterbank wonen dan:-)
    als je me mailt....ik maak ze zo voor jullie:-)
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die creativiteit..die sleutelhanger wordt super! Je hoeft soms niet zo ver te zoeken...Die tekening is super! Kun je die niet vergroten op je muur? Erg mooi wat ze heeft gemaakt...Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja,ik dacht ook het wordt de tekening van je dochter op de muur,uitvergroten met een beamer of leuk afdrukken op canvas of linnen maar die muurschilderingen zijn ook super tof!!Gr.Linda

    BeantwoordenVerwijderen