vrijdag 14 oktober 2011

Hmmmm...ik had het toch anders bedacht...

Was er gisterochtend en half de middag nog niks met jongstedochterlief aan de hand....Gisteren eindmiddag kwam ze zieligjes na het buitenspelen thuis en stortte bij de bank bijna in elkaar...."máhaammmm, ik heb het zóóó warm en mijn oogjes doen pijn"...ik voelde even aan haar voorhoofd en ja hoor...verhoging! Ze moeten haar de laatste tijd wel hebben, met al die "pechjes". De temperatuur liep op tot 39,5 dus dat werd en word fijn zustertje spelen (plus bijbehorend pakje wellicht, dan heeft manlief er ook nog wat aan hahavoor mij.


Vanmorgen vroeg wilde ze perse naar school ivm voorleeswedstrijd en boekenbeurs op school. Ik had ze nog gewaarschuwd dat dat niet ging lukken...maaarrrr koppig als ze is, vlóóg ze boos uit bed, deed haar kleren aan en zakte toen in elkaar op de grond met de uitroep "mama, ik weet niet meer waar ik ben!"....ze werd dus duizelig....ik heb haar toen weer netjes uitgekleed en op bed gelegd (mama's hebben toch altijd gelijk?!)..


We zouden vanavond haar verjaardag vieren, maar dit hebben we gisteravond maar afgebeld, want om nu een feestje te vieren voor een jarige die zelf ziek op bed ligt, is natuurlijk te zielig voor woorden, dus dat wordt een andere keer groots feest...en dat is nu maar helemaal goed ook -van het afbellen-, want oudstedochterlief is zojuist van SchoolKamp teruggekomen en stortte door het slaapgebrek ook volledig in op de bank...Lekker gezellig hier! Komt allemaal goed, want aangezien ik al allemaal lekkere dingetjes hier in huis heb voor de verjaardag die we zouden vieren vanavond, heb ik fijn wat te knabbelen!


En deze heb ik ook nog even gemaakt;


Have a Nice day :)

8 opmerkingen:

  1. snel weer beter...
    kan je bij gelegenheid me jouw adresgegevens doormailen aub ? je hebt mijn give-away gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, gossie arme meid,ze boft maar met zo'n zorgzame mamma,sterkte met alles en toch een fijn weekend,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh zeg wat is dat daar allemaal!? Gelukkig worden ze goed in de watten gelegd, dan zullen ze snel weer beter zijn om alsnog dat verjaardagsfeestje te kunnen houden!
    Prachtige tekening heb je weer gemaakt van die spechten! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh, dat is naar: ziek zijn op je verjaardag :( Hoop dat ze zich snel weer beter voelt! Hoop dat het wel een fijn weekend wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaat lekker zo-jij hebt ze vast zo weer opgekallefaterd. Veel beterschap toegewenst met hart&ziel van Sil. En dat feestje wordt vast in ere hersteld!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat sneu! Heel veel beterschap voor je kleine meid! Rot hoor, z ehad zich zo verheugd om allemaal dingetjes... maar dat halen jullie vast wel weer in.
    Prachtige tekening, wat goed, helemaal uit het blote hoofdje?
    En leuk dat je met Kim gaat swappen, daar ga je geen spijt van krijgen. Ben benieuwd! Dat swappen is inderdaad verslavend. En je hoeft je niet schuldig te voelen, zoals bij give-aways, ... haha, scheelt ook!!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel beterschap voor je kleine meisje, zo jammer dat ze ziek is op haar verjaardagfeestje, maar dat feestje komt wel goed als ze weer beter is!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen