zaterdag 1 oktober 2011

Snappen jullie dat nu?! en Hoera...Gewonnen!

En voor vandaag hadden we grootse plannen......maar zoals gewoonlijk dachten de meisjes daar anders over... Wij dachten als verrassing übergezellig kneuterig met het gezin te gaan doen..dus lekker met zijn allen buiten onder "ons afdakje cq buitenhok" te gaan grillen, beppen en spelletje spelen --> zelf hamburgers maken, kipsatetjes, broodjes en salades...leuk en lekker met dit weer. Maar nee hoor...het gaat niet door...1 voor 1 haken ze af en gaan ze gezellig bij iemand anders eten!!

Och, och, daar zit je dan met je goede fatsoen! Morgen nog maar een poging doen....en dan zal je zien...regen?!

En........gisteren kreeg ik ook nog post! Alweer,. ...Ik ben geboren voor het geluk! -nou ja, een beetje dan, ghgeghe..positive thinking.........Want......ik heb een GiveAway gewonnen....ja, ja, nog een keer, maar NEE, ik voel me niet zo schuldig...nu ja, mss een heel klein beetje, maarrrrrr het kan altijd erger (lees; beter) kijk maar eens naar Mijn Partner in Crime..Lien!!..klikkerdeklik voor site...(en Carolien, we gaan gewoon dóór..wellicht onder een pseudoniem --> goed idee van jou :)...ik bedoel maar, als we onszelf niet af en toe verwennen door onszelf een kansje te gunnen, wie doet het dan?! hihi)..


Deze keer won ik de Superleuke GiveAway van Het Oranje Eendje...Klikkerdeklik Site. Een heel leuk en gezellig blog, dus ga maar eens gauw kijken. Bovendien heeft Het Oranje Eendje ook nog eens een leuk winkeltje boordevol leuks...kijk maar eens HIER..Klikkerdeklik.


En dan nu de GiveAway....zoveel leuks en zo vrolijk........en allemaal voor mij! :)...Een prachtige etui....een mooi stofje (komt goed uit nu ik besmet ben met "de naaieritus") en een O ZO leuke sleutelhanger!...Alles wat ik zelf niet gelijk in gebruik neem van de ontvangen GiveAway, doe ik in een rieten verzamelmandje en dan mogen mijn meiden om de zoveel tijd iets leuks eruit kiezen. Zo mochten ze gisteren ook weer wat leuks uitkiezen van de GiveAwayLeftovers (haha wat een woord :P)...Het leuke stofje hou ik zelf, maar het superleuke etuitje en de sleutelhanger gaan in de GiveAwayLeftoverMand....deze kado's zijn allebei zóó leuk, dat ik hoop dat ik ooit nog eens een etui en sleutelhanger win, want de meiden konden absoluut niet kiezen en willen ze allebei haha...

Have a Nice day :)

7 opmerkingen:

  1. Kleine meisjes worden groot en krijgen zelf grootste ideeën-daar zit JIJ dan met je goede gedrag. En jij bent weer de gelukkige met een give-away-het is je gegund, meid. Geniet ervan en van de laatste Idian Summer-dagen-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een tegenvaller. Zeker morgen nog eens proberen, want dit weekend zou het nog mooi weer zijn!
    Oooooh hoe doe jij dat, veel GiveAways winnen? ;) Veel plezier er mee, jij verdient ze! Je hebt daar wel een leuk idee, zo'n mandje waar je dochters af en toe iets uit mogen kiezen!
    Hoe gaat het met de duim van je jongste dochter?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Wat een leuke give away heb je daar weer gewonnen! Daar zou ik ook blij mee zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, hier spreekt je partner in crime :-) Wat leuk dat je weer gewonnen hebt en ook nog zoiets leuks bij elkaar! Ik kreeg vandaag ook 2 pakjes per post, (ik zal er nog een blog aan wijden) en nu maar even diep nadenken over een psuedoniem :-) ;-)

    Oh jammer dat je meiden andere plannen hadden. Hoef ik hier niet bang voor te zijn, die van mij wil altijd THUIS afspreken. Haha, er komt wel een tijd dat ze altijd de hort op is, ik geniet er lekker van.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supertoffe blog ...ga je volgen !! en bedankt voor je reaktie op mijn Give Away ...

    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen