donderdag 3 november 2011

Beauty of the Beast?! Zelf bronser, bietenblush maken :) Wát?!

Das lieffff


Kijk nu toch eens wat ik gisteren vond op tafel..Gekregen van oudstedochterlief...


Een uitnodiging voor een Beautymiddag :)...is dat niet fijn!? en ontzettend lief natuurlijk!
 Lees zelf maar;

de inkt gaf wat af na het vouwen hihi


Ik mocht kiezen uit vandaag of zaterdag....daar moest ik toch nog hard over nadenken hoor!


Mijn beroemde en superstrakke "nadenk-pose"
Ik koos voor de zaterdag, want dan is iedereen de hele dag vrij. Nu vandaag bleek dat een goede beslissing te zijn, want ze was weer ziek....-maandag en dinsdag ook al, maar woensdag voelde ze zich goed en wilde perse naar school en nu is ze dus weer of beter gezegd nog ziek-. Maar enfin, zaterdag it is!! Ik voel me vereerd dat ik nog op het beautyfeestje van dochterlief mag komen..jaja....ik weet het tegenwoordig allemaal niet meer zo zeker met al de hormonale schommelingen die zo af en toe best heftig puberend naar boven komen ;p. Maar daar hebben we dus wel spulletjes voor nodig. We hebben natuurlijk zelf ook make-upjes en zooitjes in huis. Maar voor deze middag moet ik wel wat originelers verzinnen natuurlijk en dan is een workshopje bijv. ook geen slecht idee...daar leert ze weer wat van -of niet natuurlijk mocht het slecht uitpakken haha-. Dus na even op internet te hebben geneusd, vond ik een aantal leuke DIY's of Tutorials om zelf iets beautyrigs  -hállo Dikke van Dale!! Opgelet..nieuw nederlands toch?!- te maken....

Nooit geweten hoe, maar het kan dus wel; Luister -en huiver wellicht?-

Ecoetsy

Je eigen blush/lippenbalsem maken met een rode biet, olijfolie en honing...hoe natuurlijk -weird- is dat?! Op deze site kun je de Tutorial....Klikkerdeklik lezen. Die gaan we natuurlijk uitproberen....ergens heb ik wel het idee, dat dit niet helemaal goed gaat komen :P


Of wat dacht je van deze... Je eigen bronzer maken met kaneel, poedersuiker en essentiële olie!! Klinkt ook wel interessant om te maken, maar ook hier sta ik er enigszins bevreesd en sceptisch tegenover, want zeg nu zelf, het goedje ziet er niet echt geweldig uit...Ik denk dat er na het weekend hier in huis een nieuwe oogst worteltjes te vinden is :).. Voor een complete beschrijving kun je HIER..Klikkerdeklik kijken.

En dan heb ik nog iets leuks gezien; namelijk nagels, kranten en nagellak..ja, dat gaan we denk ik ook maar doen...resultaat wordt geshowd..- I think -..Dus hoe dan ook het wordt een gezellig thema of Beauty of Beast...

Ik verheug me er alvast op!!




O ja, je kan nog steeds meedoen met Mijn GiveAway...Klikkerdeklik..Doen hoor :)...Gezellig!!

En; Yahóó, een hulpsint heeft zich voor ons aangemeld...Thanks Stoffieleut...Klikkerdeklik voor het GROTE Sinterklaasgebeuren/Sintswap/SchoentjeZetten...Klikkerdeklik info....Kijk dus ook even snel op de site van Stoffieleut, want wellicht dat ze nog een hulpsint zoekt....
Have a Nice day :)

7 opmerkingen:

  1. Hahaha, wel foto's maken zaterdag he? Dàt met die bieten en kaneel willen we wel zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super gezellig om dat samen met je dochter te doen! Ik ben benieuwd wat je gaat maken! Bietjes en kaneel? Spannend!
    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige dochter met zo'n uitnodiging!
    Dat je daar nou zo goed over na moest denken....
    hihi!
    Ik had je give-away gemist, dus goed dat je er aan herinnert!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er allemaal veelbelovend uit! Benieuwd wat het gaat worden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve meid heb je toch he, geniet maar heerlijk van het moment, samen lekker lachen, en elkaar lekker onder de rode bieten smeurie kliederen, en dan vooral de foto's niet vergeten hoor!!! heel veel plezier Zaterdag!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat lief,heel veel plezier een zaterdag.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, dat wordt gzellig zaterdag dat weet ik nu al. Ben benieuwd naar je rodebietenlipstick-look straks. Ik ben helemaal voor biologische make-up trouwens, koop bijna altijd dierproefvrije make-up. Dol op winkeltjes als de bodyshop en De Tuinen.
    Maarre... een beautydag heb jij trouwens helemaal niet nodig, je ziet er super mooi uit!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen