zondag 2 oktober 2011

Stunten met taarten :)

Nadat ik mijn bedje uitgegleden was (wárm!!) en daarna fijn even onder de douche heb gestaan om mijn nieuwe shampoo voor gekleurde haartjes te testen, was en ben ik er helemaal klaar voor; waarvoor?.......geen idee eigenlijk......we hebben niets op het programma staan......afgezien van het feit dat we vanavond gezellig (als het nu tenminste wel doorgaat) buiten gaan grillen.......en oudstedochterlief wil alvast een probeertaart (deze tip kregen we van HAAR --> Thanks Sil/Zilly) gaan bakken voor de HEMA taartenbakwedstrijd...Klikkerdeklik.

Gewoon doen wat je niet laten kan, denk ik dan maar. Wel fijn dat ze het gisteren al meldde, want dan kan ik me alvast psychisch voorbereiden op de troep die ze straks in mijn keukentje achterlaat :p...Ik heb er alle vertrouwen in dat de taart een TOPPER wordt, want daar is ze zó goed in. Zo had ze voor kerst (vorig jaar) ook een pracht van een kerstige taart gebakken....MJUMMMM!!

zie dan het Sneeuwpopje...gewèldig toch?!

En o ja...1 opdracht heb ik wel voor mezelf op de "agenda" staan....en dat is; informatie vergaren over stuntfietsen of iets in dat kaliber. Want ik heb totally geen idee! Zelf had ik vroeger alleen "echte" meisjesmeisfietsen en nu eigenlijk -ook al kan ik nu niet meer fietsen- ook nog...mijn huidige fiets is paars en alle accessoires heb ik knalroze gemaakt --> fietsmand, fietstas...zelfs de spaken heb ik destijds geverfd haha.... En aangezien mijn oudstedochterlief een echt meisjesmeisje is, had ik nooit kunnen bedenken dat jongstedochterlief een heel ander "soort" meisje is...juist ja...een lekkere deugniet, een kwajongensmeisje...

Zo eentje die in bomen klimt, voetbalt (en haar duim breekt), hutten bouwt, liever met jongens speelt dan met meisjes, want die vindt ze maar kattig en zij spelen vaak met poppen en zij wast liever auto's met modder (ááárrggghhhhh) en zo WILD is dat ze continue onder de schrammen en blauwe plekken zit, zodat je als mams hoopt dat mensen er niet het HUNNE van gaan denken.....en meer van dat soort ongein.

Owh....Hèllup!!!
Maar 11 oktober is ze jarig en voor haar verjaardag wil ze dus een andere fiets....een stoere graag...en niet meer de roze fiets die ze van haar oudere zus heeft overgenomen....want zegt ze...met deze kan ze niet goed de stoep op-en afknallen en stunten op z'on soort skatebaan met haar fiets gaat ook niet zo geweldig zegt ze...ze wil een BMX....Tsjonge, noem me raar, maar ik wist geeneens wat het was haha....dus dat wordt "huiswerk" doen van het weekend...en even kijken of die fietsen ook tweedehands beschikbaar en betrouwbaar zijn, want wij houden errug van tweedehandsfietsen :).. En rondneuzen of er nog andere "stuntfietsen oid" in de handel zijn. Alle tips zijn welkom!!!

Have a Fijne Zonnige Zondag!!

3 opmerkingen:

  1. Hihi, tof die taartenbakwedstrijd van Hema! Hopelijk wint ze die, zou wel tof zijn!
    Aaaah, alles roze, geweldig! Gek he, hoe uiteenlopend karaktertjes zijn binnen eenzelfde gezin. Maar dat is juist leuk! Hopelijk is de jongste wat voorzichtiger nu, maar ach, groot worden met vallen en opstaan! Misschien een BMX, mountainbike of terrain bike? Ik ken er ook niks van, omdat ik zelf een meisjemeisje ben ;)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey leuk, jullie ook al in de ban van het bakken! Was het grillen nog doorgegaan?
    Ohhhhhhhh (sprak ze met schaamrood op haar kaken), heb je het al gelezen bij pinkhouseladies???....Tis m'n 4e!! Hoeveel heb jij er nu al in totaal? Misschien moeten we er maar geen uitgebreide posts meer aan wijden en hopen dat het niet opvalt, hahahaha.....
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha.. jouw jongste in net als mijn oudste, mijn oudste meid, heeft vorig jaar een BMX gehad, incl. met stepjes voor en achter.. springen doet ze nog niet, dan alleen met haar voorband, maar op de stepjes staan rijdend, doet ze wel.. lol...

    Maarreuh, als je een keertje een swap wilt proberen... en je zou het leuk vinden om het met mij te doen... dan geef je maar een gil hoor;-)

    en die taart.. die zit er jammie uit!!!

    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen