maandag 17 oktober 2011

Een gevuld avondje...jij ook? met choco, koopavond online en Moodkids :)

En vandaag hadden we Trek.(Trek met een grote T ja)..tja..een beetje guur weer buiten, dus dan moet je wel even wat lekkers maken he?! Tádáá...en zalig dat tie was! :) Choco, Chocola en Chocolade...........Mjammmmmmmm


Ook een hapje?!

Koopavond Online op 17 oktober van 17.00 tot 24.00 uur

Op deze Koopavond Online overal shoppen met leuke kortingen en aanbiedingen!

Mocht je je op deze maandagavond vervelen en zin hebben in een avondje shoppen, maar zijn bij jou de winkels dicht?..Niet getreurd, want er is Nu en Vanavond een Online Koopavond......Klikkerdeklik voor Site . Kun je dus fijn vanuit je luie stoel rondneuzen en klikken en je winkelwagentje volstouwen, om daarna wellicht weer leeg te maken hihi..Ik ga in ieder geval wel even kijken of er wat leuks bijzit...


Heb je geen zin of the money om te shoppen, maar wil je gewoon lekker lezen en ideeën opdoen? Dat kan ook vanuit je luie stoel! Kijk maar eens op het Online Magazine Moodkids...Klikkerdeklik. Ik persoonlijk vind dit online magazine echt een aanrader en heerlijk om virtueel doorheen te bladeren ;)..

Mijn avondje is dus gevuld; beetje kijken, misschien beetje kopen, beetje lezen, beetje bladeren en natuurlijk tussendoor verder kneuteren met mijn bottlecaps en tuurlijk die taart verder opeten!!!


Have a Nice day :)

8 opmerkingen:

  1. Mmm, ik wil ook wel een hapje! wat ziet het er
    lekker uit!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er zalig uit die chocoladecake :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh steek me maar de ogen uit met die heerlijke chocoladecake. Ben dol op chocolade!!!
    En internet shoppen.. zo verslavend, maar heb mezelf een halt toegeroepen, loopt een beetje de spuigaten uit hier, haha.
    Mag van mezelf pas weer het weekend online naar de shops gaan... hihi, streng he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MMMMM.......chocoladecake ....receptje???

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die cake ziet er echt heel lekker uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O,jammie wat ziet die cake er lekker uit en heb je een recept kunnen wij ook smullen. Ha, hoe vaak ik mijn winkelwagentje online niet vol gooi en ook weer leegmaak,ontelbare keren want als ik echt mijn gang zou gaan zijn we binnen no time bankroet!!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig ben ik niet zo te vinden voor chocoladecake, anders zat ik hier met water in (en uit?) mijn mond, haha!
    Ik moet wel zeggen dat deze cake er goed gelukt uit ziet! xx

    BeantwoordenVerwijderen