woensdag 12 oktober 2011

Tip; Goodiebag Pink Ribbon..ik heb em besteld

Oktober maand = Pink Ribbon maand

 

Ik heb hem/haar besteld hoor!! Wat?? Nou, de goodiebag van Pink Ribbon..

Pink Ribbon zorgt voor de middelen die nodig zijn voor educatie over en onderzoek naar borstkanker bij zowel mannen als vrouwen.

Zoals sommigen van jullie misschien weten is mijn allerliefste en beste vriendinnetje op 35-jarige leeftijd aan borstkanker overleden, dus ik draag Pink Ribbon een warm hart toe. En dus steun ik graag z'on mooi en leuk initiatief.

Je kunt de goodiebag bij Printes textieldruk & kadoshoKlikkerdeklik hier..... bestellen voor maar 1,50 Euro (plus 2,50 Euro verzendkosten)....De 1,50 Euro zal geheel ten goede komen aan Pink Ribbon plus 0,50 ct van Printes textieldruk & kadoshop zelf.  

Ben heel benieuwd wat er allemaal inzit. Kijk op onderstaande afbeelding voor een impressie....
afbeelding gepikkerd van Printes Textieldruk & Kadoshop

nb; de inhoud van de goodiebag was leuk! Wat zeg ik?! Superleuk :)..neen, ik ga niet vertellen wat er inzit, dat mag je allemaal zelf bekijken zodra je de goodiebag thuis ontvangt!
Have a Nice day :)

6 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip, ik heb hem/haar meteen besteld,gr.Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een fijne actie van Pink Ribbon om geld in te zamelen. Bedankt voor het delen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ga gelijk kijken! En bedankt voor je complimentje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks allemaal voor de reacties :)

    En voor degenen die hebben besteld; ik hoop dat jullie de inhoud van de tas net zo leuk vonden als ik...ik hou wel van die kleinigheidjes en al helemaal als je dan ook nog eens een goed doel steunt!..

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen