maandag 3 oktober 2011

Monday, monday, So good to me...

En wat gaan we vandaag eens doen?!...De kids zijn naar school en manlief is naar zijn werk en eigenlijk zou ik fijn moeten poetsen in mijn huisje om de vergaarde troep van afgelopen weekend op te ruimen..maarrr ehhh nee, ik ben niet zo van het poetserige en ik gooi later op de dag gewoon al mijn deuren en ramen open, in de hoop dat het even flink gaat waaien, zodat al het verzamelde stof mijn huisje uitwaaid haha...Zou het werken?!

Gisteravond nog héérlijk gegeten buiten. Omdat we zelf heel veel hamburgers en kipspiezen hadden gemaakt, besloten we maar om schoonmoederlief te bellen en te vragen of ze misschien bij ons wilde eten. Nou, ze was er voordat we er erg in hadden haha...Wat is ze toch snel zeg! :)

Straks komt ze weer hierheen, want dan gaan we even voor mij langs de internist...de uitslag ophalen van de foto's van mijn darmpjes...ben zóó benieuwd! Ik hoop echt dat ze op die foto's iets gezien hebben (positiefs uiteraard graag) waarvan ze kunnen zeggen na bijna 3! maanden; "aha, daar komen al je klachten vandaan en dat gaan we zus en zo verhelpen"...We shall see..

Voor de rest is mijn Smallicious Shopper nu helemaal af....ik heb nog een "schouderband" in elkaar geflanst van twee verschillende stofjes.


 En ik heb nog even fijn gekliederd met pastel en kleurpotloden....Och, wat ben ik toch af en toe een zoet kindje :)


Have a Nice day :)

4 opmerkingen:

  1. Veel succes bij de internist en hopenlijk zijn nadien je stofjes uit het huis gewaaid :-)

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe was het bij de internist? is er al meer duidelijkheid over je klachten? Ik hoop dat alles goed is!
    Je tas is echt super geworden!!! geen give-aways meer gewonnen :-)?????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet Mr. Proper gebruiken: fles open draaien, hij komt er uit, knipt met zijn vingers en alles is proper :p
    Ik ben ook benieuwd naar de uitslag van de internist. Laat snel iets weten!
    Echt leuk die tas! En wat heb je weer een mooi kunstwerk gemaakt!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen