vrijdag 21 oktober 2011

Einde vakantie, multifuntioneel tasje, muffins en wéékend ;)

Ai, de laatste dag van de herfstvakantie! Time goes fast when youre having fun :)..en dat hebben we gehad...en nu heb ik vooral "fun" omdat beide dochterlieffies lekker even "de hort" op zijn. Jaja, ik geef het eerlijk toe, nadat ik bijna een hele week voor "Zwaan Kleef Aan" heb gefungeerd, kan ik even dubbelop genieten van de serene sfeer -afgezien van het feit dat ik MIJN muziek en ce moment even op dubbele volume heb staan :) - waarin ik me nu bevind.

*mijn mobiele telefoon rinkelt*

En wat zei ik? Oja genieten van de rust....dat is nu zeker maar goed, want het was oudstedochterlief aan de phone om te vragen of haar vriendinnetje hier mag logeren....morgenmiddag vanaf 14.00 uur tot zondagmiddag....túúrlijk kan dat...gezellig! Maar ook veel herrie met gelach, geschater en gegil. En oja, jongstedochterlief kwam ook nog even tussendoor om te vragen of ze morgenavond naar de kinderdisco mag...samen met 2 andere meiden en dan hier verzamelen en of wij ze dan willen wegbrengen en uiteraard weer willen ophalen.....túúrlijk, doen we ook even....Nou let me rephrase "wij hadden dus geen plannen voor dit weekend", maar ach wie zijn lief en ik?!, de meisjes denken daar dus anders over haha...ondanks het niet plannen dus, staat ons weekend nu toch volgepland gheghe..en dat terwijl ik een heel klein beetje stiekum gehoopt had, om naar een band te gaan waarin kennisen spelen een dorp verderop...gratis toegang ;) en als ik heel lief glimlach gratis drinken...maar ach...die houden we dan nog wel tegoed....

Smallicious Shopper
Maakt niet uit, ga ik gewoon fijn verder met knutselen. Ik heb een tasje gemaakt van de restjes van de BigShopper die ik heb gebruikt voor het maken van de Smallicious Shopper...Klikkerdeklik. Het tasje werd vervolgens een beetje versierd en gepimpt met accesoires en een oude ketting als schouderbandje vastgemaakt. Het is een tasje dat te gebruiken is door zowel kleine als grote meisjes. Je kan het tasje namelijk ook gebruiken als make-uptasje of als tasje met belangrijke altijd bij de hand te hebben spulletjes die je zo in je grote mee  naar buiten te nemen tas gooit.





Oudstedochterlief dook trouwens vanmorgen vroeg nog even de keuken in, om héérlijke muffins te bakken...Mjammmie....poe he, we (vr-)eten hier wat af tijdens deze vakantie!!


En ook heb ik geprobeerd om leuke haarklipjes te maken van knoopjes en ander spul...best geinig al zeg ik het zelf...en tuurlijk hartstikke leuk voor dit initiatief Schoentje zetten/SintSwap....Klikkerdeklik voor info





Have a Nice day :)

6 opmerkingen:

  1. Dat wordt dus een goed gevuld weekend!
    Wij hebben onze vakantie nog tegoed: nog één weekje school en dan een weekje uitblazen!
    Dat tasje is ook weer erg leuk!
    Fijn weekend! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja die meiden hebben gelijk, ouders zijn er nou eenmaal voor om je weg te brengen naar...de kinder-disco, haha...en een logè daar gaat je rusige weekendje.
    Volgens mij vind je het stiekem best leuk toch?
    Leuke tasjes , lieve haarspeldjes en lekkere muffins... zo slecht heb je het niet...haha,

    Een heel fijn, druk weekend !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk tasje heb je weer gemaakt!
    Die dochters van je weten wel aan te pakken... O jee, dat staat mij/ons ook nog allemaal te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die afspraken van de meiden-soms is het leuk en lastig-op de basisschool werd ik er soms gek van. Al dat geplan en geregel. Nu is het wat minder. Er moet nu echt geleerd worden. Maar ach-ook zij moeten los kunnen gaan! Succes en maak jij ook maar een feestje voor jezelf! En nu krijgen ze hier herfstvakantie-mijn werk gaat gewoon door. Maar de andere 3 dagen probeer ik zo leuk mogelijk te doen! xxx Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wij beginnen nu aan de vakantie, erg leuk tasje en die haarspeldjes zijn ook zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt voor de complimentjes over de tas en de speldjes...hartstikke leuk om te doen ook :)..ik modder maar wat aan en af en toe verbaasd het resultaat mezelf haha

    @Mieke; Inderdaad een goed gevuld weekend ja...owh dus jullie hebben de vakantie nog tegoed? Een lekker vooruitzicht dus nog...maar och, binnenkort hier alweer kerstvakantie! Wat hebben de kids het toch makkelijk zolang ze nog op school zitten...dit beseffen ze natuurlijk nog niet...dat had ik immers ook niet door toen ik nog zo piepjong was...

    @Roos; je hebt gelijk hoor...stiekem geniet ik er vreselijk van, maar dat moet ik niet teveel laten merken aan de kids..anders nemen ze helemaal "een loopje" met me hihi..

    @Katja(@Yane)...en ja bereidt je maar voor hoor...want dadelijk komt jouw dochterlief er ook door(-heen) haha

    @Zilly; Het is inderdaad op de basisschool flink plannen en regelen...en daar komt nog bij dat onze basisschool een streekschool is..dus ze komen van heinde en ver...en als ze dan willen spelen..is het een flinke klus om vervoer te regelen...Bij de oudste is het nu wat minder geregel inderdaad ivm met leren. Daarom af en toe logeerpartijtjes in het weekend organiseren met 1 of meerdere vriendinnetjes, zodat iedereen tevreden blijft hihi..Genietse van jullie herfstvakantie en volgens mij gaat dat vast lukken met het proberen zo leuk mogelijk te doen :)

    @huis tjokvol; Thanks :) en jullie ook een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen