dinsdag 18 oktober 2011

Weer DE taart -recept!-, kettingen en AllemaalDingetjes...:)

Daar is tie nog een keer!!

Jaha, lekker he zag die chocotaart eruit! Ik zie wel dat er meer chocofanaten hier ronddwalen ;). Het receptje voor deze overheerlijke ChocoTaart haalden we HIER...Klikkerdeklik vandaan. Alvast veel plezier met het maken en opeten van de taart! Als je het niet opkrijgt...you can call me anytime you want haha..


Ik geloof dat ik helemaal los ga met mijn BottleCap-kettingen. Voor nu even verslavend om te doen. Komt goed uit met al die feestdagen en vriendinnetjes voor mijn spreekwoordelijke deur. De ketting voor jongstedochterlief is nu ook fertig en zij wilde graag een langer exemplaar. No Problemo. En weer een mooi knoopje als sluiting gebruikt...ik word er gelukkig steeds handiger in en als ik zie hoe die meiden met deze sluiting omgaan dan werkt dat veel beter dan de reguliere sluitingen met haakjes, ringetjes etc..en ik vind het zelf ook veel grappiger staan... De geweldige knoopjes heb ik trouwens bij deze webwinkel Allemaal Dingetjes....Klikkerdeklik besteld. Weer een winkeltje boordevol leuks en meer voor de Creakneuterigen onder ons :)

Schoenkadootje? Jáá, die wil ik wel!

Mooie knoop ;)


Een lekkere lange ketting

En nog eentje gevuld. De ketting moet er uiteraard nog aan bevestigd worden. Maar daar wacht ik nog even mee, want ik wil nu zelluf kralen gaan maken. Dus dat duurt effies...

Fly Away with me...

Have a Nice day :)

9 opmerkingen:

  1. Joepie,dat wordt chocolade-taart van het weekend,dank je voor de link!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kettingen weer, echt super, ik wou dat ik ze kon maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O heerlijk ziet ie eruit!! Maar even taart genoeg gehad, haha bedankt nog voor de felicitatie, was erg geslaagd allemaal!! En een mooi ketting, mooi als je zelf kralen maakt, super! Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, steek me maar weer de ogen uit met die lekkere cake van je, net als gisteravond!
    Kettingen zijn erg leuk geworden!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo die chocolade cake ziet er echt super lekker uit............mmmmmmmmmjammmm ik krijg er gewoon honger van.
    Je kettingen zijn super leuk.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha fijn, het recept is er, ik zat er op te wachten hahaha
    Ondertussen ben ik bezig met de advent-swap. Vind het wel moeilijk hoor hahah, zoveel leuke dingen maar vind jij het ook leuk? :P
    Wat betreft het inpakken, tja gewoon papiertje erover heen toch? Ik ben daar ook geen held in.

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die kettingen echt geweldig! Ik vraag mij wel af waarmee je ze "afgedekt" hebt? Ik bedoel dat doorzichtig blinkend "glaasje" er over? Of is dat een geheim? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsjeblieft dames, graag gedaan --> het recept taart

    @Mieke; nee hoor, das geen geheim..je kan het natuurlijk met hars volgieten, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik doe het op de simpele manier en dat is epoxystickers kopen..die heb ik gekocht in het webwinkeltje waarvan ik al eerder melding maakte.,.maar hier is de link, dan ga je rechtstreeks naar de stickers
    http://www.nddkids.nl/Webwinkel-Category-516241/Bottlecaps.html

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen