zondag 23 oktober 2011

Gemaakt; Sleutelhanger eigen afbeelding, Gekeken; films :)

Het weekend loopt al op zijn laatste voetjes en de herfstvakantie dus ook. Het weekend was druk, chaotisch, muziekvol, gezellig en filmvol. Ik zag "Amazing Grace" en oudstedochterlief en vriendinlogé keken "De Titanic"...allebei supergoede films.


De ene film "Amazing Grace" is biografisch en gaat over de pionier de Britse William Wilberforce en zijn strijd tegen de slavernij....Een indrukwekkende film al zeg ik het zelf..


En de andere film "De Titanic" zullen velen met mij ook weleens gezien hebben "King of the World!!" ;), en voor degenen die deze film nog nooit gezien hebben...Shame on you!!! Je beseft niet welke gevoelens je jezelf ontneemt....meevoelen, meedansen, verliefd worden, in angst zitten, kwaad worden en huilen.....héél veel huilen..... Deze film gaat over de laatste tocht van het enorme schip De Titanic...dat is dus echt gebeurd....maar het verhaal tussen de hoofdpersonen is dus fictief...maar wel mooi verzonnen en je wordt echt helemaal "meegenomen en ondergedompeld" in de film...

In de tijd die ik tussendoor vrij kon maken, heb ik mezelf gestord op het maken van een sleutelhanger...zelf de afbeelding getekend met oostindische inkt en ingekleurd en "trosjes" met kraaltjes gemaakt....het is best een geinige sleutelhanger geworden al zeg ik het zelf :)





Fijne Avond!

4 opmerkingen:

  1. De film "Amazing Grace" ken ik niet. Ik ken wel dat lied, prachtig.
    Naar de Titanic heb ik ooit één keer gekeken en nu kijk ik daar nooit meer naar, want ik was daar een paar dagen niet goed van. Tja, meegenomen en ondergedompeld zei je?
    Whaaaa, die sleutelhanger! Die zou anders wel mooi bij mijn sleutelbos passen denk ik :D
    Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad. Ik ben aan het aftellen: nog één weekje en dan kan ik een weekje uitblazen!
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige sleutelhanger! Heel leuk is hij geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke, vrolijke sleutelhanger. je begint al een aardige collectie te maken geloof ik! You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan de sleuterhanger!!

    Oh ja, Titanic, ooit in de bios gezien, maar ik zou het niet nog een keer aankunnen moet ik zeggen, althans, niet het tweede deel, met al het water..... maar misschien zou ik deel 1 nog wel eens willen zien, al is het alleen maar voor lovely Kate W. :-)

    BeantwoordenVerwijderen