woensdag 19 oktober 2011

Schoentje zetten...hulpsinten gevraagd!! -SintSwap-

Het is nog vroeg, maar nevermind…de kerstartikelen liggen ook al in de winkel…maar hallóó eerst is er nog Sinterklaas! Die goede oude man, die helemaal ondergesneeuwd word door de kerstman. Maar niet bij ons! Een pas op je plaats of in dit geval op je slee, Santa Claus!!


Ik hou van Sinterklaas -niet de man himself, maar de sfeer van dan he?!-..EN ben werkelijk dol op zijn chocoladeletters, borstplaat, marsepein, suikerbeesten, taai taai poppetjes, pepernoten, kruidnoten en die kaatse ballen in een net. De nostalgische sinterklaasliedjes en maar zingen, dansen en springen, want we zijn zo blij! En die kleine kadootjes he?! Zoals vroeger, proberen niets of niet teveel te kopen, maar handgemaakt of iets wat je nog hebt liggen oid. En ruilen is dan helemaal een goede optie voor erbij. Pakjesavond...schoentje zetten bij de figuurlijke schoorsteen of de CV....Dussss...zo kwam ik op het volgende idee...


Drie schoentjes heb ik hier in huis om te zetten. Voor drie grote/kleine meisjes. En dan nu de GROTE vraag;

Help jij mij om die schoentjes te vullen, als een soort van hulpsint. Dan krijg jij van mij ook een hulpsint aangeboden. Een soort van SinterklaasSwap-je- wordt het dan. En in één schoentje past maar 1 klein kadootje...het is dus niet dat je de zak van sinterklaas moet vullen ofzo hihi...Je hoeft natuurlijk niet persé gelijk drie schoentjes te vullen, je kan ook 1 schoentje aanklikken..... Deze hulpsint heeft het volgende in de aanbieding; bottlecapkettingen, armbandjes, haarklikspeldjes, fleurige broches en kleine meisjestasjes en een Smallicious Shopper bag of tekening of misschien iets anders wat je voorbij hebt zien vliegen. Wellicht is het handig dat je een pagina op je blog aanmaakt waarop je je eigen creaties als virtueel schoenkadootje aanbiedt.


Als je dit ook leuk vind, dan kun je natuurlijk ook dit logo van “de schoen zetten” op je blog plaatsen. Je kan dan eventueel doorverwijzen naar deze blogpagina. En zet het aantal schoentjes neer wat je wilt laten vullen. Als er een geïnteresseerde is, klikt ze op het logo en stuurt je vervolgens een mailtje met hetgene wat zij in de aanbieding heeft en wat ze graag van jou zou willen ontvangen als ze een idee heeft. Ben je het ermee eens, laat het dan zo snel mogelijk aan je hulpsintruiler weten en zet evt. op het logo dat je schoentje reeds gevuld is. Wil je vaker je schoentje zetten, dan kan dat natuurlijk, maar let er wel op dat je ook iedere keer wat terugruilt. Verpak het al in Sinterklaassfeer uiteraard, want dat is wat een hulpsinterklaas doet. En dan samen even overleggen wanneer je de schoenkadootjes toestuurt....

Meedoen is op eigen risico. Ik ga uit van de goeder trouw des mens…..

Ben benieuwd...

UPDATE; Eerste hulpsint STOFFIELEUT....Klikkerdeklik

4 opmerkingen:

  1. Ik heb anders nog wel veel bottle caps liggen waarmee je nog veel van zo'n mooie kettingen kan maken! ;) Leuk idee, die hulpsintruilers, moet ik eens over nadenken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe jij daar maar eens goed over nadenken dan ja :)....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corine,
    Wat een superleuk idee! Het is dat ik nog volop met mijn aventswap bezig ben en het poepiedruk is op het werk....en mijn notebook ook nog af moet en en en....... ik wil zoveel, maar moet mezelf af en toe een halt toe roepen!
    maar misschien bedenk ik me.
    Ik vind het idee super!!Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb alles op m'n blog gezet met een verwijzing naar hier, ik doe zelf ook mee!!
    Dus ik ga jullie alle3 wat leuks toesturen ok?
    Stuur mij een mailtje zodat we even kunnen overleggen wat jou kids leuk vinden en jij natuurlijk:-)

    BeantwoordenVerwijderen