donderdag 13 oktober 2011

DinnerShowTime, Leuke Post en Meer

Vanmorgen eerst met jongstedochterlief naar het ziekenhuis geweest...gips eraf...en advies mee dat ze zeker twee weken lang niet veel bijzonders mag doen, zoals met de bal spelen, ravotten, stoeien of fietsen op haar nieuwe gebruikte BMX...Túúrlijk, doen we even! Volgende week herfstvakantie, maar no problemo. Voor een pas gebroken pols uit het gips hebben ze een brace, maar voor een duim hebben ze niks. Welnu, ik verbind gewoon zelf die duim, zodat ze toch nog fatsoenlijk kan buitenspelen tijdens de vakantie...

Tuurlijk nam ik zoals altijd tegenwoordig
mijn eigengemaakt Reclycl'All Smallicious Shopper mee :)
Nadat we jongstedochterlief op school hadden afgeleverd, gingen we weer terug naar het ziekenhuis, maar nu voor mij en dan naar de diëtiste. Door al de vastgestelde diagnoses en diagnoses weet ik niet meer wat ik kan eten of waar ik tegen kan, dus er gaat niet veel naar binnen bij mij. Dus morgen krijg ik op advies een hele zooi met drank en repen als extra voeding en voor energie thuis geleverd. Próóst!

"Je kunt de goodiebag bij Printes textieldruk & kadoshoKlikkerdeklik hier..... bestellen voor maar 1,50 Euro (plus 2,50 Euro verzendkosten)....De 1,50 Euro zal geheel ten goede komen aan Pink Ribbon plus 0,50 ct van Printes textieldruk & kadoshop zelf"  


Gisteren heb ik natuurlijk de PinkRibbon Goodiebag besteld bij Printes Textieldruk en Kadoshop. En vandaag had ik de goodiebag al in huis!!! Ik ben er in ieder geval héél blij mee :)...allemaal leuke dingetjes zaten erin...wat precies dat zeg ik niet, want mochten jullie ook z'on goodiebag bestellen, dan is de verrassing eraf..en dat moeten we natuurlijk niet hebben!


En verder heb ik gisteren nog een heel erg fijne webwinkel ontdekt, waarbij ik gelijk wat spulletjes heb besteld. En vandaag kreeg ik van deze webwinkel Koekiedoo...Klikkerdeklik al het pakje in de bus! Hoe snel en netjes is dat. En dat de eigenaresse ook nog eens heel aardig is, blijkt wel uit het superschattige kaartje wat ik erbij kreeg.

Ik was namelijk op zoek naar de zgn "Bottlecaps" en "zelfklevende Flatbacks"om geweldige sieraden mee te kunnen maken. En ik kwam bij dit winkeltje uit, omdat ik hier de meest betaalbare (voor een appeltje en een eitje) tegenkwam. Naast deze produkten verkopen ze ook nog ander leuks en kijken mag altijd he?! dus --> ..Klikkerdeklik..En nu kan ik dus weer fijn creatief losgaan! :)..het is de bedoeling om zelf afbeeldingen te gaan ontwerpen dmv tekenen houtskool, pastel, kleurtjes en die in de "BottleCaps" te gaan fixeren....Het resultaat zullen jullie vast nog weleens zien langswaaien hier.

Fijne avond nog!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post bij jou, heerlijk is dat he? Goed begin van het weekend!
    Fijn dat het gips eraf is bij je dochtertje!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je dochter zal blij zijn dat dat ding er af is! Hopelijk is ze nu niet TE euforisch, anders raakt haar duimpje wéér gekwetst, ocharme!
    (Ik vind je tas echt geweldig!)
    Weet je ondertussen wat je kan en mag eten? Hopelijk kan je alle lekkere dingen nog zonder problemen binnen krijgen/houden!
    Leuke post heb je weeral gekregen. Da's altijd leuk!
    Ik ga ook eens naar dat webwinkeltje kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Carolien; jáá, zulke post is altijd fantastisch he (ook al heb ik het zelluf besteld hihi)..nog geen ontwenningsverschijnselen wat betreft meedoen giveaways? :P

    Hoihoi Mieke; ja, dochter is wel blij hoor met het gips dat eraf mocht, maar dat ze nu ineens niks mag doen vind ze minder..duss...ik heb "De Duim" zelf een klein beetje ingepakt hihi..tja het is z'on wildebras :P..maar op dit moment doet ze niet zoveel, ze heeft "ineens" 39,5 koorts?!...het kan eenmalig zijn, maar wellicht wordt ze echt ziek ook nog....ze moeten haar wel hebben hoor.. ja, ik ben al ietsje wijzer mbt het eten, maar omdat ik eigenlijk alleen s'avonds iets wegkrijg (lees;eet), omdat ik teveel last heb van darmen, borst etc. krijg ik nu woessshhhh "superdrank" :P Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fleurige post weer!
    Lijkt me een supergaaf winkeltje!

    'n Fijne vakantie!

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wat leuk dat je bij kwam kijken en mij volgt,ik ga je ook volgen je hebt een erg leuke blog.

    fijn weekend
    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Corine; Thanks..jahaa vakantie...ook wel weer fijn hoor...lekker met zijn allen op het gemakje doen...de oudste kan dan weer even bijkomen van haar eerste periode op de middelbare en jongste kan fijn weer opknappen...en gewoon gezellige dingen met elkaar doen :)

    @huis tjokvol..yvonne; en ook heel erg leuk dat mij gaat volgen! gezellig ;)

    BeantwoordenVerwijderen