donderdag 27 oktober 2011

Doe je mee met mijn GiveAway?! Een beetje van mezelf en een beetje van Dreamkey Design :)

Nope..het is nog geen Sinterklaas...of kerst....er is niets herfstigs aan dit, geen verjaardag op handen, geen jubileum of watdanook......Maar toch, wil ik iets "weggeven"..Waarom?! Omdat ik zonder aantoonbare reden gewoon blij ben dat ik er mag zijn en omdat het zóó leuk is als je een kadootje in je brievenbus hoort klepperen -en ik me iets minder schuldig voel als ik een kadootje in mijn brievenbus hoor klepperen hihi-..

Dus bij deze; Geef jezelf een kansje en doe mee met deze GiveAway ;)

De GiveAway bestaat uit een door mij zelfgemaakte ketting of sleutelhanger van bottlecaps met eigen ontworpen/getekende afbeelding met oostindische inkt en ingekleurd met aquarelpotloodjes. Je krijgt de keuze uit vier afbeeldingen en het is aan jou om te kiezen welke afbeelding je graag zou willen hebben en of je daarvan een ketting of een sleutelhanger wilt.

De GiveAway :)

Afbeelding van links naar recht; 1,2,3,4 Keuze maken :)

Sleutelhanger
Ketting

Bovendien doe ik er nog wat anders leuks bij en dat is een DIY vouwpakketje uit 1 van mijn favoriete webshopjes nml. Dreamkey Design....Klikkerdeklik. Ik ben werkelijk dol op haar spulletjes die ze inkoopt en op de spulletjes van haar eigen collectie. En aangezien er dure maanden op komst zijn, leek het mij een goed idee om een spaarpotje te "bouwen". Een spaarpotje voor onverwachte uitgaven...of gewoon voor jezelf...of voor de pakjesavond etc....you name it.. En het is niet zomaar een spaarpotje...néé, het is een superleuk!! spaarpotje :)
Gepikkerd van website Dreamkey Design

Om alvast aan de slag te gaan met DIY, dan moet je echt alvast op de site van Dreamkey Design gaan kijken, want er staat een ontzettend leuke Printable van Alice in Wonderland op...Klikkerdeklik die zij speciaal ontworpen heeft voor het eerste Moodies Magazine van Moodkids.nl...Klikkerdeklik.. Deze printable is superleuk voor een leuk Alice in Wonderland thee feestje. Versier je cupcakes met deze wrapper en je kopje of pot thee met een bijpassende label.

Gepikkerd van website Dreamkey Design

Wat kan/mag je doen;

- Volger worden, vind ik ontzettend gezellig :)

- Een linkje plaatsen van deze GiveAway vind ik ook heel erg fijn
*hoe meer zielen hoe meer vreugd*

- Geef hieronder je reactie en vermeld ook even welke afbeelding je graag zou willen hebben en of je   daarvan een ketting of een sleutelhanger wilt.

- En mocht je al een ideetje hebben voor welk doel je de spaarpot gaat gebruiken, dan vind ik dat ook superleuk om van je te horen.........maar hoeft niet..

NB; ook mijn volgers van Twitter kunnen natuurlijk meedoen. Stuur me gewoon een berichtje/DM en je keuze. RT-en is lief!!!!!!!
De GiveAway loopt t/m vrijdag 18 november 2011

Have a Nice day :)

24 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    ik doe mee hoor, en dan voor de sleutelhanger en dan afbeelding 2.
    en die spaarpot zou ik denk ik gebruiken voor sparen voor de kids, want in februari hebben we er 4 jarig, 4 in 1 maand.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk, ik doe graag mee! Voor een sleutelhanger met afbeelding 1! De spaarpot, tja, die zal hier altijd vrij leeg blijven ben ik bang, want sparen is niet onze sterkste kant helaas..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jahhh ik doe graag mee ik zou voor nmr 2 gaan en dan een sleutelhanger.
    En dan de spaarpot daar ga ik mijn centjes in doen met wat we verdienen van markten :).
    Volger was ik al en ik zal hem op mijn blog plaatsen.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gezellig, ik doe ook mee! Ik ga voor een sleutelhanger en ga voor nr 4:-)
    Ik volg je al en plaats een linkje op mijn blog! En ik zou dan gaan sparen voor een kleur en stijl advies om dit dan samen met mijn moeder te doen!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jééé leuk! Ik doe ook weer mee :))
    Ik zou gaan voor een sleutelhanger met afbeelding 2.
    De spaarpot... Ik zou hem gebruiken om er klein geld in te steken. Na een tijd zou ik dan kijken hoeveel ik bij elkaar zou hebben en dan kan ik daarmee lekker nog wat freubelspulletjes kopen voor mijn kaarten ;)
    Ik ga een linkje plaatsen op mijn blog.
    xxx Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hee wat een leuke give-away, super!! Maar... ik heb mezelf 'verboden' deze maand nog mee te doen aan give-aways (heb nog steeds het schaamrood op mijn kaken). Aan de andere kant.... jij hebt ook al vaker gewonnen toch, haha, en de maand oktober loopt bijna ten einde... zou ik dan toch...?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe zeer graag mee met deze give-away...
    ik ga voor de sleutelhanger met tekening nr 4.
    en de spaarpot... kan ik misschien gebruiken om ... te sparen om met het gezin nog eens naar Disneyland te gaan... of voor een Iphone... of voor een mobilhome (dat mijn man zo graag wil)... volger was ik al en ik zet een linkje op mijn blog. (oh en zou je jouw adres nog een keertje kunnen doormailen ? de vorige mail is per ongeluk weggezwierd...)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey appeltje :o) ik doe graag mee voor ... een sleutelhanger met plaatje 4 ... mijn sleutelhanger is echt helemaal naar de vaantjes, zou dus goed vn pas komen :o)
    en die spaarpot ... die vind ik enorm cool en Payal heeft er DRINGEND een nodig want al een jaar lang krijgt ze zo links en rechts eens een centje en alle keren zeg ik dat ik haar eens een spaarpot moet kopen maar tot nu toe heeft het kind nog altijd niets *bloos*
    Ik zet een linkje op mijn give-away pagina!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi ,

    Ik doe graag mee ..voor de LOVE ketting vind ik super
    Ik heb (nog) geen eigen blog ..iets met beroemde drempel enzo ..Ben wel volger ..
    De spaarpot die zou in de plaats van mijn potje komen , waarin ik kleingeld spaar om eind april met koninginnedag te gaan uitgeven ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil graag mee doen voor de LOVE sleutelhanger keuze 2. Ik volg je al maar zal een linkje op mijn blog zetten. En ik ga sparen voor...
    Nouja ik ga gewoon sparen omdat het weer eens tijd wordt dat ik ga sparen i.p.v. alleen maar uitgeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi,yes nr.2 graag aan een ketting wow!!
    En het spaarpotje zou ik gaan gebruiken om postzegels in te doen voor de dingen die ik weggeef!!Give aways.
    Ben nl.elke op zoek naar mn postzegels haha en dan doe ik ze in deze spaarpot op mn naaikamertje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, nou das ook wat heb ik mij nog niet opgegeven voor jou give-away, stom dus bij deze doe ik graag mee en wel voor afbeelding 4 en dan als sleutelhanger tja en die spaarpot ik doe mijn best maar ik ben meer van het uitgeven dan van het sparen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil ook graag meedoen en waag hierbij een kansje.
    Mocht ik de gelukkige zijn, dan kies ik voor afbeelding 4 als sleutelhanger.
    Succes met je blog en groeten van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaaa, okeeee, omdat je zo aandringt! En omdat ik 'm superleuk vind! Ik ga voor hangertje 4 met die superlieve doggie!
    Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey
    ik doe doodgraag mee en ga voor afbeelding 4 en liefst een sleutelhanger dan krijgt de fietssleutel eindelijk eens een vriendje :D
    met de spaarpot zou ik sparen om terug naar het weeshuis in thailand te gaan, ik was er deze zomer en het weeshuis is overstroomt nu en heel veel last van het water. zou hen graag volgende zomer weer opzoeken om te weten of alles terug oke daar is. al mijn werk van deze zomer was hopelijk niet voor niets :)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoihoi,

    Het gaat al lekkerrrr :)..hartstikke leuk die reacties..en ook leuk en interessant om te lezen waar de spaarpotjes voor gaan dienen :)

    @Lien; haha...goed gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een nieuwe site ontdekt, altijd fijn!! En om dat te vieren doe ik mee aan deze originele give away! Leuke ideetjes!
    Ik ga voor afbeelding 1, me de beeldige lady, in sleutelhanger vorm en in de spaarpot zou ik mijn centjes steken die ik opspaar voor een prachtig Kenwood of Kitchen Aid, mixmachine.
    En reken me er bij als volger ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw wat leuk! ik doe graag mee!
    ik zou het liefst meedoen voor afbeelding 2 aan een sleutelhanger.
    en de spaarpot zal ik gebruiken om te sparen voor nog meer freutseltjes.
    liefs sitske (een 14-jarige creatieveling)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaffff, doe graag mee!
    Voor een ketting met afbeelding 4.
    En de spaarpot zou ik gebruiken om te sparen voor leuke uitjes :-)
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe ook mee, ik had al eens geprobeerd om volger te worden, maar zo te zien was dat mislukt, dus hopelijk nu wel gelukt. Ik zie de afbeeldingen om een of andere reden niet, dus kan niet zeggen welke tekening, maar wel liefst voor een sleutelhanger.
    Spaarpotje, die zou ik gebruiken voor een weekendje weg met mijn man

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zat op je blog te kijken en kwam je giveaway tegen.
    Ik wil graag ook een kansje wagen. De sleutelhanger is echt geweldig en eigelijk vind ik alle vier de afbeeldingen mooi.
    Mocht ik de geluksvogel zijn die wint dan mag jij mij verrassen en zelf een afbeelding kiezen.
    En dan de spaarpot...zou een goede reden zijn om eindelijk het geld wat ik verdien met de verkoop van mijn spulletjes opzij te zetten, nu verdwijnt het vaak en geef ik het uit aan vanalles en niks haha.
    Groetjes Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ga voor nummertje 3 als sleutelhanger!! Superleuk dat je ook met mijn give away'tje meedoet!! En de spaarpot, alles wat daarin zou belanden, kan ik terug gebruiken voor nieuwe maakseltjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk, ik waag ook een kansje, nummer 2 als sleutelhanger. Spaarpot, ben bang dat daar niet zoveel in komt en als er wat inkomt ik er weer wat uit moet halen als ik kleingeld nodig heb of zoiets..

    BeantwoordenVerwijderen