dinsdag 11 oktober 2011

Hieperdepiep hoera hoera en taart, een liedje, kusjes en babykaartslofjes...

HIEPERDEPIEP HOERA HOERA!!

Hier was ik weer; bijna fris en fruitig :)...Als eerste; BEDANKT voor jullie lieve reacties!!! Ten tweede; ik ga het over leuke dingen hebben! Het allerleukst van vandaag is; dat jongstedochterlief jarig is...alweer 8 jaar!!! Ongelooflijk, time flies....Haar kado krijgt ze vanmiddag na schooltijd, want het moet nog opgehaald worden. Wel kreeg ze vanmorgen vroeg taart, een liedje, kusjes en een verjaardagsbord..Paps is vandaag thuis, dus hij kon haar naar school brengen en meesjouwen met de traktatie...


wat een scheetje toch!
Voor de rest was er afgelopen weekend weer een rommelmarkt...YEUHHH...en uiteraard heb ik weer heel wat spulletjes gescoord!! Boeken, langspeelplaten, tas, kampeerkookset, grote mexicaanse borden en etc...teveel om op te noemen en eerlijk gezegd ook om te onthouden, want ik weet het al niet meer haha! Ik weet wel dat het heul veul was...we konden het dus niet meesjouwen naar huis, omdat ik in mijn rolstoeltje zat en dochterlief haast bezweek onder 1 grote tas en dat terwijl er nog 2 vuilniszakken klaarstonden. Gelukkig kwamen we bekenden tegen, die onze spullen meenamen in de auto en het bij ons thuis afleverden...zóóó lief weer! -manlief kon ons namelijk niet brengen/halen, want hij was "hoveniertje spelen"...


Dit kon ik natuurlijk wéér niet laten staan....
En tussendoor heb ik natuurlijk weer fijn zitten creakneuteren. Een poging gedaan om wat anders te haken dan alleen 1 dun recht draadje. Het is nu in ieder geval rondgehaakt, dus we zijn al ietsje verder, maar dat ik nog heel wat bij moet leren, staat vast haha


En ik ben creatief geweest met papier...of beter gezegd karton...of nog preciezer --> kaarten.....oude beschreven kaarten...jaja....we blijven hangen in het "Recycle-All Project"....All you need is kaarten, schaar, naald en draad. Je bent er wel een hele poos mee bezig, maar kijk eens wat je dan voor schattigs krijgt;
Babyslofjes in minimaatje van 12,5 cm bij 3,5 cm....





Hartstikke leuk om dit met geboortekaartjes te doen voor een kraamkado :)...Ik ben nu ook bezig met het maken van "kaarten" babyschoentjes....En nu? Nu ga ik eerst eens jullie blogs lezen!! Werd wel weer eens tijd en ik wil natuurlijk niets missen van jullie reilen en zeilen ;)


Have a Nice day :)

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je kleine grote dochter!

    Wat een goede klant was jij op de rommelmarkt, leuk!!

    Ik heb 5 van zulk soort geboortekaartjesschoentjes (voor elk kind 1) en ze zijn idd zo leuk!

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met je mooie dochter en fijn dat het weer wat beter met je gaat,fijne dag nog verder,gr. Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je dochter! Ook 8 jaar! Mijn zoon ook! Wat zijn ze dan al groot he?!
    Fijne verjaardag samen!
    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 8 hoera's voor de jarige dochter! Benieuwd wat haar cadeau was... Iets met wielen? :D
    Hopelijk heeft ze een fijne verjaardag gehad!
    Jééé weer rommelmarkt! Haha altijd super leuk om te kijken wat je op de kop getikt hebt!
    Leuk gedaan die schoentjes! Wij wilden zulke maken als cadeautjes voor het grootouderfeest van binnenkort, maar het is uiteinlijk iets anders geworden. Misschien dit voor moederdag of zo? Als je ze iets groter maakt, kan je ze tegen de muur hangen en gebruiken als pennenhouder of zo!
    Veel plezier nog vandaag! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je kleine, grote meide!!!! maak er een leuke dag van!
    En wat leuk dat piepkleine schoentje van een oude kaart, enig!!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte proficiat met je jongste dochter-ze groeien als kool en veel te snel. Voor je het weet-geniet ervan. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben even snel wat blogjes aan het bijlezen. Loop zover achter ;-)
    Dus hierbij nog van harte gefeliciteerd met je dochter!

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen